• Ik ben al heeeeeeeeeel lang niet meer op quizlet geweest dus weet niet hoe actief jullie hier nog zijn op het rpg forum. Ik vroeg me af of er nog ervaren rpg'ers zijn die houden van langerdurende rpg's en niet zulke kleine stukjes tekst typen. Ik had namelijk het idee voor een rpg wat zich in het begin van de 19e eeuw afspeeld. Adel en niet-adel zijn verenigd in een koninkrijk. De adel wonen met een aantal bedienden in een groot kasteel. De laatste tijd heerst er veel onrust in het koninkrijk, er dreigt oorlog te ontstaan. Daarnaast ontdekken een aantal mensen van adel en een aantal van niet-adel dat ze beschikken over magische krachten. De adel krijgt een speciale school om hun magische krachten te ontwikkelen, zij zullen ten tijde van de oorlog zich nuttig kunnen maken. Maar hoe staan de rest van de mensen die geen krachten hebben tegenover deze magische krachten? En hoe gaan zij die niet naar de school kunnen met hun krachten om?
    So anybody interested?


    Aan niets denken is ook denken.

    Klinkt echt heel leuk!!
    Het is dat ik niet zo ervaren ben, zegmaar: niet :')


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ashallayn schreef:
    Klinkt echt heel leuk!!
    Het is dat ik niet zo ervaren ben, zegmaar: niet :')


    Maar kun je wel een beetje goed langere stukken schrijven? Dan is ervaring geen vereiste hoor.


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    (...)

    Maar kun je wel een beetje goed langere stukken schrijven? Dan is ervaring geen vereiste hoor.

    Jahoor, dat kan ik nou weer wel *O*

    [ bericht aangepast op 10 nov 2015 - 12:22 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ashallayn schreef:
    (...)
    Jahoor, dat kan ik nou weer wel *O*


    Voor als je wilt meedoen, dit is de link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=174363


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik zou op zich wel interesse hebben, maar openbare rpg's gaan me vaak te snel en op het moment doe ik er al een.
    Het is wel een ontzettend leuk idee!


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Shawn schreef:
    Ik zou op zich wel interesse hebben, maar openbare rpg's gaan me vaak te snel en op het moment doe ik er al een.
    Het is wel een ontzettend leuk idee!


    Het is de bedoeling dat deze rpg niet zo snel gaat, omdat er langere stukken worden geschreven en hopelijk houdt hij dan ook langer stand. Ik zou het leuk vinden als je mee deed.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik zou wel ontzettend graag mee willen doen, maar ik doe al zo'n beetje aan teveel mee en de laatste tijd ben ik meer van het ORPG.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Well, if you change your mind: het is geen sneltreinvaart rpg


    Aan niets denken is ook denken.

    Voor orpg sta ik ook wel open, maar ik denk dat ik de open toch even laat liggen. In het begin gaat het vaak toch wel even heel snel en dat ik het belangrijkste, wat ik dan dus mis :'D


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Mensen het gaat echt niet snel heur :(


    Aan niets denken is ook denken.

    Ah, ik heb altijd eens met je willen RPG'en, maar deze tijdspanne ligt me helaas echt niet.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2015 - 17:33 ]


    Your make-up is terrible

    Chachki schreef:
    Ah, ik heb altijd eens met je willen RPG'en, maar deze tijdspanne ligt me helaas echt niet.


    Jammer. Maybe another time ;]


    Aan niets denken is ook denken.

    Stones schreef:
    Ik zou wel ontzettend graag mee willen doen, maar ik doe al zo'n beetje aan teveel mee en de laatste tijd ben ik meer van het ORPG.

    Dit + het idee dat het in de middeleeuwen is trekt me niet zo.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Siwon schreef:
    (...)
    Dit + het idee dat het in de middeleeuwen is trekt me niet zo.


    Begin 19e eeuw is niet de middeleeuwen...


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    (...)

    Begin 19e eeuw is niet de middeleeuwen...

    Yes, I know. Las 't verkeerd en ik had geen zin om 't antwoord te veranderen. Maar in 't hele verleden schrijven ligt me niet zo, bedoel ik meer.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2015 - 23:14 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.