• Hallo iedereen,

    Vrijdag gaan mijn vriend en ik naar Nightwish in de Heineken Music Hall, maar wij willen wel graag zo goedkoop mogelijk in de buurt parkeren. We hebben wel een beetje lopen zoeken, maar komen er niet uit, dus ben ik benieuwd naar jullie ervaringen.
    Weten jullie een goedkope plek om te parkeren en om vanuit daar verder te reizen naar de HMH of kunnen we ons maar beter neerleggen bij het parkeertarief van 12 euro?


    Stenenlikker

    Oei, de laatste keer dat ik daar was, was in 2012... Ik geloof dat wij toen ook de parkeerplaats van 12,- hadden genomen uiteindelijk.
    Anders is OV misschien nog een optie? Maar geen idee of zo laat alle bussen nog rijden als je terug wilt...

    Veel succes!!


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ikzelf kies dan meestal gewoon voor het OV. Maar ja, dat is niet altijd even handig als je vervolgens het hele land weer door moet om naar huis te komen midden in de nacht.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oeh, even een MT. Ik ga donderdag, ook met de auto. Ik vind het nog steeds erg jammer dat je vrijdag gaat, maar waarschijnlijk was meeten toch heel lastig.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Vanuit mijn woonplaats ben ik meer aan ov kwijt, dan als we met de auto gaan en dan de benzine+ parkeer kosten daarvan...
    En vanuit een plaats in de buurt van Amsterdam gaan met ov scheelt helaas ook niet echt in de kosten.


    Stenenlikker

    P+R bij de Arena, onder de Arena (als dat niet hetzelfde is) en ergens dichtbij Ziggo Dome. Ik zal morgen nog even kijken als ik door Bijlmer fiets, maar de rest hoort geloof ik allemaal bij een gebouw en is dus alleen voor medewerkers.

    Ohja! Je hebt ook nog de parkeerplaats voor de Bijlmerpoort, maar ik heb geen idee tot hoelaat die open is.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ga altijd voor die van 12 euro, haha. Lekker makkelijk en dichtbij. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you