• Naar het idee van Jonty




    Hallo users,

    Ik heb vaak van die dingen gelezen en gehoord over programma's, waar mensen vragen stellen aan een groep en dat ze dan over de streep gaan als dit ze overkomen is, of als ze zich zo voelen. Nu leek het mij mooi om een topic te maken waar ik de vragen stel en users hier zeggen of ze over de streep gaan of niet. Ik wil dan ook dat je jezelf opgeeft voor dit topic als je er behoefte aan hebt en meedoet, zodat we elkaar beter leren kennen en elkaar kunnen respecteren als er bepaalde uitspraken worden gedaan in topics...


    Even voor de duidelijkheid:
    • Vragen mogen naar mij gestuurd worden in een pb die ik in het topic neer kan zetten.
    • Ik stel de vragen en jullie antwoorden hiermee; Blijft staan of gaat over de streep. Zelf zal ik ook zeggen of ik het doe of niet.
    • Respecteer elkaar en ga de ander niet lastigvallen met vragen waarom die persoon wel of niet over de streep gaat.
    • Ik wil hier geen ruzies mee uitlokken en al helemaal niet dat mensen elkaar hiermee gaan pesten. Laat elkaar in hun waarde!
    • De vraag komt elke dag één keer in het topic en is altijd onderaan de beginpost te zien.

    Gestelde ga-over-de-streep vragen:

    1) Ga over de streep als je tegen iemand sorry wilt zeggen, maar niet weet hoe je dit aan moet pakken.
    2) Ga over de streep als je wel eens de gedachte hebt gehad dat je beter niet had kunnen leven.
    3) Ga over de streep als je bang bent dat je wordt vergeten als je even niet reageert op (bijvoorbeeld) sociale media.
    4) Ga over de streep als je je soms niet veilig voelt.
    5) Ga over de streep als je je wel eens gediscrimineerd voelt.
    6) Ga over de streep als je bang bent om veroordeeld te worden door andere mensen.
    7) Ga over de streep als je bang bent in het donker.
    8) Ga over de streep als je ooit aan zelf beschadiging gedaan hebt.
    9) Ga over de streep als je bang bent om te sterven.
    10) Ga over de streep als voedsel je leven groot en deels beheerst.
    11) Ga over de streep als je je zorgen maakt over de toekomst.



    17/05/16
    11) Ga over de streep als je je zorgen maakt over de toekomst.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2016 - 19:28 ]


    Your make-up is terrible

    Ik blijf weer staan
    ~~
    Als je je daar druk om maakt zeg..


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    Ik blijf weer staan
    ~~
    Als je je daar druk om maakt zeg..

    Ja je hebt mensen die dat doen. Respecteer dat, dank je. Die opmerkingen kun je beter voor jezelf houden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Florentina schreef:
    Ik blijf weer staan
    ~~
    Als je je daar druk om maakt zeg..


    Dit topic is er juist zodat mensen elkaar beter leren kennen en elkaar respecteren. Zou je zulke opmerkingen misschien voor je willen houden?


    Your make-up is terrible

    Florentina schreef:
    Ik blijf weer staan
    ~~
    Als je je daar druk om maakt zeg..


    Bang zijn is staat niet per sé gelijk aan druk maken om. Ik zit met de "angst" dat ik het niet begrijp. Het is heel abstract. Wat gebeurt er met me als ik dood ga? Ik geloof niet in wedergeboorte, reïncarnatie, hemel of hel of iets dergelijks, maar we weten zo weinig over de gedachten van de mens dat ik me heel erg afvraag wat ermee gebeurt. Het valt stil met het stilvallen van je hersenen, maar wat gebeurt daarmee? Er is zoveel dat we niet weten over hersenen en dood, waardoor ik er echt niet bij kan wat dood nou precies is en het feit dat ik het niet begrijp, beangstigd me. Is dat zo raar?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik blijf staan.


    Take me to wonderland

    28/11/15
    10) Ga over de streep als voedsel je leven groot en deels beheerst.


    Your make-up is terrible

    Ik stap over de streep. Voedsel is mijn allerliefste vijand.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gayle schreef:
    Ik stap over de streep. Voedsel is mijn allerliefste vijand.


    <3

    Ik blijf staan.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Gayle schreef:
    Ik stap over de streep. Voedsel is mijn allerliefste vijand.


    Your make-up is terrible

    Een maand geleden zou ik niet over de streep zijn gegaan. Nu doe ik dit wel, mits ik nu veel meer op mijn voeding let sinds ik mijn ontbijtritueel heb aangepast...

    [ bericht aangepast op 28 nov 2015 - 13:11 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik blijf staan. Het maakt een belangrijk deel uit van mijn leven, maar het beheerst het niet. Ik heb het gelukkig volledig onder controle.


    She's imperfect but she tries

    Ik blijf staan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik blijf staan


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Ik blijf staan.


    tiptoe through the tulips...