• Hallo iedereen



    Ik denk dat de tijd rijp is om een kerstmeeting te organiseren.:Y)
    Vorig jaar was deze heel gezellig en ik zou dit graag opnieuw doen!
    En het liefst met reuzenrad erbij. Mwhuhahaha.:Y)

    Wat?
    Een kerstmeeting is een meeting in de kerstvakantie, hij is net iets anders dan andere meetings omdat we dan een kerstmarkt en kerstdingen bezoeken, naar mijn gevoel geeft dit toch ook wel een extra leuk sfeertje.

    Wanneer?
    De datum is: 22 december!

    Waar?
    Antwerpen!

    Wat te doen?
    Ook hier zijn de mogelijkheden eindeloos, gewoon wat rondlopen op de markt of tijdens een sneeuwstorm een reuzenrad in, het kan allemaal!

    ~ Schaatsen op de groenplaats?!
    De toegangsprijs voor 2015/2016 bedraagt 7 euro per persoon inclusief gebruik van schaatsen. Breng je je eigen schaatsen mee? Dan betaal je 5 euro entreegeld.


    Wie?

    Zeker
    ~ Debbaut // Jarne
    ~ Scandal // Erica
    ~ Hypnotise // Sofie
    ~ Hazy // Bianca
    ~ Copal // Erika

    Misschien
    ~ Gayle // Sarita
    ~ Monteriggioni // Wendy
    ~ Tiva // Leah
    ~ Dorne // Evelien
    ~ Dysphoria // Glenn
    ~ Emrys // Tara
    ~Krueger // Marie
    ~ Rasalhague // Kim

    [ bericht aangepast op 21 dec 2015 - 21:29 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik ben een beetje vergeten om de datumprikker te maken, deze komt nog!^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Huh ik had ook niet gestemd op een stad.:')


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ga nog geen datums aanduiden, omdat ik het op dit moment gewoon nog niet weet.


    16 - 09 - '17

    tegen wanneer moeten die data ingevuld worden? Ik moet het nog eens vragen aan mijn pa en ma.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik wacht gewoon af, en dan kijk ik of ik kan ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik stel voor ten laatste een week voor de kerstvakantie?


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik kijk binnenkort!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Volgens mij begin ik echt scheel te kijken. Ik zag het bij de kustmeeting ook al, maar ik zweer dat ik hier telkens kunstmeeting zie staan. Sorry, nvm dit intermezzo.
    Ohja, voor ik het vergeet: ik zou het fijn vinden als er op tijd wordt doorgegeven wanneer het is, want dan kan ik vrij vragen bij mijn werk. Ik moet meestal minimaal drie weken van te voren vrij vragen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Zullen we anders de komende twee weken nemen?


    Queer zijn is gewoon alles

    Hypnotise schreef:
    Volgens mij begin ik echt scheel te kijken. Ik zag het bij de kustmeeting ook al, maar ik zweer dat ik hier telkens kunstmeeting zie staan. Sorry, nvm dit intermezzo.
    Ohja, voor ik het vergeet: ik zou het fijn vinden als er op tijd wordt doorgegeven wanneer het is, want dan kan ik vrij vragen bij mijn werk. Ik moet meestal minimaal drie weken van te voren vrij vragen.


    en ik maar denken dat ik de enige idioot ben

    Ik ga dit weekend trouwens even mijn agenda erbij pakken c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Debbaut schreef:
    Zullen we anders de komende twee weken nemen?

    Ik moet morgen al mijn beschikbaarheid door gaan geven voor de kerstvakantie, dus ik zou het eigenlijk nu al moeten weten :W
    Ik houd wel een aantal data vrij ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Jaaaa!!! :'D
    Zet me maar op misschien, ik wil héél graag komen maar op 21 en 23 december kan ik al niet.

    Edit: Zag net dat 23 niet in de lijst staat maar 22 wel. Die dag heb ik bewust niet aangeduid omdat ik 's avonds repetitie heb en de dag erna moet ik heel vroeg in het ziekenhuis staan.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2015 - 11:17 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ingevuld! :3


    soul made of stardust and chaos.

    Ik zet je erbij Kim!

    Sofie, hou zeker de 20ste vrij want die heeft tot nu toe de meeste stemmen.(;


    Queer zijn is gewoon alles