• Survival of the fittest



    But the winners are those who know that when things get really hard and others start to fall away, that is the time to dig deep and give that little bit extra

    De avontuurlijk, georganiseerde reis door de organisatie Survival of the fittest is een uitdagend verblijf in de Ardennen voor tieners tussen de zestien en vijventwintig. Het is een plek waar sociaal problematische jongvolwassenen heen worden gestuurd, waar mensen op zoek kunnen gaan naar zichzelf en waar het woord verveling niet ter sprake zal komen. Er is echter elk jaar maar plek voor tien deelnemers. Vijf meisjes en vijf jongens. Verder zijn er geen gegevens over het avontuur bekend. Het is een reis met een mysterieus en griezelig randje. Naarmate de tijd verstrijkt in het kamp, des te duidelijker wordt dat de tien deelnemers nooit meer zullen terugkeren naar hun oude leventje. Sterker nog, ze zullen gebruikt worden voor experimenten. Enkel de sterkste, slimste en gedisciplineerdste deelnemers zullen volhouden. De rest zal sterven. Zal de groep bondgenootschappen sluiten of is het ieder voor zich? Hoe ver ga je om te overleven? En is iedereen wel te vertrouwen of laat iedereen zich meeslepen door angst?

    De jongeren overnachten in een boerderij midden in de bossen. Er zijn twee begeleiders met wie contact is, verder zijn er 'bewakers', maar die verschijnen pas na een week, zodat de eerste week echt een vakantiestemming is en er vertrouwen wordt opgebouwd tussen begeleiders en deelnemers. Na die week vakantie verandert alles en worden de deelnemers klaargestoomd voor een gevaarlijk, mysterieus en geheim leven, waarin ze niets te bepalen hebben.

    Meisjes:
    Medi ~ Adeline Bella Holmes ''Della Bella'' ~ 21 jaar
    Aveyard
    Feared
    Yisha ~ Valerie Hazel Solange ~ 21 jaar
    -

    Jongens;
    Tuck ~ Dylan White ~ 19 jaar
    Jonty ~ Gregory "Greg" Bryston ~17 jaar
    Krueger ~ Judas Ernest Malt ~ 25 jaar
    Conqueror
    Arden

    Begeleiders
    - Vrouw
    Medi ~ Adam Will Larsson ~ 29 jaar

    Informatie personages;
    - Naam
    - Leeftijd (deelnemer 16 - 25, begeleider tussen 25 en 30)
    - Karakter
    - Uiterlijk
    - Reden waarom de reis
    - Evt. verleden
    - Overig


    Regels;

    - Meer dan 200 woorden, lukt dit echt niet, dan knijp ik oogje dicht, maar niet te vaak!
    - Respecteer elkaar
    - Alleen stukjes in het rpg speeltopic, geklets in het kletstopic
    - Geen perfecte personages
    - Uiteraard alleen je eigen personage besturen, tenzij je toestemming van de ander hebt, meld dit dan wel even.
    - OOC tussen haakjes
    - Wees aanwezig, na 1,5 week niks van je laten horen wordt je uit het RPG gegooid, tenzij je je afwezigheid hebt aangegeven.
    - Vind je de regels onredelijk? Meldt dit en dan kijk ik of ik het aanpas
    - Moeten er nog wat regels bij? Meldt dit ook, dan zet ik ze er wellicht bij.
    - Vraag me gerust informatie!
    - Alleen ik open speeltopics, tenzij ik anders aangeef
    - Wees gemotiveerd, als je eruit wil kan dit, maar geef het aan, dan schrijf je jezelf eruit door dood te gaan of de overige spelers doen alsof, zodat er een plekje beschikbaar is voor iemand die graag mee wil doen!

    Ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden!

    [ bericht aangepast op 5 nov 2015 - 21:37 ]


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling

    Jonty schreef:
    (...)
    Ah nee, ik zeg het eigenlijk ook omdat je de leeftijd die ik erin had gezet al neer hebt gezet c:


    Is makkelijk weer aan te passan haha. Komt goed! Ik hou alles in de gaten;)


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling

    Ik heb mijn personage 21 gemaakt want vond 16 nogal jong.

    Ook prima, maar ik bedoelde niet dat iedereen ouder moest zijn he? Je 16jarige meisje was helemaal prima. 21 is ook goed. T is allebei goed.


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling

    Mag ik een jongen?

    Ik zal mijn personage vrijdag/zaterdag/zondag aanmaken ivm toetsweek


    take me back to the basics and the simple life

    Hoewel ik dit een leuk idee vind, zie ik er toch van af.

    Fukari is nu Whitethorn


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Whitethorn schreef:
    Hoewel ik dit een leuk idee vind, zie ik er toch van af.

    Fukari is nu Whitethorn


    Ahw jammer, te druk?


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling

    Tuck schreef:
    Mag ik een jongen?


    Ik heb je erbij gezet!


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling

    Aveyard schreef:
    Ik zal mijn personage vrijdag/zaterdag/zondag aanmaken ivm toetsweek


    Helemaal primaaa (:


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling

    Medi schreef:
    (...)

    Ahw jammer, te druk?


    Thuis gaat het niet helemaal lekker en ik doe met iets te veel RPG's mee waardoor de kans groot is dat ik mijn personage ga verwaarlozen.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Whitethorn schreef:
    (...)

    Thuis gaat het niet helemaal lekker en ik doe met iets te veel RPG's mee waardoor de kans groot is dat ik mijn personage ga verwaarlozen.


    Snap het! Wel jammer!


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling

    Medi schreef:



    Naam; Adam Will Larsson
    Leeftijd (deelnemer 16 - 25, begeleider tussen 25 en 30); 29 jaar

    Karakter;
    Adam is een jongen bij wie zijn gedachte over jou moeilijk te peilen is. Het ene moment ben je zijn beste vriend en het andere moment ben je niemand voor hem. Dit doet hij deels om te zorgen dat iedereen op een betrouwbare afstand blijft en deels om toch zijn sociale ik af en toe bloot te kunnen stellen. Als kind was Adam altijd heel vrolijk en optimistisch. Het was een kleuter waar iedereen vrolijk van werd en volgens de verhalen leek hij in zijn hyperactiviteit en enthousiasme op zijn moeder. Toen zijn moeder spoorloos verdween, verdween ook deze persoonlijkheid van hem. Open stellen deed hij alleen bij zijn beste vriendin of zijn vader, verder gunde hij niemand een blik in zijn ziel. Zijn afstandelijkheid en angst voor nog een verlies, weerhoudt hem er niet van om een charmeur te zijn en in zekere zin zijn eigen grenzen op te zoeken. Zo stapt hij altijd gelijk op mensen af, komt hij alsnog sociaal over en weet hij zichzelf altijd uit lastige situaties te wurmen. Zijn vader heeft hem ook gekozen vanwege zijn charmes, afstandelijkheid en betrouwbaarheid. Adam is namelijk een jongen op wie je kan vertrouwen. Als je eenmaal in zijn hart zit, al hij er alles aan doen om je bij zich te houden. De dood van zijn beste vriendin, zijn team en de verdwijning van zijn moeder ziet hij allemaal als zijn fout. Hij was niet leuk genoeg als negenjarige jongen, hij was niet op tijd om de kogel voor zijn beste vriendin op te vangen en hij had de bom over het hoofd gezien. Het zijn gebeurtenissen waar hij geen invloed op had, maar het zijn ook omstandigheden die hij koste wat het kost wil vermijden. Hij zou dan ook door het vuur gaan voor zijn vader en iedereen die een plek in zijn hart weet te bemachtigen. Het is alleen heel lastig om die plek te veroveren.
    Adam houdt van muziek en kan zijn draai dan ook helemaal vinden in dansen en gitaar spelen. Piano spelen kan hij ook, maar zijn voorkeur ligt bij de gitaar. Muziek is een passie waar hij heel geheimzinnig overdoet, omdat het tevens zijn kwetsbaarheid is. Muziek raakt hem en met muziek kan men sneller tot hem door dringen dan met woorden.
    Naast zijn charmeur persoonlijkheid houdt hij ook van humor en probeert hij de mensen voor zich te winnen met zijn lach en grapjes. Hij kan daardoor soms overkomen als arrogant, maar door de zekere afstandelijkheid overtreft het mysterieuze het. Niemand weet iets over zijn verleden, behalve zijn vader en hij is ook niet van plan om zijn verleden bloot te stellen. Hij heeft een hekel aan tatoeages en andere aandacht vragende opvallende versiersels. Wat hem betreft hoeft hij zijn verdriet niet te uiten in een levensspreuk. Het zit op zijn ziel geschreven en in zijn hart gegraveerd, het hoeft niet ook nog is met zwarte inkt op zijn huid te staan. Adam heeft dus ook een duidelijke mening en is koppig en eigenwijs. Hij zou dan ook niet snel op andere gedachten te brengen zijn.
    Al deze eigenschappen in combinatie met zijn verleden maken hem een heel ingewikkeld en onpeilbaar persoon.



    Uiterlijk;
    Adam heeft diep bruine ogen en donkerbruine haren. Hoe langer zijn haren zijn, des te meer dit krult. Hij houdt echter niet van licht krullend haar, omdat hij daardoor schattig overkomt. En schattig is niet de omschrijving die hij wil horen. Daarom is zijn haar altijd aan de korte kant, maar ook weer niet te kort. Zijn gezicht wordt gekenmerkt door volle wenkbrauwen en een beginnend baartje. Zijn volle wenkbrauwen in combinatie met zijn donkere ogen, korte haren en baartje geven hem een zelfverzekerde en ietwat machtige uitstraling. Echter hebben zijn ogen ook een zachte kant, wat hem niet angstaanjagend maakt. Naast zijn opvallende ogen heeft hij ook opvallende lippen, deze zijn namelijk iets voller dan de meeste mannen hebben. Dit is dan ook erg typerend aan hem. Adams kledingstijl bevordert het beeld van zelfverzekerd, zo voelt hij zich erg comfortabel in pakken - wat hem voor zijn gevoel nog machtiger maakt- en zijn mysterieuze kant nog sterker naar voren brengt. Echter is hij op het kamp voornamelijk te zien in basic shirtjes, een leger broek en timberlands. Een spijkerbroek, blousje en lekkere trui is ook een veel voortkomend voorwerp in zijn kledingkast. Hoewel Adam eruit ziet als iemand die om stijl geeft, en hij ook in zekere zin ijdel is, vindt hij het niet erg om er zo nu en dan bij te lopen in een joggingbroek en simpel shirtje. Kleding is voor hem dus niet het belangrijkst, bovendien weet hij dat hij met zijn lichaam en hoofd er al redelijk goed vanaf komt.

    Reden waarom de reis; Begeleider

    Evt. verleden;
    Zijn vader is oprichter van de reis en voert de experimenten uit. Aangezien Adam niks heeft behalve zijn vader en hij afhankelijk is van zijn bloedverwant, heeft hij ingestemd met het goed betaalbare baantje. Het is de derde keer dat hij het doet en hoewel hij het emotioneel zwaar zou moeten hebben met zijn slachtoffers, is hij gewend geraakt aan de routine en weet hij na week één zijn gevoelens uit te zetten. Dit komt mede door zijn verleden, waarin pijnlijke gebeurtenissen achtereenvolgens hebben plaatsgevonden. Adams pijnlijke verleden begon met de verdwijning van zijn moeder toen hij negen was. Het is tot de dag van vandaag onbekend of ze ontvoerd of weggelopen is. Hoewel Adam meerdere malen een zoektocht heeft gedaan en zo ook voor de baan rechercheur heeft gekozen op zijn achttiende, blijft haar verdwijning een groot vraagteken. Zijn baan als rechercheur heeft nog meer pijnlijke momenten meegebracht. Zo is zijn lieftallige collega, ook wel zijn beste vriendin, neergeschoten in een missie. Het was zijn steun en toeverlaat en toen ook zij op een verschrikkelijke manier uit zijn leven verdween, besloot hij dat het beter was om zich niet meer te binden met mensen. Hij verafschuwde dat hij de pijn telkens weer toeliet en besloot op 22 jarige leeftijd het leger in te gaan. Ook dit hield hij slechts drie jaar voor, want een bomontploffing recht voor zijn ogen, waarbij het halve team ontkwam, was voor hem weer een druppel. Op vijventwintig jarige leeftijd bood zijn vader dit baantje aan. Zijn vader was de belangrijkste persoon in zijn leven en bij het aanbod van dit baantje, weg uit de bewoonde en bestaande wereld, twijfelde hij geen moment. Het was perfect.

    Overig; Adam heeft een hekel aan aandachtvragers, hij houdt van muziek en zou het liefst de wereld over reizen om zijn passie voor muziek te delen en laten inspireren door culturele muziek uit allerlei landen. Het is zijn zwakke plek. Daarnaast rookt hij, een slechte gewoonte. Op de afbeelding in de spoiler staat hij met zijn beste vriendin.



    Deze is ook af! Kijk er naar uit om jullie personages te zien (:


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling

    Ik probeer mijn personage vandaag of morgen af te werken.


    A girl who wonders.


    Naam: Dylan White
    Leeftijd: 19
    Karakter: Dylan is een eigenwijze jongen die alles graag zelf doet. Hij heeft vanaf kleins af aan geleerd om voor zichzelf te zorgen en dat hij het moet doen zonder de hulp van andere. Hij accepteert geen hulp van andere en is zo eigenwijs om het zelf te blijven doen, ook als hij ergens diep van binnen wel weet dat het hem niet gaat lukken. Dylan is geen opgever en daarom is het hem dan ook aardig gelukt om voor zichzelf te zorgen. Dylan zou andere bijna nooit om hulp vragen, niet alleen omdat hij hier te trots voor is maar ook omdat hij andere gewoon niet vertrouwd. Zijn vertrouwen is vroeger erg beschadigd en nu heeft die heel erg moeite om mensen te vertrouwen. Hij heeft een muur om zich heen gebouwd omdat die bang is dat mensen hem zullen kwetsen en hij wilt zichzelf daartegen beschermen. Dylan praat dan ook niet gauw over persoonlijke dingen. Je kan prima met hem lachen en een praatje maken over iets onzinnigs maar zodra het persoonlijk wordt zou de jongen stilvallen. Als iemand bij Dylan komt met problemen of als iemand moet huilen voelt hij zich nogal ongemakkelijk omdat hij hier nooit wat over geleerd heeft. Hij weet zichzelf dan geen houding te geven.
    Uiterlijk: Dylan is een gespierde jongen met een lengte van 1 meter 75. Hij heeft licht bruine haren die aan de zijkant iets korter zijn dan de rest van zijn haren. Zij haren zitten meestal in een model omhoog al zijn ze ook vaak wat verwilderd. Zijn blauwe ogen kunnen van vriendelijk en charmant ineens veranderen in koud en afstandelijk. Dit gebeurd meestal als mensen te dichtbij komen. Zijn hele houding veranderd dan ook, zijn spieren staan gespannen en zijn wenkbrauwen in een lichte frons. Dylan is mentaal een sterke jongen maar fysiek ook. De jongen heeft geleerd om te laten merken dat je mentaal en fysiek sterk bent. Hij heeft dan ook een zelfverzekerde uitstraling. Dylan heeft volle roze lippen die hem ondanks zijn blikken af en toe toch een vriendelijke uitstraling geven. Ook krijgt hij kuiltjes in zijn wangen als hij lacht, iets wat hij zelf haat omdat sommige mensen dit schattig vinden staan.
    Zijn kleding stijl is waar hij veel om geeft. hij vindt het belangrijk om er leuk uit te zien. Hij draagt vaak een blousje of een leuk shirtje. Soms zou je hem ook in een basic shirt zien lopen met een spijkerbroek eronder. Dit heeft hij vaak aan als hij even simpel eruit wilt zien al let hij er wel op dat dit hem ook oké staat. Als het lekker weer is zou je hem ook gauw zien in shirtjes of hemdjes die zijn armen goed laten uitkomen.
    Reden waarom de reis: Dylan heeft moeite met het vertrouwen van mensen. Hij vertrouwd niemand en houdt mensen nogal op afstand. Hij maakt daarom ook niet gauw vrienden, gewoon omdat zodra het over hem gaat hij stilvalt of wegloopt. Dylan heeft zoveel moeite met vertrouwen door zijn ouders. Ze beloofde altijd veel maar maakte het nooit waar. Dylan heeft ook een traumatische ervaring van zijn jeugd overgehouden maar praat hier nooit met iemand over. Als hij een dag heeft waar hij het echt niet meer aankan pakt hij er meestal een fles drank bij. Dit viel eerst nog wel mee maar het wordt steeds vaker.
    Evt. verleden: Dylan groeiende op in een klein huisje samen met zijn ouders. Vanaf Dylan's geboorte waren er al problemen in het gezin. Zijn ouders hadden vaak ruzie en waren vaak zo druk bezig met ruzie maken dat Dylan amper aandacht kreeg. Als hij om aandacht vroeg kreeg hij de scheldwoorden om zijn oren. Ze maakte het later vaak wel goed en beloofde beterschap al verbraken ze die belofte elke keer weer. Daarom heeft Dylan ook weinig vertrouwen in een belofte van iemand. Toen Dylan zijn ouders een avond helemaal los gingen is hij naar beneden gelopen.Toen hij vroeg of ze wouden ophouden sloeg zijn moeder hem uit woede. Zijn ouders waren geschrokken en wouden het goed maken. Een weekje lang ging het goed en Dylan begon weer hoop te houden. Zijn vader had belooft dat hij altijd er zou zijn voor hem en dat hij zou zorgen dat hij nooit meer geslagen zou worden. Toen Dylan op een avond wakker werd van een deur in het slot viel wist hij dat het weer een verbroken belofte was. Zijn vader was vertrokken en keerde ook niet meer terug naar huis. De moeder van Dylan werd steeds verdrietiger en kon het niet meer aan. Ze pleegde zelfmoord een week nadat zijn vader was vertrokken. Dylan hoopte dat zijn vader terug zou keren maar dat gebeurde niet. De 7 jarige Dylan werd in verschillende pleeggezinnen geplaatst maar ze keken allemaal niet echt naar hem om. Onderdak was alles wat ze boden en Dylan moest voor zichzelf zorgen. Dat heeft die dan ook geleerd en dat lukt hem redelijk maar vanbinnen maakt het hem kapot. Hij heeft tot de dag van vandaag nooit met iemand over deze gebeurtenissen gepraat en is ook niet van plan dat ooit te doen.
    Overig:

    [ bericht aangepast op 8 nov 2015 - 15:15 ]

    Mag ik een jongen? (:


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor