• Heya

    Een uurtje geleden had ik last van die proppen in je oren als je je hoofd draait (je kent het wel :'D) Dus, heb ik met een stokje mijn oor uitgepoetst. Alleen heb ik denk ik langs de linker kant iets te diep geduwd (ik kan je wel echt zeggen dat ik heel erg voorzichtig in mijn oor ga)
    Pas een paar minuten daarna kreeg ik een stekend gevoel in mijn oor, alsof er iemand met een naald in mijn oor prikt (niet dat het ooit al gebeurd is, maar je kan wel een beeld scheppen)

    Nu, als ik gewoon stil zit en mijn hoofd niet draai, doet een beetje/gematigd pijn. Maar zodra ik mijn hoofd draai of ga liggen, krijg ik als het ware een steekaanval. Daarbij "hoor" ik precies weer zo'n prop bewegen.

    Voor de rest heb ik geen klachten. Ik denk niet dat het een gescheurd trommelvlies is (dan zijn er meer symptonen zoals duizeligheid (ik ben wel een beetje duizelig, maar dat kan ook gewoon aan de pijn liggen), bloed (heb ik niet), oorvocht (ook niet))
    Volgens mij is mijn trommelvlies even iets te hard geraakt, al ben ik wel nog steeds ongerust omdat het pijn doen :')

    Dus, mijn vraag: heeft iemand dit al eens voor gehad? En wat heb je toen gedaan?

    Mijn papa heeft gezegd dat als het donderdag nog pijn doet, we langs de dokter gaan (want ik heb dat geweldige talent altijd iets voor te hebben voor feestdagen) Het kan ook gewoon zijn dat de pijn maar voor een dag is en er niets aan de oor hand is.
    Maar ik heb nu gewoon eventjes een houdvast nodig omdat het vreselijk pijn doet :') En ik wil weten of het erg zou zijn want mijn papa krijgt van mij de medaille voor de persoon die je het meeste stress geeft. :')

    [ bericht aangepast op 11 nov 2015 - 0:15 ]


    she believed she could & so she did

    Het zou eventueel ook zo kunnen zijn dat je de prop met het wattenstaafje eigenlijk te ver je oor in hebt geduwd, dat heb ik wel eens gehad (in zulke situaties schijnt het ook eigenlijk juist niet goed te zijn om een wattenstaafje te gebruiken). In dat geval kun je je oor ook gewoon even laten uitspuiten bij de dokter(sassistente). In mijn geval had ik alleen niet echt last van pijn, dus het kan bij jou ook iets anders zijn. Ik zou als ik jou was sowieso gewoon even bij de huisarts langsgaan.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Je kan je oor bij de dokter laten uitspuiten dat zou ik al sowieso doen! Ik heb het zelfde voorgehad alleen met bloed ik had een gescheurd trommelvlies toen:') dat deed fucking veel pijn!:;)


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Wattenstaafjes zijn er sowieso niet voor bedoeld om die propjes uit je oren te galen, daarmee beschadig je je trommelvlies heel snel en duw je over het algemeen meer naar binnen dan je eruit haalt. Je kan het best iets als Audispray aan te schaffen en alleen als je last hebt ervan, het te gebruiken. Oorsmeer zelf is namelijk belangrijk voor je oren en het is niet goed als je het te vaak weghaalt.

    Naar de dokter gaan is sowieso een goed idee als de pijn aanhoudt.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2015 - 12:04 ]


    Your make-up is terrible

    Ik heb geen wattenstaafje gebruikt (; Want dan duw je inderdaad het oorsmeer nog dieper. Ik heb een lusje gebruikt om het er als het ware uit te scheppen.


    she believed she could & so she did

    Deze is al een tijdje geleden geopend toch hoe gaat het nu met je oor dan?


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Meride schreef:
    Deze is al een tijdje geleden geopend toch hoe gaat het nu met je oor dan?


    Ik ben nu idd ook wel benieuwd (:


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Hey, ik ben dus naar de dokter geweest die donderdag en er bleek dat er een klein haartje (waarschijnlijk van mijn kat) tegen mijn trommelvlies zat, wat de pijn veroorzaakte. Ze heeft het eruit gespoten (mijn oren waren beiden ook schoon, maar de prop die ik dus hoorde, was dat haartje)
    Sinds een paar dagen ben ik gestopt met de oordruppels die ik moest gebruiken en is alles weer in orde; (:

    Mijn trommelvlies was dus op irritatie na, prima in orde (:


    she believed she could & so she did