• Omdat ik wel wat afleiding kan gebruiken ben ik heel benieuwd naar wat jullie favoriete verhalen zijn & vooral: waarom is het je favoriete verhaal? Ik ben persoonlijk geen super groot fan van fanfics, maar ik wil niemand buitensluiten (je kunt nog steeds een goede schrijver zijn ook al is het niet mijn genre) dus deel vooral alles! :)

    (Stiekem is dit een verkapte vraag naar wat je graag leest en wat je graag ziet gebeuren in een verhaal).

    Dude, waarom maak jij dit topic aan? Je weet wat mijn favoriete verhaal is! D:

    En alles van Inge (Square) is en blijft geweldig. _O_
    Verdwr lees ik niet veel meer dus kan ik niet echt wat zeggen. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik lees eigenlijk bijna alleen maar fanfics online lol.

    Mijn grote favoriet staat niet op Quizlet. Het is een Jily Fanfic op Fanfiction.net genaamd Before the Fawn van ruim 500K. Het heeft mij zowel aan het lachen als aan het huilen gemaakt en ik heb ontzettend in spanning gezeten. Het is ontzettend afwisselend (wel ook smut though :') ) Ik heb hem super snel uitgelezen ondanks dat hij kei lang is, waar ik overigens ook super veel respect voor heb. Dus vandaar dat die op nummer 1 staat bij mij.
    Mijn andere favoriet van Fanfiction.net is The Infamous Hogwarts Prankwar of 1977, gezien ik mij kapot gelachen heb -ook weer Jily, haha.

    Hier op Quizlet vond ik Better Days van Jekyll, Morsmordre van Valyria en Siriusly Gay van Square echt geweldig. Wat betreft lopende verhalen word ik altijd vrolijk van een nieuw hoofdstuk van Into the Light en Hunters van Vikings. Daarnaast is Last Life, een comic, van Sharpshooter echt briljant gemaakt en wacht ik met smart tot Lisa aka BIack weer verder schrijft aan Uitgeschreven, Just say "yes" en I'm not stupid! Oh en ik vind Love Letters van Solemnly tot nu ook echt super c:

    Ik hoop dat ik niks ben vergeten lol.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2015 - 11:31 ]


    Happy Birthday my Potter!

    The contract van Amiable en The gift of submission van Sunnyrainbow vind ik erg goede verhalen. Maar je moet er wel van houden.

    Er zijn veel verhalen die ik leuk vind, of waar in ieder geval veelbelovend aan begonnen werd, maar die halverwege gestrand zijn. Dus ik zal alleen de actieve of afgeronde verhalen noemen.

    Adventurer, Titanium en Draken brengen geluk van SonOfGondor. Stuk voor stuk goed geschreven OP's met verrassende wendingen en leuke personages.

    Omdat ik toch ook veel fanficties lees:
    Mijn favoriet HP-fanfictie op deze site is We're Flying to Hogwarts van Founder, omdat ik het een leuke opzet originele opzet vind.

    Daarheen en weer terug van Riza, I Need a Minute van Azaryn en Dúath van Beggar zijn de leukste en best geschreven Hobbit fanficties die ik ben tegengekomen en ook S.H.I.E.L.D. them from misschief, een Loki fanfic van Beggar behoort tot mijn favorieten, al moet die nodig geupdate worden.

    De meest recente OPverhalen waar ik altijd graag een hoodfstukje van lees, zijn The Curse of Forever van Inej (deze is wel in het Engels geschreven) en Schimmenspel van Starlord.

    Ik zou deze stories aan iedereen aanraden.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Alle stories van Vikings zijn goed! Veel verhalen zijn fanfic, maar er zitten ook OP verhalen tussen. Leviathan is een OP en zeker de moeite waard!

    [ bericht aangepast op 29 okt 2015 - 12:32 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Alles van Jip, eigenlijk. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Vikings schreef:
    Er zijn veel verhalen die ik leuk vind, of waar in ieder geval veelbelovend aan begonnen werd, maar die halverwege gestrand zijn. Dus ik zal alleen de actieve of afgeronde verhalen noemen.

    Adventurer, Titanium en Draken brengen geluk van SonOfGondor. Stuk voor stuk goed geschreven OP's met verrassende wendingen en leuke personages.

    Omdat ik toch ook veel fanficties lees:
    Mijn favoriet HP-fanfictie op deze site is We're Flying to Hogwarts van Founder, omdat ik het een leuke opzet originele opzet vind.

    Daarheen en weer terug van Riza, I Need a Minute van Azaryn en Dúath van Beggar zijn de leukste en best geschreven Hobbit fanficties die ik ben tegengekomen en ook S.H.I.E.L.D. them from misschief, een Loki fanfic van Beggar behoort tot mijn favorieten, al moet die nodig geupdate worden.

    De meest recente OPverhalen waar ik altijd graag een hoodfstukje van lees, zijn The Curse of Forever van Inej (deze is wel in het Engels geschreven) en Schimmenspel van Starlord.

    Ik zou deze stories aan iedereen aanraden.^^



    Awwhhh... :')

    Ik lees eigenlijk niks meer op Quizlet, dus ik ga dit topic even in de gaten houden.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2015 - 16:17 ]


    If I were once a planet, you were the axis