• Warning: from now on there's no way back.


    Lang, lang, lang, lang, lang geleden,
    Waren er eens een paar mensen die een of ander praattopic vol hadden gespamd. Dit is uitgegroeid tot het Spammerstopic, waar u zich nu bevindt. Tot op de dag van vandaag wordt er vrolijk gespamd, gefangirled, celebrity kidnap's en nog een hele shitload aan andere dingen die waarschijnlijk veel te lang duren om allemaal op te schrijven.
    Ze leefden nog lang en gelukkig. Doei.


    Our peeps:

    ×Valeska — Captain Edward Steve Xantha — 14
    ×Sonorous — Jente — Vijftieeen Maar mentale leeftijd is drie
    ×FirefIy — Mayo Stiekem is haar achternaam Burnley — 15
    ×Ratonhnhake — Connor Wendoy — Haar leeftijd is die van een aap met een lolly
    ×Iaetitia — Carianne — 12
    ×Hagane — Haytham Xanthe Bucky — 17 35
    ×Aveyard — Leonie — 15
    ×Hashtag — Sterre — 15

    Awesome peeps:
    - Xantha
    - Barney Stinson
    - George Luz
    - Chris Evans
    - Stephen Amell
    - Ben Burnley
    - Chris Evans
    - Xantha
    - Chris Evans
    - Edward Kenway
    - Connor Kenway
    - Jacob Frye
    - Evie Frye
    - Ezio
    - Altaïr
    - Desmond
    - Mary Read
    - The Courier
    - The Lone Wanderer
    - Haytham Kenway
    - Shaun Hastings

    To do list:

    Maak een beginpost
    • Leer voor je toetsen
    • Spam in het topic
    Be as awesome as always


    Record Assassins Creed gerelateerde topic benamingen op rij: 2


    [ bericht aangepast op 8 nov 2015 - 13:39 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Hagane schreef:
    Parasyte is echt bom :3
    Ik heb geen school. Nog een aantal weken wel en ik heb examens :'D Imma dieeeee



    Aah goodluck


    take me back to the basics and the simple life

    This autotune tho


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Bwuh.


    take me back to the basics and the simple life

    That's a creepy look towards your potential girlfriend :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Wow. :')


    -

    Sonorous schreef:
    Wow. :')


    JENTE IK HEB EEN IDEE VOOR T RPG. IMMA SEND YA A PB


    take me back to the basics and the simple life

    Shine shinigami (You guys have no idea what I just said *runs away with evil laugh*)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hagane schreef:
    Shine shinigami (You guys have no idea what I just said *runs away with evil laugh*)


    Iets met een God vd dood?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Hagane schreef:
    Shine shinigami (You guys have no idea what I just said *runs away with evil laugh*)


    *Gives apple*


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Mag ik even bij iemand komen janken?


    take me back to the basics and the simple life

    Aveyard schreef:
    Mag ik even bij iemand komen janken?


    Wat is er?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    Wat is er?


    Well, maandag had ik Duits Luistertoets, en nou moet ik zeggen dat dat over het algemeen samen met lezen mijn sterkste punt is. In de les had ik dan ook altijd 0-2 fouten en borig jaar eigenlijk alleen maar achten en hoger. En ik had dus het gevoel na de toets, dat ie nog best goed ging. Ik had niet het gevoel dat het een heel hoog vijfer zou zijn, maar meer tussen een zes en een zeven ofzo. Nou kijk ik dus nunet op magister, zie ik voor Uits inene een 1.5 staan. Voor luisteren. Maar zó slecht ging ie niet. Ik had toh echt wel minimaal de helft goed. Dus na sta ik een 4.5 boor Duits omdat ie twee keer mee telt en durf k t ook niet tegen mn ouders te zeggen. I just wanna cry and hug someone.


    take me back to the basics and the simple life

    Aveyard schreef:
    (...)

    Well, maandag had ik Duits Luistertoets, en nou moet ik zeggen dat dat over het algemeen samen met lezen mijn sterkste punt is. In de les had ik dan ook altijd 0-2 fouten en borig jaar eigenlijk alleen maar achten en hoger. En ik had dus het gevoel na de toets, dat ie nog best goed ging. Ik had niet het gevoel dat het een heel hoog vijfer zou zijn, maar meer tussen een zes en een zeven ofzo. Nou kijk ik dus nunet op magister, zie ik voor Uits inene een 1.5 staan. Voor luisteren. Maar zó slecht ging ie niet. Ik had toh echt wel minimaal de helft goed. Dus na sta ik een 4.5 boor Duits omdat ie twee keer mee telt en durf k t ook niet tegen mn ouders te zeggen. I just wanna cry and hug someone.


    Oh dat is echt heel erg balen ja :c Ik snap dat je het niet durft te zeggen. Kun je niet in ieder geval wachten tot je de toets terug hebt gehad? In ieder geval, je hebt gelukkig nog wel ruim een half jaar om het weer op te halen, dus uiteindelijk zal het wel goed komen lijkt me c: * hugs *


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    Oh dat is echt heel erg balen ja :c Ik snap dat je het niet durft te zeggen. Kun je niet in ieder geval wachten tot je de toets terug hebt gehad? In ieder geval, je hebt gelukkig nog wel ruim een half jaar om het weer op te halen, dus uiteindelijk zal het wel goed komen lijkt me c: * hugs *


    Ja... Naja die krijgen we wss pas donderdag terug dus dat is niet echt een optie.

    Dan nog. Mijn laagste cojfer ooit was een twee en een half. Of een 2.7. En ik sta nu wel onvoldoende.


    take me back to the basics and the simple life

    Aveyard schreef:
    (...)

    Ja... Naja die krijgen we wss pas donderdag terug dus dat is niet echt een optie.

    Dan nog. Mijn laagste cojfer ooit was een twee en een half. Of een 2.7. En ik sta nu wel onvoldoende.


    Dat snap ik ja.. Met een beetje geluk is hij gewoon helemaal slecht gemaakt en verandert er nog iets in de normering? Dat wordt hier op school in ieder geval wel eens gedaan.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."