• Hoi allemaal,
    Mijn vriend is binnenkort jarig en ik wilde graag een leren armband voor hem kopen. Nu heb ik deze voor hem gevonden, maar weet niet of deze webshop betrouwbaar is. Heeft iemand hier ervaring mee?
    Ik heb slechts één review kunnen vinden en die was negatief. Ik wil niet op slechts één review afgaan.
    En weet iemand misschien nog een andere betrouwbare en kwalitatief goede website? Mijn budget loopt van 0 tot 20 euro.

    Alvast bedankt (krul)


    oi, suzy

    Hij heeft wel het keurmerk, maar verder zou ik het ook niet weten :/
    Misschien op Zalando? Ik weet niet of ze daar sieraden hebben tho


    26 - 02 - '16

    Op Zalando heb ik inderdaad gekeken maar die hebben niet echt waar ik naar op zoek ben... Wehkamp en Bol ook niet helaas.


    oi, suzy

    Lucardi heeft ook een webshop. Misschien is dat iets? ;3


    26 - 02 - '16

    Op welk keurmerk heb je gelet bij de website die ik noemde?


    oi, suzy

    Het webshop keurmerk (veilig en betrouwbaar) staat eronder. Die viel me even op (:


    26 - 02 - '16

    Oh, ja, nu zie ik hem ook. Ik heb ook even wat andere websites bekeken en ik denk dat deze eerste afvalt. Er zijn een boel websites die er beter verzorgd en betrouwbaarder uitzien, zoals deze. Heb helaas nog geen keurmerk kunnen vinden.


    oi, suzy

    Olsson schreef:
    Oh, ja, nu zie ik hem ook. Ik heb ook even wat andere websites bekeken en ik denk dat deze eerste afvalt. Er zijn een boel websites die er beter verzorgd en betrouwbaarder uitzien, zoals deze. Heb helaas nog geen keurmerk kunnen vinden.


    Een goeie check vind ik altijd een item in mijn winkelwagentje stoppen en dan door te gaan naar afrekenen. In het webadres moet er dan links met een slight lichtgevend effect een slotje met het woord 'Veilig' erachter staan. Zover ik weet, is dat ook een goede check.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Nonnatus schreef:
    (...)

    Een goeie check vind ik altijd een item in mijn winkelwagentje stoppen en dan door te gaan naar afrekenen. In het webadres moet er dan links met een slight lichtgevend effect een slotje met het woord 'Veilig' erachter staan. Zover ik weet, is dat ook een goede check.

    Volgens mij is dat alleen een indicatie dat het webadres beveiligd is. De webshop kan dan nog steeds weigeren te leveren zodra ze de betaling binnen hebben. :')


    oi, suzy

    Wil je online bestellen? Dan zou ik bij wat bekendere (web)winkels kopen waarvan je het zeker weet en anders gewoon even zelf in winkels kijken. Dat vind ik persoonlijk beter dan van een onbekende site bestellen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.