• Hoi allemaal,

    Het is niet altijd even makkelijk om leuke stories op Quizlet te vinden en ik hoopte hier iets aan te doen door een overzicht van stories per fandom (daar valt OP dan ook eventjes onder) te maken. Daarvoor zou ik graag Q’s nieuwste feature, de lijstjes, gebruiken.

    Waarom lijstjes? Ik denk dat dit een stuk overzichtelijker oogt dan een verzameling links in een story. Een pluspunt van de lijstjes is dat de covers ook getoond kunnen worden: deze willen mij nog wel eens over de streep krijgen om toch een verhaal te lezen.

    Ik weet dat katl1 ook haar best doet om de stories bij te houden in haar verzamelstory, maar zelf vind ik het altijd moeilijk om hier iets te vinden, vooral omdat ontzettend veel stories zijn vastgelopen. Mochten mensen daar geen last van hebben dan is dat natuurlijk prima. (:

    Om dit probleem te voorkomen, zullen hier alleen stories worden geplaatst die zijn afgerond of die de afgelopen twee maanden nog zijn bijgewerkt. Met enige regelmaat zullen de verhalen dan ook worden gecontroleerd. Is er langer dan twee maanden niet aan geschreven, dan worden ze uit het lijstje verwijderd. De story’s zullen op volgorde van aanmelding worden geplaatst, zodat je gemakkelijk kunt zien welke verhalen erbij zijn gekomen.

    Ik hoop dat er wat interesse voor dit idee is en dat men vooral wordt aangemoedigd om wat vaker een story te lezen, zodat de activiteit op Q ook weer wat hoger wordt. (:

    Heb jij een afgeronde story of ben je nog met iets bezig? Vul dan het lijstje in:

    Categorie*:
    Link:
    Samenvatting: Als deze gewoon op de voorpagina van het verhaal staat is dat voldoende.

    *Categorieën:
    - Onbekende personen
    - One Direction
    - 5 Seconds of Summer
    - Artiesten: overig
    - Marvel
    - Harry Potter
    - Midden Aarde
    - Boeken/films: overig
    - Series: overig

    Als er in de categorie 'overig' meerdere series/boeken/artiesten verschijnen dan zullen deze vanzelf een eigen categorie krijgen zodra het items-minimum van het lijstje is bereikt.

    TIps zijn overigens van harte welkom. ^^

    - Vikings

    Ik heb even een speciaal account aangemaakt omdat dit mij het meest overzichtelijk lijkt. (:

    [ bericht aangepast op 30 nov 2015 - 19:40 ]

    One does not simply call Potter James bij hp is ook afgelopen.


    Happy Birthday my Potter!

    Twee lopende verhalen voor erbij ^^

    Categorie: Harry Potter
    Link: http://www.quizlet.nl/stories/150777/the-heroic-rescue-of-the-magnificent-smoking-hot-sirius-orion-black--the-history-of-lames-by-sirius-black/
    Samenvatting: Wanneer Harry begint te twijfelen aan de liefde tussen zijn ouders, grijpt Sirius Black in en vertelt zijn petekind hoe James en Lily precies bij elkaar zijn gekomen, namelijk dankzij zijn eigen heldhaftige optreden. Het humoristische verhaal wordt bijgeschaafd door Remus Lupin, die koste wat het kost wil voorkomen dat Harry slachtoffer wordt van Sirius' levendige fantasie. Echter zorgt dit ervoor dat Harry uiteindelijk niet het ontstaan van één perfect koppel krijgt te horen, maar twee.

    Categorie: Boeken/films: overig (The Hunger Games)
    Link: http://www.quizlet.nl/stories/133977/snowflake--the-hunger-games/
    Samenvatting: Annabelle Snow haar leven staat op zijn kop, wanneer ze na de stemming van de overgebleven winnaars gedwongen wordt mee te doen aan een laatste hongerspelen, bedoelt om het Capitool duidelijk te maken hoe vreselijk de spelen eigenlijk zijn. Ze is in de afgelopen paar jaren wel getraind mocht zoiets ooit gebeuren, maar in tegenstelling tot haar grootvader, is de jongedame helemaal geen wreed persoon en kan ze zich überhaupt niet eens voorstellen dat ze ooit een dier zou doden, laat staan een ander mens. Ze draagt geen vuur met zich mee, zoals haar grote voorbeeld Katniss altijd deed. Daarnaast zien alle andere tributen haar als schuldige en dus ligt al vast dat zij de ultieme prooi is in deze spelen. Ze is gedoemd te sterven, of toch niet?


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ga er nog eens twee 5 Seconds Of Summer fanfics bijgooien:

    Categorie: 5 Seconds Of Summer
    Link: http://www.quizlet.nl/stories/150559/against-the-tide--michael-clifford/
    Samenvatting: Michael Clifford used to love Molly Whitehall. Maybe even more than he loved surfing on a perfect summer day. His life went from being a ray of sunshine to a thunderstorm that would destroy everything on its path. And it did. His one love took the other away from him, made her disappear as if she never even existed.
    From that moment on, the ocean was something Michael feared and hated. He hated how the waves came crashing down and he hated the surfboard that was standing in the corner of his room. He hated how the ocean took her away from him, his one true love.

    Categorie: 5 Seconds Of Summer
    Link: http://www.quizlet.nl/stories/154276/time--ashton-irwin/
    Samenvatting: Where one gets claimed by the Light and the other by the Shadows. Where time is ticking away and love has been turned into a forced system. Where magic is no fairytale. And where one breaks the system for the other.

    One Year • Calum Hood is trouwens afgelopen! (:


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Leuk idee ^-^ Ik heb een OP verhaal en wilde die er ook even erbij zetten:

    Categorie: onbekende personen
    Link:[url] http://www.quizlet.nl/stories/154744/dollhouse--a-op-thriller-story/[/url]
    Samenvatting: Deze staat op de voorpagina


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Zou de samenvatting van Inhuman [Marvel] kunnen aangepast worden? c:

    He was looking for answers.

    She was trying to hide.

    After the fall of Afterlife, Kiva is on the run. She thought it would be easy, staying under the radar, until other Inhumans start to disappear, some of them to be found back dead.
    She seems to be the next Inhuman on the list when she decides to help a soldier with a metal arm.

    And Hydra isn't planning to give up on their assassin and another valuable asset easily.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Categorie*: onbekende personen
    Link: http://www.quizlet.nl/stories/154952/zoals-het-klokje-thuis-tikt--soty-2016/
    Samenvatting: op de voorpagina


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Categorie: OP
    Link: Once upon some frozen yogurt
    Samenvatting: Jackie komt erachter dat iemand haar leuk vindt, tot diegene plotseling verdwijnt.

    http://www.quizlet.nl/stories/155542/timbavati--soty-2016/



    Een Europees leven achterlaten om naar het Zuid-Afrikaanse land te vertrekken. Welvaart, welzijn en een overdekt huis inleveren om er de arme townships voor terug te krijgen. Een seekoei. Wildebeesten. Rode zonsondergangen met hier en daar een baobab. Overal hakuna matata en dansende Afrikanen.
    Witten. Zwarten.
    Gelukkig is de apartheid voorbij en is het veilig als blanke tourist in Zuid-Afrika. Toch?



    Dit verhaal doet mee aan Story of The Year.
    Hoofdthema: Oorlog.