• HoI allemaal
    Ik kon negens infomatie vinden dus plaats ik dit wel hier op quizlet. Sinds vandaag probeer ik gezonder te leven door vaker te sporten, gezonder te eten en mijn huid te verzorgen met natuurlijke producten. Dat wil ik minstens 1 maand volhouden. Nou heb ik dus tomatensap op mijn gezicht gesmeerd aangezien dat heel goed voor je huid is gezien de hoevelheden vitaminen, zuur etc. Maar nu komt het... het prikt! Ik las wel ergens op internet dat de zuur in tomaten ervoor zorgt dat bacteriën remmen. Ik heb zelf volgens de dermatoloog bacteriële huidinfectie. Kan het zo zijn dat het prikt doordat mijn huid er niet tegen kan? Of is dat normaal?

    De tomatensap zorgt er trouwens voor dat mijn gezicht lekker strak voelt. Het voelt aan alsof ik een gezichtsmasker op heb :'D

    [ bericht aangepast op 16 mei 2016 - 20:07 ]

    Ik heb geen verstand van tomatensap op gezicht (ik wist niet eens dat dat een ding was), maar met de vezorgingsproducten is het vaak zo: Prikken is niet goed.


    Seasons will change, but I shall remain

    Als ik jou was, zou ik eerst kijken of de zuurtegraad wel hetzelfde is als die van je huid. Anders zou ik het niet op je gezicht smeren.


    Your make-up is terrible

    Ik heb nog nooit gehoord van tomatensap op je gezicht. Kan je het niet op internet opzoeken?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Koop Ph papier en meet de zuurgraad xD


    "If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh