• Omdat ik een hekel heb aan deze items, maar ik ze stiekem in een bepaalde vorm wel gebruik, presenteer ik hierbij vol trots:


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik lees geen fanfics met OC's. Dat zijn al 5 problemen minder! :Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Chavez schreef:
    Ik lees geen fanfics met OC's. Dat zijn al 5 problemen minder! :Y)


    Dat scheelt dan maar weer :Y)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    ik lees amper Marvel fanfictions omdat wat jij nu eigenlijk beschrijft in vanalles voor komt, bijvoorbeeld heb ik ooit eens een fanfic gelezen waar de slechterik zegmaar ook totaal anders werd neergezet zoals in de boeken of in de films. Dus omdat de hoofdrolspeelster bijvoorbeeld twee mensen shipte moest het maar gebeuren. En het klikte gewoon niet, het was ook out of character maar vooral het was zo typisch dat hij dan zo lief werd, veranderde en hij toch een tweede kans kreeg. Gewoon irritant om te zien, niks mis mee hoor, maar dan valt het heel verhaal weg en klopt het ook niet met de persona.

    Haha, interessant lijstje. Ik herken delen, maar ik lees eigenlijk vrijwel geen fanfics met OC's erin, en al helemaal nooit Steve/OC fics, dus dat scheelt een hoop. (krul)
    Met dat eerste punt ben ik het wel heel erg eens. Voortdurend gebruik van koosnaampjes voelt altijd nogal nep.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    BonnieFazbear schreef:
    ik lees amper Marvel fanfictions omdat wat jij nu eigenlijk beschrijft in vanalles voor komt, bijvoorbeeld heb ik ooit eens een fanfic gelezen waar de slechterik zegmaar ook totaal anders werd neergezet zoals in de boeken of in de films. Dus omdat de hoofdrolspeelster bijvoorbeeld twee mensen shipte moest het maar gebeuren. En het klikte gewoon niet, het was ook out of character maar vooral het was zo typisch dat hij dan zo lief werd, veranderde en hij toch een tweede kans kreeg. Gewoon irritant om te zien, niks mis mee hoor, maar dan valt het heel verhaal weg en klopt het ook niet met de persona.


    Oh, ik moest eigenlijk meer mijn frustraties kwijt :')

    @Square ik ben het volledig met je eens. Niet alleen omdat het ontzettend nep klinkt, maar ook (zoals ik in het lijstje schreef) omdat het volwassenen zijn, en niet twee tieners die elkaar staan af te lebberen in de fietsenstalling :'D


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."