• Hii,

    Ik wil al een tijdje een nieuw profiel. Momenteel heb ik alleen nog geen idee wat precies. Daarom zoek ik users die me kunnen helpen een leuk profiel te maken!

    Wat zou ik graag willen?
    - Een quote en een plaatje. (liefst twee die bij elkaar passen. Dan de één links en de ander rechts)
    - Ik wil graag een dromerige/zweverige quote/plaatje(s).


    Verder ben je helemaal vrij! Ik hoef er verder geen tekst op, dus dat is lekker handig. De beloning die je krijgt zijn 4 credits)
    Aan het einde van de maand ga ik een profiel uitzoeken, tenzij ik voor die tijd al een hele leuke zie! (:

    Alvast bedankt!
    Liefs, Tialda. c:

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Nog maar iets geprobeerd. ^^





    There is freedom waiting for you,
    On the breezed of the sky,
    And you ask: "What if I fall?"
    Oh but my darling,
    What if you fly?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Mooi^^

    Van zulk soort profielen hou ik wel. Lekker rustig/dromerig en simpel. c:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Dan is voor vandaag het onderstaande het laatste waarmee ik aan kom zetten, haha. En ik kon niet kiezen welke van de twee lettertypes me het meest aansprak, dus zet ik ze hier maar allebei neer. (;


    Dit:




    I stopped
    looking for
    the light



    Decided to
    become
    it instead


    Of dit:



    I stopped
    looking for
    the light



    Decided to
    become
    it instead


    Hopelijk vind je het wat. ^^

    Eigenlijk moest ik deze tijd aan school werken maar dit vond ik leuker om te doen ;x


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…



    “Hey,
    Don't ever let somebody tell you.. You can't do something. Not even me. All right? You got a dream.. You gotta protect it.
    People can't do somethin' themselves, they wanna tell you you can't do it. If you want somethin', go get it. Period.”
    – Will Smith,
    The Pursuit of Happyness.


    Don't walk. Run, you sheep, run.








    “Have faith in humanity.
    Humanity is like an ocean; if a few drops of the ocean are dirty, the whole ocean doesn’t become dirty.”

    – Mahatma Gandhi




    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tot nu toe vind ik de profielen van Kirstein en Ashallayn het leukst! Dat is echt in de richting die ik zoek.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Tot nu toe vind ik de profielen van Kirstein en Ashallayn het leukst! Dat is echt in de richting die ik zoek.

    He, wat leuk om te horen ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque








    "Life is too short to waste any amount of time on wondering what other people think about you. In the first place, if they had better things going on in their lives, they wouldn't have the time to sit around and talk about you. What's important to me is not others' opinions of me, but what's important to me is my opinion of myself."

    - C. JoyBell C.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2015 - 17:35 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    In een topicreactie trekt zoiets echt op niks :p


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nakotak schreef:
    In een topicreactie trekt zoiets echt op niks :p

    De breedte is meestal wel goed ervoor ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Toch niet hoor, want ik gebruik altijd grootte 10 op mijn profiel en hier moest ik het opnieuw gewoon zetten omdat het anders verloren ging naast de gif. Nuja zo trek het op niks, maar als je de quote leuk vindt, of het plaatje kan je het eventueel altijd gebruiken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?