• Lieve users van Quizlet!

    Vandaag viert Quizlet haar 11e verjaardag. Een hele speciale dag dus! Reden voor een feestje! Vanwege het 11-jarig bestaan van Quizlet, mogen wij van Rutger 100 credits verloten!

    Wat moet je hier voor doen?
    Op facebook heeft Quizlet.nl een officiele facebookpagina: Klik hier
    Hier hebben wij een post geplaatst over de verjaardag van Quizlet. Als je Quizlet.nl liked als je dat nog niet hebt gedaan, en als je die post deelt, maak je kans op 100 credits! Klik hier

    Dus snel naar facebook en liken en delen!

    Nog een laatste vraag..
    Wat gaan jullie doen om de verjaardag van Quizlet te vieren vandaag? (typing)

    - De Quizlet crew

    MEDEDELING:
    Door problemen met Facebook ervaren we enkele problemen met het oplijsten van iedere deelnemer. Daarom zou het handig zijn als degenen die mee hebben gedaan een printscreen zouden willen doorsturen naar ons Facebook-account. Dan hebben we dat als extra bevestiging. Jullie kunnen ons die extra bevestiging doorsturen tot en met 3 november 20.00u. Daarna zullen we overgaan tot het loten met de onschuldige hand. Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 nov 2015 - 21:32 ]

    Ik heb het gedaan! (:

    Edit: In de post staat 15 credits. Worden er meerdere winnaars gekozen of zo?

    [ bericht aangepast op 1 nov 2015 - 14:18 ]


    What would Emma do?

    Diplodocus schreef:
    Ik heb het gedaan! (:

    Edit: In de post staat 15 credits. Worden er meerdere winnaars gekozen of zo?

    Dit is inmiddels verhoogd naar 100 credits.

    Krull schreef:
    (...)
    Dit is inmiddels verhoogd naar 100 credits.

    Oh, dan zal ik dat ook eventjes aanpassen in het gedeelde bericht via de fanpage :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vriendinnen dwingen spelletjes te spelen waarvan ik 'Quizlet' het tema heb gemaakt :Y)

    [ bericht aangepast op 1 nov 2015 - 14:23 ]


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Jammer dat FB erbij betrokken wordt. Maar ga er niet over klagen want het is feest!(;

    Gewoon, op Q zitten!:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Jammer, daar gaat mijn kans voor 100 coins. Ik heb geen Facebook. :(

    Maar op de verjaardag van Quizlet ga ik gewoon leuk op Quizlet zitten, schrijven en quizen doen.


    “Some beautiful paths can't be discovered without getting lost.”

    Ik hou privé en Quizlet gescheiden van elkaar, dus ik ga niet meedoen...
    Ik wil niet dat bekende mensen een account aanmaken om mijn account te kunnen bekijken en mijn creaties gaan lezen. Brr. Moet er niet aan denken :x

    Succes aan wie mee doet!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    OH wat leuk. Ik ga eens meedoen denk ik. :D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb ook eens meegedaan ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Happy birthday Quizlet!

    Ik neem ook niet deel omdat ik Q en Facebook liever gescheiden houd, maar wel gaaf dat er credits uitgedeeld worden. Succes iedereen!


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Jonty schreef:
    Ik hou privé en Quizlet gescheiden van elkaar, dus ik ga niet meedoen...
    Ik wil niet dat bekende mensen een account aanmaken om mijn account te kunnen bekijken en mijn creaties gaan lezen. Brr. Moet er niet aan denken :x

    Succes aan wie mee doet!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Debbaut schreef:
    Jammer dat FB erbij betrokken wordt. Maar ga er niet over klagen want het is feest!(;

    Gewoon, op Q zitten!:'D


    Mocht ik winnen, zal ik met je delen. Hoe vindt je dat? :Y)


    OT: I liked, I shared and I'd like to win! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik vind het ook wel jammer dat Facebook erbij wordt betrokken. Omdat Facebook en Quizlet naar mijn idee vrij weinig met elkaar te maken hebben, al snap ik wel dat het misschien leuk promotiemateriaal is.

    Ik had trouwens even echt niet door dat Q al weer 11 jaar bestaat! Ik dacht eerst dat die vlaggetjes voor Halloween waren of zo toen ik ze vannacht zag :')
    Pff, tijd gaat best snel inderdaad. ^^


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Happy birthday to Quizlet!
    En natuurlijk heb ik het bericht geliked en gedeeld! Die credits zal ik prima kunnen gebruiken! (':

    [ bericht aangepast op 1 nov 2015 - 15:48 ]

    Keates schreef:
    (...)

    Mocht ik winnen, zal ik met je delen. Hoe vindt je dat? :Y)


    OT: I liked, I shared and I'd like to win! _O_


    Dat dat veel te goed zou zijn voor een gewone nederige huisquizletelf.


    Queer zijn is gewoon alles