• Val ik op jongens? val ik op meisjes?? Nee ik val op allebei.. Maar oke het zit mijn even niet lekker, ik hoor van mensen dat ze het stom vinden dat ik er een topic over begin. Ik zoek iemand waar ik fijn mee kletsen, misschien zoek ik ook een bi-meisje waar ik mee kan kletsen.. Ik wil geen gezeur over mijn topic.! Een keer kreeg ik gezeur en daar was ik echt verdrietig om! Dat wil ik niet. Maar reageer maar even als je wil.."Ook zal ik tips wilen enz.. Bedankt he!! x


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    ik ben ook bi en ik vind het wel gesellig om met je te kletsten ;D


    My Foughts You Can't Decode

    Ik denk dat je niet de enige biseksueel bent op Q, dus dat moet wel goedkomen ><


    Bored.

    Ik vind het niet stom. Je bent gewoon wie je bent en dat is gewoon goed. Mij maakt het niet uit op wat voor geslacht iemand valt. Jongens, meisjes, allebei, boeiend. Je bent er niet minder mens door, dus mensen moeten zich gewoon niet bemoeien en niet zeuren. Dat is wat ik vind. Mij maakt het dus niet uit op wat iemand valt. Ik heb er juist respect voor als je er open voor uitkomt ><.

    xxx B(K)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik ben blij dat jullie zo denken, en dat jullie mijn tipjes geven!!.. Echt super. Dankje voor jullie hulp, ben er blij om!! Priveberichtjes sturen mag altijd! xx


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    Ik wil kletsen met j0u & ik ben owk bi !!! Ö


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Ik wil kletsen met j0u & ik ben owk bi !!! Ö


    Ik heb je een priveberichtje gestuurd, zal je er op willen reageren(A)


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    Ik weet niet of ik bi ben. Ik voel me wel vaak aangetrokken tot meisjes, maar of dat je nou bi maakt? Bovendien heb ik alleen nog maar met jongens gehad & gezoend dus tja.. ik zou het wel eens met een meisje willen proberen, maar of ik echt bi ben weet ik niet?


    Life is hard and then we die

    ben wat je zijn wilt.. en als mensen het niet respecteren.. okej boehoe voor hun zolang ze jou er maar niet mee lastig vallen...
    maar ik vind het chil dat je gewoon kan zeggen; ik ben dit of ik ben dat.
    zelf weet ik nog niet hoe of wat xD
    [/wii dat rijnde xD ¬¬]
    maar ik geef je groot gelijk meis ;)


    A Noble was Born in Chaos

    Maakt toch niks uit dat je bi bent? Het is heel normaal. En hier een topic over maken maakt ook niks =D. Dit is heel normaal dus maak je er maar geen zorgen over. Diegene die dit dom vinden zijn zelf gewoon niet goed bij hun hoofd <.<


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik ben bi-sexueel, en ik zou het heel gezellig vinden om te kletsen. (: Als je wilt kun je altijd een pb'tje sturen.

    xxx.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik Val op Beide Geslachten,
    Maar dat Wist je wel al hé ;)
    En Dat is totaal niks voor te schamen Lievertjen!
    Je kan er ook niet veel aandoen, als je Gevoelens krijgt, ookal is het voor een Meisken..
    Ben er altijd voor je Sweety !
    Xx
    Kiss


    You'll be screaming it later..&#9734;