• Heyhey! Ik kijk sinds kort met m'n vriend naar anime, we zijn begonnen met sword art online :)
    Ik vind het een hele leuke serie maar we zouden graag nog een serie kijken, of ik alleen!
    Weet iemand een goede serie om mee te beginnen? Het liefste wel dub 🙈

    Hoi ,
    Wat anime die ik zal aanrader voor een een beginnend anime kijker. Je heb Sword art online al gezien lees ik. Ik zal je daar om ook sword art online season 2 aanraden als je die nog niet gezien hebt.



    Anime aanraders:
    Accel world
    Owari no Seraph
    Ouran high school host club
    Kokoro Connect
    No game no life
    Voor meer aanraders hier mijn Myanimelist : http://myanimelist.net/animelist/shirley1994


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Clannad
    Angel Beats
    Owari no Seraph
    Code Geass
    Death Note


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Attack on Titan is altijd wel leuk XD
    Verder zijn mijn favoriete anime al genoemd (Attack on Titan ook al, maar ik wilde hem nog eens vermelden :p). En anders Tokyo Ghoul (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Agumon schreef:
    Shugo Chara, Digimon, Hakuouki, Hiiro no Kakera


    Hakuouki zeker kijken, een echte aanrader ^^ er zijn ook 2 films van (volgen op elkaar).

    x Stefanie.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    WinchesterDean schreef:
    (...)

    Hakuouki zeker kijken, een echte aanrader ^^ er zijn ook 2 films van (volgen op elkaar).

    x Stefanie.

    Ook een echte tranentrekker. :O
    Ja, de twee films zijn een samenvatting van de eerste twee seizoenen. Maar loopt iets anders soms.

    Agumon schreef:
    (...)
    Ook een echte tranentrekker. :O
    Ja, de twee films zijn een samenvatting van de eerste twee seizoenen. Maar loopt iets anders soms.


    Ja inderdaad, ik huil niet veel tijdens een film/serie/anime, maar tijdens die serie dus wel Ö De film iets minder omdat het einde ook een andere sfeer uitstraalt. Terwijl bij de serie ik niet goed weet wat ik van het einde moet maken :O

    x Stefanie.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Fruits Basket is ook een leuke anime btw (:

    WinchesterDean schreef:
    (...)

    Ja inderdaad, ik huil niet veel tijdens een film/serie/anime, maar tijdens die serie dus wel Ö De film iets minder omdat het einde ook een andere sfeer uitstraalt. Terwijl bij de serie ik niet goed weet wat ik van het einde moet maken :O

    x Stefanie.


    De films zijn inderdaad wat saaier omdat ze zo gehaast zijn. Ik vond het einde van seizoen 2 echt vreselijk zielig. Vooral de laatste 2 afleveringen. Ik ben blij dat ik de film later nog heb gezien en het een beter einde had. Ook niet geweldig leuk, maar in ieder geval gaat alleen Hijikata niet dood daar.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2015 - 20:59 ]

    Agumon schreef:
    Fruits Basket is ook een leuke anime btw (:

    (...)

    De films zijn inderdaad wat saaier omdat ze zo gehaast zijn. Ik vond het einde van seizoen 2 echt vreselijk zielig. Vooral de laatste 2 afleveringen. Ik ben blij dat ik de film later nog heb gezien en het een beter einde had. Ook niet geweldig leuk, maar in ieder geval gaat alleen Hijikata niet dood daar.


    Inderdaad dat is wel waar, maar in de serie is het einde niet 100% duidelijk :p heb op forums al verdeelde meningen gezien en ik twijfel zelf ook nog omdat ik de realiteit gewoon niet wil accepteren denk ik haha :D Hijikata is trouwens zo'n geweldige karakter ^^

    x Stefanie.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    really guys^^ xD

    begin eens met baka to test to schoukanjuu

    Warning: je lachspieren kunnen het waarschijnlijk niet aan xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Pelekai schreef:
    One Punch Man!


    Dit. One Punch Man is geweldig. Het is van dezelfde makers als Hunter x hunter dus dan weet je al dat er realistisch denkende karakters inzitten (ipv al de standaardpersonages met onlogische denkpatronen) en een solid story-line. Verder zijn er relatief weinig afleveringen dus tis makkelijk te kijken en de animatie-kwaliteit is heel hoog.

    (Ik heb btw ook nog een quiz hierover..)