• "She missed most of all the feeling
    of having a mother."



    Oud rollentopic
    Rollentopic 1
    Praattopic 1
    Speeltopic 1

    © Painkiller

          Southwark Orphanage. Een succesvol weeshuis in Engeland opgericht in 1956 door James Southwark, maar heeft nu zijn beste tijd gehad en is veranderd in een echte gevangenis voor jonge wezen. De kinderen die er verblijven zijn afgestaan door hun ouders of afgedankte pleegkinderen met een gewelddadig verleden. Het huis wordt nu streng bewaakt zodat de kinderen niet kunnen ontsnappen. Misstappen worden zwaar bestraft en er worden strenge regels gehandhaafd. Zelden komen er nog mensen om de wezen te adopteren; de hoop is klein bij die dat achterblijven.

          De oudste leeftijdsgroep start een verzet en stelt een plan samen om te kunnen ontsnappen. De vrijheid is niet ver meer, maar de weg ernaartoe is levensgevaarlijk.

    Rollen:
    Finley • H • Penoza | 1.1
    Tyler • D • Cotrona | 1.1
    Oliver • J • Delfino | 1.1
    Naam • Kamer • Username | Pag
    Naam • Kamer • Username | Pag

    Sam'antha' • S • TalkMeDown | 1.1
    Grace • R • LittleNinja | 1.2
    Naam • Kamer • Rutherforth | Pag
    Bo • M • tubbietoost | Pag
    Naam • Kamer • Username | Pag

    [ bericht aangepast op 25 okt 2015 - 18:24 ]


    16 - 09 - '17

    We kunnen misschien al een beetje bespreken wie er wil meedoen met het plan bedenken om te ontsnappen? Ik gok iedereen die meedoet, haha, maar het is een vraag. En wat kunnen de jongeren bedenken? Dat kunnen we natuurlijk ook al in de MSV zelf bedenken door te praten met elkaar, maar op voorhand iets bedenken is misschien ook al een goed idee? Misschien dat het dan helpt om vlotter te gaan schrijven daarna?


    16 - 09 - '17

    Delfino schreef:
    We kunnen misschien al een beetje bespreken wie er wil meedoen met het plan bedenken om te ontsnappen? Ik gok iedereen die meedoet, haha, maar het is een vraag. En wat kunnen de jongeren bedenken? Dat kunnen we natuurlijk ook al in de MSV zelf bedenken door te praten met elkaar, maar op voorhand iets bedenken is misschien ook al een goed idee? Misschien dat het dan helpt om vlotter te gaan schrijven daarna?


    Ik vind dit een goed idee, Grace doet alleszins mee.
    Ik kan het zo vormen dat Grace al een plan had gemaakt over hoe ze zouden ontsnappen (tijdstip + plaats (route)) voor wanneer ze het nodig zou hebben. (:


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Okay!


    16 - 09 - '17

    Vind het ook goed c:
    Finley zou eventueel een aanval kunnen faken, zodat de rest kan gaan en hij er later achteraan komt?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dat kan zeker! Misschien dat Oliver de sleutels kan stelen?


    16 - 09 - '17

    Zullen we anders effe skippen of zo, dat je neerzet dat het al lang genoeg heeft geduurd en dat ze nu met ze alle op iemands kamer zitten om het te bespreken?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Voor mij is dat goed, wat vindt de rest? Als er nog veel reactie gaan komen.
    Naar wiens kamer trouwens?


    16 - 09 - '17

    Delfino schreef:
    Voor mij is dat goed, wat vindt de rest? Als er nog veel reactie gaan komen.
    Naar wiens kamer trouwens?


    Verzin maar :Y)
    Ik zou een random kamer kiezen, hahah.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2015 - 12:21 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zouden we niet eerst de scenes in de eetzaal afspelen en dat iedereen dan toevallig op zijn eigen manier in 'de kamer' terechtkomt?
    Vb.: een iemand zat daar al, (vb.: Finnley) na heel zijn angstaanval. Daarna komt Oliver kijken of alles oké is. Tyler ziet ze met twee zitten en komt uit nieuwsgierigheid ook kijken. Bo, de nieuwe is verdwaald en gaat op de stemmen af. Sam, vraagt zich af waar iedereen is en Grace zit in de kamer onder Finley en vraagt zich af wat al dat geluid boven haar betekent. Het is maar een idee ;p


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Sounds fun!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Goed idee!


    16 - 09 - '17

    Hey, we kunnen verzamelen op de kamer van Bo? Sinds ze Oliver vroeg om haar te helpen met de computer?


    16 - 09 - '17

    Delfino schreef:
    Hey, we kunnen verzamelen op de kamer van Bo? Sinds ze Oliver vroeg om haar te helpen met de computer?


    Ik heb nou Finley al naar boven laten gaan...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    (...)

    Ik heb nou Finley al naar boven laten gaan...


    Oh ja, ook goed. Dan gaan we wel bij Finley.


    16 - 09 - '17

    Delfino schreef:
    (...)

    Oh ja, ook goed. Dan gaan we wel bij Finley.


    Ik vind het prima maar moet de les niet zo beginnen.... Het lijkt me niet onopvallend als iedereen te laat komt..
    Want een plan maken kost best wel tijd?


    The thing you do mean something to people -Ncis