• Noam Yates

    •••

    Relaties ♂
    • Altair
    • Diego pokerbuddies
    • Fitzgerald acquainted
    • Joseph ?
    • Jules best male friend
    • Kars drinkingbuddies
    • Sebastian friends
    • Xavi

    Altair
    Altair en Noam kennen elkaar nog niet.

    Diego
    Diego en Noam zijn

    Fitzgerald
    Fitzgerald en Noam kennen elkaar van zien.

    Jules
    Jules en Noam zijn beste vrienden sinds de middelbare school. Destijds kwamen ze elkaar tegen bij de Heatherville Country Club — waar ze zichzelf dood verveelden terwijl hun ouders wijn dronken. Noam haalde al snel een kaartspel tevoorschijn. Direct reageerde Jules over enthousiast en de band was geslepen. Jules' en Noam's vriendschap is vrij 'mannelijk' — ze drinken wat, ze spelen spelletjes en dat was het. Ondanks dat weten ze van elkaar dat ze altijd bij elkaar terecht kunnen.

    Kars
    Kars en Noam zijn vrienden, hoewel hun vriendschap vooral is gebaseerd op afgaan van feestjes. Noam haatte feestjes (en voornamelijk menigten) maar Kars wilde er niets van horen. Hij besloot Noam op sleeptouw te nemen, waar geweldige avonden uit volgden.

    Sebastian
    Noam en Sebastian zijn vrienden sinds de middelbare school tijd. Hierdoor komen ze vaak bij elkaar om wat te drinken, kletsen en roken. Hierbij halen ze voornamelijk verhalen op uit hun gedeelde tijd en de streken die ze daarin uithaalden.

    Xavi
    Noam vermijdt Xavi voornamelijk vanwege zijn onbegrip voor diens levensstijl.

    Relaties ♀
    • Elizabeth gamingbuddies
    • Ella friends
    • Leonora ?
    • Madeleine friends
    • Monica friends & midnight Taco Bell snack eaters
    • Nikita best female friend & ex & complicated as fuck
    • Noé ex
    • Tinsley Tinder: Netflix & Chill

    Nikita
    Nikita en Noam haatten elkaar grondig tijdens hun basisschool jaren. Tijdens de middelbare school trokken ze naar elkaar toe vanwege hun gedeelde liefde voor computers — waarin ze elkaar als business partners vonden. Vanwege de hevigheid van hun nieuwe vriendschap, begonnen ze rond hun zestiende met daten. Uiteindelijk liep de prille relatie stuk vanwege Nikita's slopende eetstoornis. Gedurende deze periode heeft Noam Nikita gesteund, altijd — hoe vaak ze hem ook weg duwde. Heden is hun vriendschap hechter dan ooit — de twee hebben aan één blik voldoende, zijn vrijwel 24/7 bij elkaar en vullen elkaar naadloos aan. Samen delen ze zelfs regelmatig het bed, waardoor meerdere relaties van Noam zijn stukgelopen omdat hij vreemdging. Noam weet dat hij gevoelens heeft voor zijn beste vriendin — maar eveneens dat hij deze niet onder ogen kan komen.

    Elizabeth
    Elizabeth en Noam gamen al lang samen — waar ze pas sinds kort achter zijn. Noam was in het begin enigszins verbaasd om te ontdekken dat de Fallout speler een dame was — nog meer toen hij erachter kwam wie ze daadwerkelijk was. Elizabeth en Noam hebben in real life nog niet gesproken.

    Ella
    Ella en Noam leerden elkaar kennen vanwege een gemeenschappelijke vriendin, Nikita. Nadat Nikita voor een half jaar naar een kliniek ging voor haar eetstoornis, trokken Ella en Noam vaker samen op aangezien Nikita bij beiden plots weg was gevallen. Hierdoor kregen ze een onverwacht hechte band. Ella en Noam zien elkaar als broer/zus. Noam voelt een neiging om Ella in bescherming te nemen, zelfs wanneer ze dat niet nodig heeft.

    Madeleine
    Madeleine en Noam zijn voornamelijk vrienden vanwege hun gedeelde vriendengroep.

    Monica
    Monica en Noam zijn vrienden. Voorheen was dit vrij casual, totdat Monica op een nacht Noam belde (die vaak tot in de late uurtjes zit te gamen). Noam vroeg in het begin nergens naar, maar kwam er naar loop van tijd achter dat Monica problemen heeft met het slapen vanwege haar familiegeheimen.

    Noé
    Noam en Noé hebben zo'n anderhalf jaar een relatie gehad — welke zo'n half jaar geleden is gestopt. Noam was verliefd op Noé, maar vanwege de relatie van zijn ouders als een voorbeeld vond hij het voorheen normaal om regelmatig vreemd te gaan. Noé kwam hier halverwege hun relatie achter, waardoor haar zelfvertrouwen en vertrouwen in Noam een klap opliep. Noam zag direct in hoeveel verdriet hij Noé had aangericht — waardoor hij iets voelde wat hij nooit eerder had gevoeld: spijt. Noam heeft zijn uiterste best gedaan om Noé's vertrouwen weer terug te winnen. Uiteindelijk leek het weer te gaan werken, totdat Noé onzekerheid zich uitstrekte naar Noam's vriendschap met Nikita. Noam had het gevoel te moeten kiezen tussen de twee — waarna hij en Noé besloten te stoppen met hun relatie. Noam heeft nog steeds spijt van de manier waarop hij Noé heeft behandeld. Nu zou hij haar graag als een vriendin willen zien, maar durft de kloof niet te overbruggen.

    Tinsley
    Noam en Tinsley hebben elkaar leren kennen via een datingsapp: Tinder. Na een avond Netflix kijken, belandden de twee in bed. Tijdens de vervolgdate kwamen ze er beiden achter geen behoefte hadden om het bed in te duiken, waardoor ze slechts het Netflix gedeelte van hun date voortzetten. Zelfs nu komen Noam en Tinsley regelmatig bij elkaar om de serie te kijken die ze keken tijdens hun eerste 'date' — de seksuele spanning is hierbij volledig afwezig.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2020 - 9:19 ]


    Wie bedenkt er dan ook om twee meetings op 1 dag te doen. Jezus. Heb ik eens een idee.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat heb ik toch een hekel aan mijn studie. :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dat was mn toetsweek. Nu wachten op de rest van mn cijfers. Tot nu toe was alles nog prima, maar ik vrees voor Engels en Kunst.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Straks bioscoop. Dat betekent: straks naar de supermarkt om snoep te kopen, in mijn tas mee naar binnen te smokkelen en dan bioscoop. :Y)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    "negeer me niet!"
    ...
    "hallo?"
    "huh? wat?
    "dat je me aan het negeren bent."
    "ik was je niet aan het negeren."

    yeah right :')


    she believed she could & so she did

    Bat schreef:
    Straks bioscoop. Dat betekent: straks naar de supermarkt om snoep te kopen, in mijn tas mee naar binnen te smokkelen en dan bioscoop. :Y)


    Waarom doen mensen altijd zo sneaky? Het mag gewoon hoor... ik loop met zakken chips in mijn hand de bioscoop in.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    (...)

    Waarom doen mensen altijd zo sneaky? Het mag gewoon hoor... ik loop met zakken chips in mijn hand de bioscoop in.

    Omdat sommige bioscopen controleren xd
    En als ze je betrappen dan kun je nog wel eens een fikkse boeten betalen.

    Sophles schreef:
    (...)
    Omdat sommige bioscopen controleren xd
    En als ze je betrappen dan kun je nog wel eens een fikkse boeten betalen.


    Ik ben bij vele bioscopen geweest (pathe, jt op verschillende plaatsen) en ben nog nooit tegengehouden of beboet ^^
    Ik koop ook gewoon kaartjes met chips of snoep in mijn handen, ik snap niet waarom de een dan wel door kan en de ander niet xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ^ Haha, wauw. Bij ons wordt het zeg maar wel gedoogd (heb ook nog nooit controle gehad?), maar ze hebben natuurlijk liever dat je bij hen koopt, dus doe ik het toch maar subtiel. Ik ga geen 2 euro betalen voor een blikje cola. (krul)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Bat schreef:
    ^ Haha, wauw. Bij ons wordt het zeg maar wel gedoogd (heb ook nog nooit controle gehad?), maar ze hebben natuurlijk liever dat je bij hen koopt, dus doe ik het toch maar subtiel. Ik ga geen 2 euro betalen voor een blikje cola. (krul)


    2 euro voor een blikje Cola is nog redelijk voor een bioscoop. Hier betaal je al gauw voor een beker 3.50 geloof ik.
    Maar je hebt gelijk, bioscopen zijn echt veels te duur. 3.00 voor een zak chips of 5 euro voor een zakje m&m's. Belachelijk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.



    Yes indeed, thank you Facebook.

    Haha pap ook al op RTV-NH en zo op radio Noord-Holland :')
    Opnemen natuurlijk hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bat schreef:
    Straks bioscoop. Dat betekent: straks naar de supermarkt om snoep te kopen, in mijn tas mee naar binnen te smokkelen en dan bioscoop. :Y)

    Welke film? Die nieuwe met JD?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ugh, wie valt er dan ook over blaadjes?
    En alsof ik die stomme beugel niet al zat genoeg was, heeft dat stomme ding er nu ook nog eens voor gezorgd dat mijn lip nu helemaal open ligt. Ik had eerst nog goede hoop dat ik binnen een jaar wel van dat ding af zou zijn, maar het blijkt dus nog mintens vier maanden te gaan duren :c


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Pfff ik kan niet wachten tot die film er is.


    Quiet the mind, and the soul will speak.