• Ergens in de bergen van Zweden staat een school. Een school speciaal voor jongeren van 10 t/m 18met een speciale gave: het beheersen van Magie. De school gaat onder de naam 'Oxford Academy'

    Het schooljaar is al ongeveer 4 maanden bezig en de school is druk bezig met het organiseren van een Bal, een bal waar ook leerlingen van de andere Europese scholen, Hogwarts, Durmstrang en Beauxbatons, voor zijn uitgenodigd.
    Na het bal en de kerstvakantie vind er een soort 'samenscholing' plaats, de andere scholen zullen dan het hele jaar plaats nemen op Oxford, om de omgeving en de school te leren kennen. De lokalen worden van binnen vergroot, de dormrooms zullen ook vergroot worden met nieuwe kamers erbij. Allemaal om plaats te maken voor de drie andere scholen.

    Het bal word georganiseerd door 4 leraren -Prof. Kjellberg, Prof. Redfield, Prof. Jones & Prof. Adams-
    Voor op het prikbord de Grote zaal zal binnenkort een flyer opgehangen worden waarop staat dat leerlingen zich kunnen inschrijven voor de organisatie van het bal.



    Rollen
    Oxford leerlingen
    Vrouwen

    ×Phoebe Dana Jacksons - Voldemortx1.6
    ×June Mercendes - Kaiho 1.4
    ×America Gaia Lazar - PadilIa 1.6
    ×Silena Zoë Paetrix - Aveyard 1.5
    ×Lily Amanda Hale - Sonorous1.12
    ×Aiden Luca Millefois - GreenIeaf 1.18
    ×Jade Ira Phernon - Voldemortx1.20
    ×Phallon `Phee` Callee Grant - Veilliers 2.3
    ×Louisa 'Lou' Scarlett Delmara Sidefield - Iaetitia 2.9

    Mannen
    ×Lewis Mercendes - Kaiho 1.10
    ×Timothy "Tommy" Cleaver - Roms 1.8
    ×Robin McAdair - Necessity 1.15
    ×Max Veran Phubar - Amatis 1.15
    ×Stuart Remus Lupin - GigilDescent 2.1
    ×Blaine Thomas Cleaver - xeroptic 2.1
    ×Brandon 'Bad' Pitcher - Alatea 2.2


    Leerlingen andere scholen
    Vrouwen
    ×Scarlett 'Scar' Victoria Malfoy - Hogwarts - Frenchcore 2.4
    ×Fleur Nymphadora Lupin - Hogwarts - Mamihlapinatapa 2.4
    ×Chloë Xanthippe Theodourious - Beauxbatons - Tsundoku 2.5
    ×Lila Sarahlyn La Rue - Beauxbatons - Madhouses 2.5
    ×Avery Maggie Burchard - Durmstrang - Amatis 2.6
    ×Alyssandra Hyacintha Baudin - Beauxbatons - Badlands 2.12
    ×Belle Coeh - Hogwarts - Necessity 2.14
    ×Jamie-Lee 'Jamie' Layla Clapton - Hogwarts - Badlands 2.14
    ×Mabel Idalie Jaci Eguerre - Beauxbatons -AriaAlisonEmily2.15

    Mannen
    ×Logan Stanley Burchard - Durmstrang - Kaiho 2.5
    ×Daniël John Green - Durmstrang - Necessity 2.5
    ×Jonathan 'Jonah' Colton Maverick - Hogwarts - Voldemortx 2.10
    ×Dylan Jai Brooks - Durmstrang - Badlands 2.11
    ×Emmerson "Em" Tomas O'Byrne - Hogwarts- Guarnere 2.12

    Leraren
    ×Christopher "Chris" Redfield - DADA - 1.7
    ×Cevelle Appoline Delacour - Charms - 1.4
    ×Ric Alexander Jones - Potions - Mamihlapinatapa 1.15
    ×Mary Shawna Woodsen - Divination - 1.12
    ×Eva Katherine Adams - Transfiguration - Mangata 1.13
    ×Pernilla Tyra Kjellberg -Muggle Studies -Voldemortx 1.18
    ×Louise 'madam' hagrid -Care of Magical Creatures - 1.16
    ×Christian Andersson -Anciens Runes - 1.19
    ×Daniel Stephen Morrison -History Of Magic 1.18
    ×Amanda Sprouse - Herbology 1.19
    ×Andréas Eriksson -Flying Lessons 1.19
    ×Stefan Hägg -Astronomy 1.19
    ×Erik Olsson -Arithmancy 1.19


    Regels
    ×Houd het graag vriendelijk in het -OOC
    ×Minimaal 200 woorden per post
    ×Naamsverandering graag doorgeven in de topics
    ×Houd het realistisch, nieuwe leerlingen kunnen niet meteen vanaf dag 1 al verliefd zijn op iemand.
    ×18+ mag, maar hou het netjes en onder een spoiler of met waarschuwing voor degenen die dit niet graag lezen.
    ×Het Uniform voor de leerlingen


    Topics




    Er is niet voor niets een praattopic mensen!
    Hou de conversaties daar a.u.b. dankjewel.
    Het word moeilijk terug lezen als er hele conversaties hier gehouden worden.
    Als je toch hier wilt gaan praten doe het dan onder je posts met je personages in plaats van zoals je in het praattopic doet (;


    Vrijdag 18 December, 18:00 uur.
    Het is alweer vrijdag. Vanaf het komende weekend is het kerstvakantie en wegens extreme sneeuwstormen die voorspeld zijn alle leerlingen op het Oxford gestrand en gedwongen kerst op school te vieren.

    Vanavond is het Bal vanaf 20:00, wat betekent dat er nog vier uur te gaan zijn voor het bal van start gaat...
    De leraren zijn al druk bezig met de voorbereidingen.
    Deze avond zal er een belangrijk toernooi aangekondigd worden. De leraren hebben dit een geheim gehouden voor alle studenten, maar vanavond zal het bekend gemaakt worden dat dit de precieze reden was voor de uitwisseling.
    Ze willen weer opnieuw een poging wagen met een soortgelijke Triwizard Tournament, echter dit keer met vier kampioenen en minder dodelijke opdrachten.
    Het bestuur van Oxford acadamy is streng, niet zo streng als op Durmstrang, maar zeker niet zo losjes als op Hogwarts.[/b]

    De grote zaal zal worden omgetoverd tot een grote balzaal.



    Roosters
    Maandag T/M Woensdag
    Donderdag & Vrijdag

    [ bericht aangepast op 23 nov 2015 - 16:16 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Toen ik zei dat ik het goed vond als er nieuwe topics door jullie aangemaakt werden bedoelde ik niet dit xd..
    Dat was meer als in, de beginpost kopiëren en plakken. :l
    Maar goed, als dat aangepast kan worden zou dat fijn zijn....
    Volgende keer word er dan maar weer op mij gewacht x'd
    Sorry, ik wil geen mierenneuker zijn maar toen ik zei dat jullie het topic mochten openen omdat ik zo weinig online was had ik gehoopt dat dat gewoon kon en niet zo hoefde.. :l

    Ik zal proberen een post te schrijven.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2015 - 14:11 ]


    Little do you know

    Voldemortx schreef:
    Toen ik zei dat ik het goed vond als er nieuwe topics door jullie aangemaakt werden bedoelde ik niet dit xd..
    Dat was meer als in, de beginpost kopiëren en plakken. :l
    Maar goed, als dat aangepast kan worden zou dat fijn zijn....
    Volgende keer word er dan maar weer op mij gewacht x'd
    Sorry, ik wil geen mierenneuker zijn maar toen ik zei dat jullie het topic mochten openen omdat ik zo weinig online was had ik gehoopt dat dat gewoon kon en niet zo hoefde.. :l

    Ik zal proberen een post te schrijven.


    Ik wil niet raar overkomen maar ik weet niet goed wat het probleem is xd, de beginpost? Want dat is toch niet een big deal? Dat kan Flo wel gwn makkelijk aanpassen...


    I just caught the wave in your eyes

    Voldemortx schreef:
    Toen ik zei dat ik het goed vond als er nieuwe topics door jullie aangemaakt werden bedoelde ik niet dit xd..
    Dat was meer als in, de beginpost kopiëren en plakken. :l
    Maar goed, als dat aangepast kan worden zou dat fijn zijn....
    Volgende keer word er dan maar weer op mij gewacht x'd
    Sorry, ik wil geen mierenneuker zijn maar toen ik zei dat jullie het topic mochten openen omdat ik zo weinig online was had ik gehoopt dat dat gewoon kon en niet zo hoefde.. :l

    Ik zal proberen een post te schrijven.


    Ja sorry, je hebt gelijk. Ik heb het veranderd.
    Het was btw niet zomaar knippen en plakken met al die links, plaatjes, spoilers, boldings, centerings enz.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    BadIands schreef:
    (...)

    Ik wil niet raar overkomen maar ik weet niet goed wat het probleem is xd, de beginpost? Want dat is toch niet een big deal? Dat kan Flo wel gwn makkelijk aanpassen...


    Ikno, daarom zei ik ook dat ik geen mierenneuker wil zijn, maar ik heb daar een beetje moeite mee. Ligt niet aan jullie maar gewoon aan mij, OCD enzo :x


    Little do you know

    xeroptic schreef:
    (...)

    Ja sorry, je hebt gelijk. Ik heb het veranderd.
    Het was btw niet zomaar knippen en plakken met al die links, plaatjes, spoilers, boldings, centerings enz.


    Klopt, maar als je optijd bent voor ie gesloten is kan je em in een Quote zetten en dan alles kopiëren :p
    Is wat makkelijker haha,


    Little do you know

    Phoebe Dana Jacksons


    "Dus, wat moet ik doen?" vraagt America me met een lach op haar gezicht terwijl ze haar spullen op het bed legt.
    Zonder woorden wijs ik naar de zwarte streep eyeliner op mijn voorhoofd, ik ben nooit echt goed met make-up geweest. Ondanks dat ik best wel make-up draag lukt eyeliner me gewoon niet, ik kan het niet presteren om een rechte lijn op mijn ooglid te maken. Ik draai me om naar de spiegel om de zwarte veeg weg te halen van mijn voorhoofd.
    "Ik weet ook gewoon niet wat ik met mijn haar moet doen" zucht ik tegen Mer waarna ik me weer naar haar toe draai "Weet jij al wat je gaat doen?" vraag ik dan. Nieuwsgierig kijk ik haar aan terwijl ik geduldig wacht op antwoord, en ondertussen boen ik de zwarte veeg nog even weg.


    Its not much, but its something! ;D

    [ bericht aangepast op 23 nov 2015 - 19:10 ]


    Little do you know

    Jonathan 'Jonah' Colton Maverick


    Ze leek een beetje verbaast toen ik zei dat ik nog nooit op een date geweest was, iets wat me een beetje ongemakkelijk maakte. Is het zo gek?
    Dan vraagt ze me of ik een beetje verlegen ben en ze glimlacht.
    "Ehh, ja dat en het feit dat er weinig meiden zijn waar ik interesse hebben die ook werkelijk interesse in mij hebben, denk ik?" mompel ik dan wat.
    "Helaas lopen er wel zulke mensen rond ja, maar er zijn genoeg mensen die dat wel leuk vinden, dus als zij elkaar opzoeken, wat maakte het uit?" zegt ze vrolijk. Een grinnik rolt over mijn lippen door haar woorden.
    "Tja, als ze elkaar maar opzoeken is het goed. Maar als ze van dat pad dwalen, daar kan ik slecht tegen" zeg ik rustig, kalm. Als ik ooit zo één tegen kom weet ik niet wat ik zou doen, maar weg lopen zal ik zeker niet doen.


    En die is er ook weer (:


    Little do you know

    America Gaia Lazar

    Zonder iets te zeggen wijst Phoebe naar haar voorhoofd en ik moet zachtjes grinniken. Goed met eyeliner is ze nooit echt geweest, wat nu maar weer blijkt. Ze draait zich naar de spiegel om de veeg weg te boenen alvorens ze weer wat zegt. "Ik weet ook gewoon niet wat ik met mijn haar moet doen", zucht ze, zich weer van de spiegel wegdraaiend. "Weet jij al wat je gaat doen?", vraagt ze dan nieuwsgierig, nogmaals over haar voorhoofd wrijvend. Ik haal mijn schouders even op. "Ik denk dat ik mijn haar gewoon loslaat, ik heb geen zin moeilijk te doen", glimlach ik. "Voor je eyeliner probleem weet ik misschien wel wat", grinnik ik, terwijl ik even wat tussen de spullen rommel die ik op Phoebes bed gelegd had. Al snel vind ik wat ik zoek en triomfantelijk houd ik een rolletje tape omhoog. "Het helpt mij ook vaak", zeg ik, de tape naar Phoebe uitstekend.

    Voordat ik dit weer kwijt raak :'D


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    †BELLE COEH†
    "I'm the girl that can't walk in heels without killing myself... or someone else"
    17 jaar - jaar 7 - Uitwisselingsstudente - Hogwarts - Ravenclaw


    "Ehh, ja dat en het feit dat er weinig meiden zijn waar ik interesse hebben die ook werkelijk interesse in mij hebben, denk ik?" antwoordt hij op mijn vraag en ik glimlach weer, al is het iets te onschuldig.
    “Hoge eisen dus?” ga ik er nog iets verder op door en ik prik hem plots in zijn zij, om hem vervolgens heel onschuldig aan te kijken – tenminste, dat houd ik twee tellen vol voordat ik moet lachen.
    "Tja, als ze elkaar maar opzoeken is het goed. Maar als ze van dat pad dwalen, daar kan ik slecht tegen,” antwoordt hij op mijn andere opmerking.
    “Zegt de Slytherin,” zeg ik, verwijzend naar de vooroordelen die er bestaan over zijn House. Hij heeft allang bewezen dat al die vooroordelen niet kloppen – tenzij hij stiekem toch van plan is me vanavond dronken te voeren en mee te nemen naar een stil plekje, al zegt hij van niet – dus kan ik hem er prima mee plagen, vind ik dan. Ik ga er vanuit dat hij daar wel tegen kan en hij is inmiddels waarschijnlijk wel wat van me gewend.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Phoebe Dana Jacksons


    Haar haar los laten, dat zou voor mij ook een goed idee zijn... niet zo moeilijk.. maar toch ga ik wel een poging wagen om het gewon op te steken.
    Dan verteld America dat ze wel iets heeft voor mijn eyeliner en ze reikt triomfantelijk een rolletje tape naar me uit.
    "Het helpt mij ook vaak" zegt ze dan. Waarom heb ik daar niet aan gedacht? Dankbaar neem ik het rolletje tape van haar aan en scheur er een stukje af om dat vervolgens langs mijn oog te plakken zodat de 'wing' mooi recht word. Ondertussen pak ik ook nog wat oogschaduw aangezien dat nu ook een stuk mooier zal worden met de tape als hulp. Ik doe een creme/bruin kleurtje op mijn oog en laat het een beetje naar de tape toe vervagen. Dan doe ik weer een poging voor de eyeliner...
    "Ik wil mijn haar proberen op te steken" mompel ik dan, mijn gezicht zo min mogelijk proberend te bewegen, tegen Mer terwijl ik de eyeliner aanbreng. Gelukkig word het nu wel een mooie rechte lijn op mijn wimperrand, en ook de 'wing' word netjes. Eindelijk. Als mijn beide ogen opgemaakt zijn en gelijk zijn doe ik een subtiele matte roze kleur op mijn lippen, iets wat een beetje dicht in de buurt zit van mijn lipkleur zelf.
    "Watvoor jurk heb jij voor vanavond?" vraag ik Mer dan terwijl ik een borstel door mijn haren haal om het zo netjes te kunnen opsteken.


    Little do you know

    Jonathan 'Jonah' Colton Maverick


    "Hoge eisen dus?" zegt ze waarna ze me ineens in mijn zij prikt. Als ik haar aan kijk lijkt ze voor een paar seconde heel schuldig te kunnen kijken maar dan schiet ze in te lach. Haar vraag ontwijk ik maar gewoon, niet veel zin om hier nog verder over in te gaan...
    Dan, als we over de apartelingen en de rotte appels van de wereld hebben en ik mijn mening geeft antwoord ze met 'Zegt de Slytherin' en een grinnik rolt over mijn lippen.
    "Hé, ik mag dan wel ambitieus en trots zijn, maar ik ben geen viespeuk of de 'typische' slytherin" lach ik dan verdedigend tegen haar. Wat zij dan weer niet weet -net zoals de rest van de school op de sorteerhoed na dan- is dat ik koos om een Slytherin te zijn. Ja, mijn familie is zo één die alleen maar Slytherins bevat en degene die daar niet tussen horen zijn eruit gegooid. Ik hechtte toen toch best veel waarde aan mijn familie dusja, vandaar... niet dat ik zou zeggen dat ik er niet in pas, al had de Sorting Hat me liever in Ravenclaw gezien...
    "De tijd gaat wel langzaam zeg" meld ik dan als ik een blik op de klok werp. Ergens hoop ik dat het bal snel komt en voorbij is, het is niet dat ik als het typische tienermeisje zit te wachten op mijn Cinderella moment vanavond. Al zou dat raar zijn aangezien ik niet echt een meisje ben... en een prachtig mooie meid die weg rent voor mij... niet echt iets wat niet eerder gebeurt is.


    Little do you know

    †BELLE COEH†
    "I'm the girl that can't walk in heels without killing myself... or someone else"
    17 jaar - jaar 7 - Uitwisselingsstudente - Hogwarts - Ravenclaw


    "Hé, ik mag dan wel ambitieus en trots zijn, maar ik ben geen viespeuk of de 'typische' slytherin,” antwoordt hij lachend en ik lach ook.
    “Maar iedereen zegt dat ze niet de typische Slytherin zijn, wat dus betekent dat de typische Slytherin dus anders is dan iedereen zegt en waardoor heel veel mensen toch de typische Slytherin zijn en wat ze zeggen dus niet klopt. Dus wat is ‘de typische Slytherin’? Is dat wat veel mensen denken dat het is, terwijl bijna niemand zo is, of is het eigenlijk het gemiddelde type van al die mensen die zeggen niet het type Slytherin te zijn? Of is het zo dat-“ Middenin mijn zin bedenk ik me dat mijn Ravenclaw-kant weer eens bovenkomt – of is dat eigenlijk ook niet het typische Ravelclawtrekje? – en ik houd mijn mond.
    “Ik ben weer eens aan het ratelen. Sorry,” zeg ik nog, waarna ik ietwat beschaamd naar de grond kijk. Ik moet daar echt op letten. Over het algemeen vinden mensen dat niet heel normaal.
    Jonah zegt vervolgens dat de tijd wel langzaam gaat en na een blik op de klok te hebben geworpen, kan ik niks anders dan hem gelijk geven. “Ja best wel, dat scheelt. Dan heb ik tenminste nog wat tijd om me zo klaar te maken.” Ik besteed dan wel geen uren aan mijn uiterlijk, op zulke dagen wil ik er wel een beetje fatsoenlijk uitzien.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2015 - 17:51 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Jonathan 'Jonah' Colton Maverick


    Ze begint in één keer aan een stuk door te praten en, ik moet toegeven, dat het best een schattig trekje van haar is. Als ze dan midden in haar zin stopt merk ik dat ze zelf ook door heeft dat ze ratelt en ik grinnik zachtjes.
    "Nee, geeft niet" glimlach ik naar haar als ze zich verontschuldigt "Hoef je echt geen sorry te zeggen hoor, je bent tenslotte een Ravenclaw" vervolg ik plagend.
    Als we het dan over de tijd hebben zegt ze dat ze het niet erg vind, dan heeft ze tenminste nog wat tijd om zich klaar te maken.
    "Tja, zo kan je het ook bekijken" zeg ik dan "Maar ik heb liever gewoon dat het hele gebeuren zo snel mogelijk voorbij is" lach ik vervolgens. Nee, ik was niet het type voor een bal en dat formele gedoe..
    Vraag me af wat er zo belangrijk aan is dat iedereen verplicht heen moet, of dat zijn gewoon standaard regels hier op school... als dat zo is heb ik medelijden met alle leerlingen hier, die headmaster ziet er eerlijk gezegd ook niet geweldig aardig uit ofzo met haar chagrijnige hoofd constant..


    Little do you know