• Hallo iedereen



    Ik denk dat de tijd rijp is om een kerstmeeting te organiseren.:Y)
    Vorig jaar was deze heel gezellig en ik zou dit graag opnieuw doen!
    En het liefst met reuzenrad erbij. Mwhuhahaha.:Y)

    Wat?
    Een kerstmeeting is een meeting in de kerstvakantie, hij is net iets anders dan andere meetings omdat we dan een kerstmarkt en kerstdingen bezoeken, naar mijn gevoel geeft dit toch ook wel een extra leuk sfeertje.

    Wanneer?
    De datum is: 22 december!

    Waar?
    Antwerpen!

    Wat te doen?
    Ook hier zijn de mogelijkheden eindeloos, gewoon wat rondlopen op de markt of tijdens een sneeuwstorm een reuzenrad in, het kan allemaal!

    ~ Schaatsen op de groenplaats?!
    De toegangsprijs voor 2015/2016 bedraagt 7 euro per persoon inclusief gebruik van schaatsen. Breng je je eigen schaatsen mee? Dan betaal je 5 euro entreegeld.


    Wie?

    Zeker
    ~ Debbaut // Jarne
    ~ Scandal // Erica
    ~ Hypnotise // Sofie
    ~ Hazy // Bianca
    ~ Copal // Erika

    Misschien
    ~ Gayle // Sarita
    ~ Monteriggioni // Wendy
    ~ Tiva // Leah
    ~ Dorne // Evelien
    ~ Dysphoria // Glenn
    ~ Emrys // Tara
    ~Krueger // Marie
    ~ Rasalhague // Kim

    [ bericht aangepast op 21 dec 2015 - 21:29 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Monteriggioni schreef:
    Misschien zolang de locatie makkelijk bereikbaar is vanuit NL en de datum uitkomt haha

    Al is locatie niet heel belangrijk. Kan ook gaan karren met mijn ouders, dat ik ze dan ergens dump :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Boeh. Sorry, deze ga ik zeker skippen. Blok. Als er iets gedaan wordt in de krokus, mag je me zeker meetellen.
    Pls organiseer iets in de krokusvakantie.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Als het in de kerstvakantie is, kan ik (heb collectief verlof dan). Ik ben voor alle locaties en ook Brugge (ben nog nooit in Hasselt geweest, buiten Pukkelpop dus dat kan ook eens leuk zijn)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Brussel lijkt me wel eens leuk, though. Er zijn bijna nooit meetings in Brussel en eigenlijk kan dat best een leuke stad zijn. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Als het in Antwerpen te doen valt, wil ik wel eens komen. Al gaat Brussel ook wel, want da ligt dichter.


    Take me to wonderland

    Oh trouwens, je hebt mijn username verkeerd geschreven! ^^


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik wil wel, maar dat is in mijn blokperiode, dus dat gaat niet :W


    What would Emma do?

    Je bent me voor, ik wilde een meeting in Hasselt proberen, voor Winter Wonderland Hasselt.


    16 - 09 - '17

    De enige die ik überhaupt zou overwegen is haselt en dat is al 2,5 uur reizen alleen heen dus ja.:')


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    De enige die ik überhaupt zou overwegen is haselt en dat is al 2,5 uur reizen alleen heen dus ja.:')


    Waarom niet Antwerpen? Da's over het algemeen makkelijker uit Nederland te bereiken dan Hasselt. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aliyah schreef:
    (...)

    Waarom niet Antwerpen? Da's over het algemeen makkelijker uit Nederland te bereiken dan Hasselt. ^^


    Ik woon in Zuid-Limburg.:') Hasselts is 2 uur en 10 minuten (vanaf het trein station, dus 2,5 uur met de rit naar treinstation) en Antwerpen 3,3 uur


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik zet iedereen erbij, en voeg Brugge toe aan de voorstellen!


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik probeer dit weekend nog een poll voor de plaats te openen!(:


    Queer zijn is gewoon alles

    De poll voor de plaats:

    Klik

    Gelieve zo snel mogelijk te stemmen. Hoe sneller we de plaats weten, hoe sneller we de datum kunnen kiezen.(:

    Ikzelf wacht nog even en ga mee met de meerderheid want ik kan overal in België geraken.


    Queer zijn is gewoon alles

    Als het in Antwerpen doorgaat, zou ik wel heel graag willen komen (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.