• Haai mensen,

    sorry als het verkeerd staat, maar ik denk dat het hier het beste bij past dus, heb ik het maar hier gezet.

    Dus ik ga het hebben over gevoelens xD
    Ik ben zaterdag en zondag voor het eerst naar een conventie geweest, namelijk atsusacon. Het was daar echt geweldig. Ik heb veel leuke activiteiten gedaan, veel hugs gekregen, mensen gepraat, en me hoed geamuseerd. Maar nu heb ik dus een Probleem. Nja, niet echt een probleem, maar ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen. Het is namelijk zo dat ik gisteren de beste dag vond. Omdat we gisteren even geen activiteiten gepland hadden gingen we even ddr doen. (Voor degene die geen ddr kennen, het is een 'dansspel' waarbij je een mat hebt met vier pijlen. Het is de bedoeling dat je op het juiste moment op een bepaalde pijl moet staan. Daar komt het ongeveer op neer ;3) . In ieder geval we moesten we even wachten want alle vier de matten waren bezet. Even later konden mijn zus en haar vriendin al spelen maar ik nog niet op dat moment kwam er een van de mensen die net had gespeeld mijn richting uit om zijn drinken bus te pakken. Hij wandelde even weg en toen kwam hij terug en ging hij naast me zitten. We begonnen wat te praten. Hij bleek dus een van de mensen te zijn die mee ddr organiseerde. Even later waren we gewoon wat samen onnozel aan het doen. Half dansend en half zingend. Tijdens gandem Style (ik heb nog steeds geen idee hoe je dat schrijft, slimme ik) begon hij heey sexy lady tegen mij te zingen enzo. En hij heeft me zelfs wat te drinken aangeboden. Een paar liedjes later konden we dan beginnen dansen. Alle vier de matjes ware vrij dus ik ging bij de dichtst bijzijnde staan. Ik dacht dat de jongen wel aan de verste mat ging staan omdat hij daar eerst stond en hij dat daar bediende. Maar hij kwam naast mij staan. Toen begonnen we te spelen, maar na het eerste liedje bleek mijn ding kapot te zijn. Hij heeft me toen geholpen en alles weer ingesteld. 2 liedjes later heeft hij er dan voor gezorgd dat we een makkelijker liedje speelde omdat de andere te moeilijk waren. XD na nog een liedje moesten we weg en heb ik hem niet meer gezien. Nu is het zo dat ik me nogal kut voel dat ik hem waarschijnlijk niet meer ga terug zien. Ik vroeg al aan mijn zus of dat er ddr op F.A.C.T.S is, maar dat wist ze niet zeker. Maar het stomste vanal is nog dat ik niet eens weet hoe hij heet. En het feit dat ik nu met hem in mijn hoofd zit en hier een topic zit te maken, terwijl hij me wss al vergeten is.
    Dus weet er iemand wat ik nu moet doen?!
    En ik wil ookal sorry zeggen omdat jullie altijd mijn zever moeten aanhoren. Ik weet dat jullie dit waarschijnlijk belachelijk vinden. Maar er is nog nooit een jongen geweest die vrijwillig me mij begon te praten. Meestal praten ze alleen met mijn vriendinnen of zus ofzo. ;3


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Ik dacht meer aan fangirlfeels, maar daar je fandosm ben ej er ook gekomen schat ik, dus daar heeft het half me ete maken vind ik. xD
    Klinkt erg cool! Trouwens je hoeft geen sorry te zeggen, we lezen het als we dat zelf willnen tenslotte. Ik begrijp je wel.
    Ik denk niet dat hij je nu al vergeten is, maar ik ken jongens niet goed, sorry. Erg aardig en lief zoals hij deed trouwens.
    Vooral jammer dta je zijn naam niet weet, dan had je op facebook kunnen kijken. Maar misschien vidn ej iets op de ddrfacebookpagina/offciele pagina. Als ze dat hebben?


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Rikiah schreef:
    Ik dacht meer aan fangirlfeels, maar daar je fandosm ben ej er ook gekomen schat ik, dus daar heeft het half me ete maken vind ik. xD
    Klinkt erg cool! Trouwens je hoeft geen sorry te zeggen, we lezen het als we dat zelf willnen tenslotte. Ik begrijp je wel.
    Ik denk niet dat hij je nu al vergeten is, maar ik ken jongens niet goed, sorry. Erg aardig en lief zoals hij deed trouwens.
    Vooral jammer dta je zijn naam niet weet, dan had je op facebook kunnen kijken. Maar misschien vidn ej iets op de ddrfacebookpagina/offciele pagina. Als ze dat hebben?


    Ik heb al gekeken bij het evenement van Atsusa, maarja dat waren 700 mensen die zowizo al gingen en mijn gsm doet moeilijk. En voor een DDR pagina heb ik ookal gekeken, maar niets gevonden :/
    En ik heb altijd fangirl feels xD maar dit is anders ;3


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Misschien kun je op de website van Atsusacon kijken voor meer informatie over dat ddr spel. En via dat verder zoeken?


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    ROWYSO schreef:
    (...)

    Ik heb al gekeken bij het evenement van Atsusa, maarja dat waren 700 mensen die zowizo al gingen en mijn gsm doet moeilijk. En voor een DDR pagina heb ik ookal gekeken, maar niets gevonden :/
    En ik heb altijd fangirl feels xD maar dit is anders ;3

    Haha, herkenbaar. Dit is inderdaad wle anders ja xD
    Oh, daar kijk je niet even snel naar nee. Jammer /: hopelijk vind je hem nog


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Morgiana schreef:
    Misschien kun je op de website van Atsusacon kijken voor meer informatie over dat ddr spel. En via dat verder zoeken?

    Ookal geprobeerd, dat was redelijk onduidelijk. Ik kwam toen op een andere site uit, maar dan kreeg ik een error dat die site 'aan het verbouwen was' ofzo


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Rikiah schreef:
    (...)
    Haha, herkenbaar. Dit is inderdaad wle anders ja xD
    Oh, daar kijk je niet even snel naar nee. Jammer /: hopelijk vind je hem nog


    Ik hoop het maar dan is hij me waarschijnlijk al vergeten enzow


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    ROWYSO schreef:
    (...)

    Ik hoop het maar dan is hij me waarschijnlijk al vergeten enzow


    Wie niet waagt wie niet wint. Misschien als je nog even verder zoekt vind je hem wel. (:


    The truth is out there.

    Scully schreef:
    (...)

    Wie niet waagt wie niet wint. Misschien als je nog even verder zoekt vind je hem wel. (:


    True, ik zal straks wel terug door de lijst gaan. Hopelijk vind ik hem, dan weet ik zen minst zijn naam.


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Als ik hem dan zou vinden op facebook, moet ik hem dan toevoegen?


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    ROWYSO schreef:
    Als ik hem dan zou vinden op facebook, moet ik hem dan toevoegen?

    Ja!


    The truth is out there.

    Scully schreef:
    (...)
    Ja!


    Gaat hij dat dan niet raar vinden?


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    ROWYSO schreef:
    (...)

    Gaat hij dat dan niet raar vinden?


    Bij mij werkt eerlijkheid altijd het best. Zoiets vanikvond het erg gezellig toen en hoop dat we dat nog eens kunnen doen.


    The truth is out there.

    Scully schreef:
    (...)

    Bij mij werkt eerlijkheid altijd het best. Zoiets vanikvond het erg gezellig toen en hoop dat we dat nog eens kunnen doen.


    Okki, nu hem nu nog vinde ;3
    Nog tips iemand?


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    ROWYSO schreef:
    (...)
    Ookal geprobeerd, dat was redelijk onduidelijk. Ik kwam toen op een andere site uit, maar dan kreeg ik een error dat die site 'aan het verbouwen was' ofzo


    Wat jammer...
    Ik wens je geluk met het vinden van hem. (:


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Morgiana schreef:
    (...)

    Wat jammer...
    Ik wens je geluk met het vinden van hem. (:


    Thanks (H)


    Music is my escape from Bullshit in life <3