• Op Quizlet zijn er ontelbaar veel fandoms, waaronder ook een hele boel zich in fantasy bevinden. Ik vroeg me af wat volgens jullie het leukste, mooiste of coolste mythische wezen is dat er bestaat.

    Discussieer ook verder hier in het topic als je er zin in hebt. Wat vind jij de beste pose van Legolas in Lord Of The Rings of welke draak liet de beste indruk op jouw na in Harry Potter? Of ben je misschien toch meer fan van de Game of Thrones draken?

    Mijn eigen favoriet:
    Zelf ben ik dol op draken. Bijna iedere serie, film of boek waarin draken voorkomen, wil ik lezen of zien. Persoonlijk hou ik het meest van de draken die in Game of Thrones, omdat die er zo realistisch uitzien en omdat Daenerys zelf ook zo geweldig is!

    [ bericht aangepast op 21 nov 2015 - 16:38 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 21 nov 2015 - 16:35 ]


    What would Emma do?

    Duivels, en dan heb ik heb ik het niet over die rode mannetjes.

    Oooh, ik heb er vast wel een paar, maar daar moet ik dan even goed over nadenken hoor.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jammer genoeg kan je maar 10 antwoorden invoeren, anders zou ik er sowieso nog wat bijzetten (:


    What would Emma do?

    Hehe, ja, klopt. Maar er staan er maar een paar bij die ik eventueel wel wat interessant vind, maar ook een paar die er inderdaad niet bijstaan. Maar dat zet ik dan wel bij de reacties c: Misschien kon je 'Wat anders, namelijk..' erbij zetten, maar dat is alleen een optie hoor. Het is jouw poll c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dat is een goed idee! Ik zal er een tussen uit halen :)


    What would Emma do?

    Centaurs :)


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Ik heb op een draak gestemd. :3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zijn kabouters mythische wezens? Want dan sowieso kabouters.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Empousæ :Y)


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Ik ben een grote fan van centauren :Y)

    En als je zo'n fan bent van draken, dan moet je Drakenvuur en Drakenkeizer van Markus Heitz eens lezen :')


    Stenenlikker

    Wiarda schreef:
    Zijn kabouters mythische wezens? Want dan sowieso kabouters.


    Ik ben eerlijk gezegd niet volledig zeker van de definitie van 'mythisch', dus daar had ik misschien iets beter over na moeten denken ;D Ik denk het wel in ieder geval.

    Alpenglow schreef:
    Ik ben een grote fan van centauren :Y)

    En als je zo'n fan bent van draken, dan moet je Drakenvuur en Drakenkeizer van Markus Heitz eens lezen :')


    Bedankt voor de tip, zal ik zeker doen!


    What would Emma do?

    Zeemeermin


    effort never betrays you

    Fenix. (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Moeilijk. Ik vind een nimf persoonlijk wel interessant, of engelen. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik vind draken erg leuk, maar houd ook van minotaurussen bijvoorbeeld.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…