• Op 16 April 1995 worden twee baby’s geboren op net hetzelfde moment. De ene word geboren in Italië, de andere in België. Hun lot is vanaf dat moment met elkaar verbonden. Als de kleine D’Angelo honger heeft, heeft Laurel ook honger. Is D’Angelo verdrietig Laurel ook. Elke emotie is dezelfde. Zo is dat elke dag. Laurel merkt op een dag dat ze het weer kan beïnvloeden. Als ze wilt dat het regent, regent het. Als ze wind wilt, waait het. Alleen de grotere krachten zoals onweer en tornado’s kan ze niet beheersen. D’Angelo merkt dat hij vuur kan beheersen. Beiden zien ze vreemde schimmen, die altijd bedreigend over komen. Op een dag zien ze elkaar en merken ze het vreemde verschijnsel. Een van de dagen benadert en oude vrouw hun en ze verteld hen een groot geheim. D’Angelo en Laurel moeten de schimmen die zowel België en Italië bedreigen bestrijden.

    Weet iemand hier een goede titel voor?


    Ex astris, sciencia

    weet niemand een titel?


    Ex astris, sciencia

    ik weet geen titel, maar het lijkt me wel een leuk verhaal! laat je me het weten als je begint?


    Even a white rose has a black shadow.

    Destiny Connects us?


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Discover schreef:
    ik weet geen titel, maar het lijkt me wel een leuk verhaal! laat je me het weten als je begint?


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Discover schreef:
    ik weet geen titel, maar het lijkt me wel een leuk verhaal! laat je me het weten als je begint?

    reyon schreef:

    Discover schreef]:
    ik weet geen titel, maar het lijkt me wel een leuk verhaal! laat je me het weten als je begint?
    .


    Ja, doe ik!

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 20:14 ]


    Ex astris, sciencia

    Connected in distant.
    ?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    HelloJello schreef:
    Destiny Connects us?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Those two connect to eachother.

    Sorry, ben inspiratieloos...


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nothing but the connection.
    Meh, ik suck ook in titels.
    Maar het lijkt me wel een superleuk verhaal. :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    Btw, je mag me wel even wat laten weten als 'ie er is. (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Fighting the shades

    Angelo en Laurel.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Forever bound.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    No escape in fate. (denk aan ETF)
    Bounded by fate.


    Felix

    Morgaine schreef:
    Forever bound.

    vindt ik wel een leuke(Y)


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak