• Ik speelde al een tijdje met het idee om hierrond een lijstje te maken, en eindelijk is hij er dan!
    Mijn top tien van de meest vreselijke keuzes voor je wekkergeluid:
    Klik!

    Wat vinden jullie absoluut vreselijk als wekker?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Facilier schreef:
    Oooh, ik dacht dat ie hier wel tussen zou staan, maar niet dus. Wakker worden van Jochem Myjer volgens mij.


    Oh, het wakker-word-liedje! Hoe kon ik die vergeten :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb ooit Don't wake me up van Chris Brown en Wake me up van Avicii geprobeerd (ironie en zo :') ), maar beide zijn ook geen aanraders.
    Also, Sta Op van Jan Smit, ik kan dat nummer nog steeds niet horen, doordat ze het jaren geleden bij een kamp waar ik was als wekker gebruikten.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2015 - 14:55 ]


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    BlueJays schreef:
    Ik heb ooit Don't wake me up van Chris Brown en Wake me up van Avicii geprobeerd (ironie en zo :') ), maar beide zijn ook geen aanraders.
    Also, Sta Op van Jan Smit, ik kan dat nummer nog steeds niet horen, doordat ze het jaren geleden bij een kamp waar ik was als wekker gebruikten.


    Don't wake me up had ik ook because irony :') Nu word ik gek elke keer als ik dat nummer hoor. Ik heb een trauma I guess. Geen succes inderdaad.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dat bedoel ik dus :')
    Eender welk nummer je ook gebruik, het zal verpest zijn.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Margherita schreef:
    (...)

    Oh, het wakker-word-liedje! Hoe kon ik die vergeten :'D

    Haha, dat is pas hatelijk om zo wakker te worden!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Haha nummer tien! Je moet nóóit je favoriete liedje als wekkerliedje gaan gebruiken! Haha, dan ga je het binnen de kortste keren haten.
    Beter dat je dan Toccata en Fugue opzet, sta je gelijk naast je bed. :Y)

    [ bericht aangepast op 8 nov 2015 - 17:00 ]


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik heb echt een hekel aan de wekker die als haan klinkt. Allemaal heel leuk en aardig als hij met tussenpozen 3x ofzo kraait, niet als je in een kippenslachterij ontwaakt


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Margherita schreef:
    (...)

    Haha :')
    Ik heb ook een gewone wekker (zo'n ouderwetse met twee belletjes en dan zo'n hamertje), maar daar steken heel bewust geen batterijen in en die staat mooi als decoratie op mijn nachtkastje :Y)

    Dat is een beetje cheaten hé. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik had in de tijd dat Nicki Minaj net op kwam (/door aan het breken was) het liedje van "Check it out!" als wekkermuziek... De enige droom die ik me kon herinneren die ik had(ik herinner dat nooit wat ik gedroomd heb), werd op eens een musical :W

    [ bericht aangepast op 9 nov 2015 - 1:02 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Stevenson schreef:
    Ik heb echt een hekel aan de wekker die als haan klinkt. Allemaal heel leuk en aardig als hij met tussenpozen 3x ofzo kraait, niet als je in een kippenslachterij ontwaakt


    Elk vogelgeluid als wekker is irritant :')


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Scandal schreef:
    (...)
    Dat is een beetje cheaten hé. =P


    Het is gewoon een mooie wekker! :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb zo'n irritant zeurend geluid. Vorige keer was ik zo diep in slaap dat ik dacht dat het alarm van het gebouw waar ik in was afging ipv de wekker. Werd er niet bepaald wakker van (':


    It's never gonna happen, Guys.

    Driekwart van die nummers heb ik of overwogen als wekker of als wekker gehad x]
    Momenteel heb ik 'Say something' als wekker. Daarvoor was het 'back in black' van ACDC.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2015 - 12:33 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Mijn ochtend begon voor een tijdje met Justin Bieber. Waarom, Tamara. Waarom. :'D


    wat was dit ookalweer

    Yoda schreef:
    Driekwart van die nummers heb ik of overwogen als wekker of als wekker gehad x]
    Momenteel heb ik 'Say something' als wekker. Daarvoor was het 'back in black' van ACDC.


    Ik heb twee vragen voor je; hoe? Waaaarom? :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.