• Story staat online! Het eerste hoofdstuk komt zo snel mogelijk c:

    Hey guys,

    Omdat ik altijd een ongeluk heb met het aanvragen van covers, ga ik er zelf een topic voor aanmaken. Hopelijk is dat effectiever dan in een store reageren. c:
    Voor degenen die een poging willen wagen, heb ik de aanmelding hieronder gedropt:

    • De (eventuele) titel
    Verbrijzeld
    • Een korte samenvatting
    Verminkte lijken verschijnen overal in New York waar de vingers altijd van missen. Tien moorden in tien weken, allemaal gepleegd met een verbrijzelde fles, en nog niemand heeft een idee wie de kwaadaardige moordenaar is.

    Miss Jade Lee is een mooie en moedige detective met een voorliefde voor boeken. Ze weet het nog niet, maar zij is de enige die de sluwe moordenaar kan stoppen. Vooral als een belangrijk feitje aan het licht komt dat van pas kan komen om deze case op te lossen..

    Wanneer haar neef, Johnny Lee, wordt ontvoerd, wordt Miss Lee in het midden van haar onderzoek geworpen. Zijn enige aanwijzing is een afgescheurde bladzijde. Zij werft de hulp van een stugge, terughoudende politieman genaamd Nelson Thornhill.

    Kan Thornhill hulp bieden aan Lee om haar alcoholverslaving te overwinnen en de antwoorden vinden voor de sadistische moordenaar toeslaat?
    • Eventuele plaatjes of Face Claim(s):
    Mijn personen worden Hahm Eun-jung (zij is Kim Jade; de detective. Plaatjes zoals; O1, O2), Lee Jung-shin (Kim Johnny; de neef van Jade. Hij hoeft er niet perse in, maar het mag wel), Norman Reedus (het liefst eentje zonder glimlach; like O1, O2), Johnny Depp (Nelson Thornhill; plaatjes zoals O1, O2, O3).
    • Sfeer die de cover moet uitstralen
    Een donkere, spannende sfeer. Het is wel een crime, detective story.
    • Lettertype
    Eentje die er het beste bij past.
    • Horizontaal of verticaal
    Verticaal.
    • Eventuele extra's
    Kun je er een gif voor me in verwerken?

    [ bericht aangepast op 12 nov 2015 - 23:10 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik kan er wel gifs in bewerken. Ik kijk even, maar soms lukt het me ook niet om te maken wat mensen willen. c:


    Edit: Volgens mij kan ik hier wel wat mee, maar ik zou eerst eens moeten zien welke gif je er in wenst.

    + heb je nog andere foto's van Hahm Eun-jung?

    [ bericht aangepast op 9 nov 2015 - 20:05 ]


    If I were once a planet, you were the axis

    Hey, het gaat me toch niet lukken, sorry. Hopelijk kan iemand anders een mooie cover voor je maken!


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Inej schreef:
    Ik kan er wel gifs in bewerken. Ik kijk even, maar soms lukt het me ook niet om te maken wat mensen willen. c:


    Edit: Volgens mij kan ik hier wel wat mee, maar ik zou eerst eens moeten zien welke gif je er in wenst.

    + heb je nog andere foto's van Hahm Eun-jung?

    Ik quote even wat ik ook tegen iemand anders zei ervoor c: Andere fotos zijn: O1, O2, O3.
    Dat maakt voor mij opzich niet zoveel uit, wat jij er het beste bij vind passen. Misschien dat je het nadien een beetje te druk vindt worden als je er ook een gif in moet verwerken, maar dan hoor ik dat vanzelf wel. Anders, als je iets erbij wilt doen (mag een van de personages, your choice, of een glas/fles) dan heb ik nog even gegoogled voor je welke ik het beste erbij vind passen; like O1/O1 or O2. En voor de hoofdpersonage; O1, O2, O3, O4, O5. C:


    Don't walk. Run, you sheep, run.



    Dit is wat ik voorlopig heb. (Ik heb toch even zelf nog gegoogled naar een andere afbeelding van je vrouwelijk hoofdpersonage)
    Ik weet niet of je dit al oké vindt? Ik kan hier niet echt een gif in verwerken vrees ik. Maar ik kijk eens wat ik staan heb en ik ben ook tijdelijk vergeten hoe ik het moet doen, dus dat moet ik ook even opnieuw opzoeken :x


    If I were once a planet, you were the axis


    If I were once a planet, you were the axis

    ^ Die zien er echt gaaf uit!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    @ Inej: Die zijn inderdaad mooi, maar ik moet toch even een beetje moeilijk doen.. Zou je de personages om willen draaien (op diegene zonder gif) van plek (vrouw rechts, man links) en bij de titel eronder een rechte lijn (divide line; die wat vervaagd aan beide kanten) en erboven een andere divide liner doen? Het liefst niet met een donkere tint, de aandacht moet niet daar naartoe gaan, maar wel zodat het 'meemengt' met de rest van de cover. Ik weet niet of je me snapt.. maar hopelijk wel :'D
    Sorry dat ik zo moeilijk ben.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Facilier schreef:
    @ Inej: Die zijn inderdaad mooi, maar ik moet toch even een beetje moeilijk doen.. Zou je de personages om willen draaien (op diegene zonder gif) van plek (vrouw rechts, man links) en bij de titel eronder een rechte lijn (divide line; die wat vervaagd aan beide kanten) en erboven een andere divide liner doen? Het liefst niet met een donkere tint, de aandacht moet niet daar naartoe gaan, maar wel zodat het 'meemengt' met de rest van de cover. Ik weet niet of je me snapt.. maar hopelijk wel :'D
    Sorry dat ik zo moeilijk ben.


    Ik kijk er morgen voor als dat ok is. ^^
    En wil je dat ik het gewoon spiegel? Want het probleem is dat ik voor die compositie gekozen heb omdat haar jas er niet volledig opstaat aan de andere kant en er een rare lichtinval was.


    If I were once a planet, you were the axis

    Inej schreef:
    (...)

    Ik kijk er morgen voor als dat ok is. ^^
    En wil je dat ik het gewoon spiegel? Want het probleem is dat ik voor die compositie gekozen heb omdat haar jas er niet volledig opstaat aan de andere kant en er een rare lichtinval was.

    Ahh, vandaar. Ik zei het namelijk zo, omdat ik de positie van hun zo raar vind. Ik zou ze graag rug aan rug willen hebben, maar dat word dus een probleem denk ik zo.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Facilier schreef:
    (...)
    Ahh, vandaar. Ik zei het namelijk zo, omdat ik de positie van hun zo raar vind. Ik zou ze graag rug aan rug willen hebben, maar dat word dus een probleem denk ik zo.

    Ik zal eens kijken wat ik kan doen maar ik kan niks beloven.


    If I were once a planet, you were the axis

    Inej schreef:
    (...)
    Ik zal eens kijken wat ik kan doen maar ik kan niks beloven.

    Haha, dankje c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb tot nu toe dit, maar dit is niet echt skilled en precies wat ik wilde hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nvm, guys. Ik denk dat ik dit ga gebruiken voor mijn verhaal.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2015 - 19:18 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wooops, sorry, ik was even bezig de voorbije dagen en was het vergeten. Moet ik er niet meer voor kijken dan?


    If I were once a planet, you were the axis

    Inej schreef:
    Wooops, sorry, ik was even bezig de voorbije dagen en was het vergeten. Moet ik er niet meer voor kijken dan?

    Nee hoor, dat maakt niks uit. Ik heb er al een. Toch bedankt dat je 't wilde proberen voor me. c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.