• Welke raskat zou jij dan willen hebben?


    Jup. Daar zijn wij thuis over in discussie. Ik zou voor een Siamees gaan. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Maincoon of Siberishe kat.

    Scottish fold totally



    Of een Maine coon;


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maine coon.

    Noorse boskat of ragdoll


    Don't trust anyone . . .

    Maine coon. Obviously


    Happy Birthday my Potter!

    Een Noorse Boskat. Nu is het wel zo dat we hier thuis voor een Noor aan het sparen zijn, dus zomer volgend jaar gaan we er ook één nemen. Het zijn zulke intens lieve katten en ik ben echt geobsedeerd door hun neusjes x'D

    Ook zou ik graag een Somali (dochterras van de Abessijn) of een Maine Coon willen. Britse kortharen zijn trouwens ook hele mooie katten en echte schatjes, we hebben daar echter al één van in huis!

    [ bericht aangepast op 26 okt 2015 - 18:58 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    -

    [ bericht aangepast op 26 okt 2015 - 18:58 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ragdoll



    You are my piece of paradise.

    Ik zou het liefst een maine coon hebben, al vind ik een sphynx (naaktkat) ook wel leuk. :3


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Een Noorse Boskat. Blijkbaar zijn deze katten semi-hypoallergeen, dus is de kans kleiner dat ik er last van heb. :') Plus, het zijn gewoon snoezige schatjes.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ben al mijn hele leven de eigenaar van een prachtige, lieve Noorse Boskat en als ik later een kat neem zou ik altijd voor dit ras gaan.



    Ik heb helaas geen betere foto's van haar.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    De kat van Hermione xD


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Een hele grote met hele lange haren! :')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    HANAYA schreef:
    Zolang het maar langharig is!







    I ain't even picky *.*


    Queer zijn is gewoon alles

    Britse korthaar!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Doe mij maar een lieve huis, tuin en keuken kat.


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.