• Tien jongeren die in een kliniek zitten voor moeilijk opvoedbare jongeren, smeden een plannetje; Ze gaan de medewerkers gijzelen en de kliniek bezetten. Eerst wilden ze het als een soort spel doen om te kijken hoe ver ze konden gaan, maar ze werken zichzelf erg in de nesten als de politie wordt gewaarschuwd. Wanneer het gebouw wordt omsingeld door de politie en het gebouw dreigt binnen te worden gevallen, staan de jongeren voor een moeilijke keuze; Opbiechten dat het als grap was, of door gaan met de bezetting? Het is aan de jongeren.
    Terwijl de een de leiding probeert te nemen, wil de ander ermee stoppen. Angst, vriendschap, adrenaline, woede, stress en verraad staan centraal in dit rpg. Vanaf het moment dat de bezetting begint is niets meer hetzelfde!

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Tijd in kliniek:
    Extra’s:

    Rollen:
    Jongeren: (4 jongens – 4 meiden)
    – Jonty | Casper James Sterling | 18 |
    – Tuck | Samuel Johnson | 19 |
    –
    –
    – Savages
    – Krueger
    – Constellation
    – tubbietoost
    Medewerkers: (4 keer)
    – Chachki | Cameron Valentin | 27 |
    –
    – Eavan| Raven Ariana McCalley | 26 |
    –

    Regels:p
    – Minimaal 200 woorden
    – Graag reserveren voor je de rol maakt
    – Vol is vol
    – Als je je rol af hebt doe je mee. Alleen met een goede reden schrijf je je uit.
    – Geen perfecte rollen
    – Drama vind ik geweldig, maar overdrijf het niet. Geen mensen vermoorden/zelfmoord. Ruzies tussen mensen en klappen uitdelen mag.
    – Ik bepaal wanneer bijvoorbeeld het stroom eraf gaat of er andere grote dingen gebeuren. Dit zal ik melden in het speeltopic.
    – De jongeren zijn tussen de 17 en 20 jaar. De medewerkers zijn minimaal 25 jaar oud.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2015 - 17:03 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    XXX

    [ bericht aangepast op 5 dec 2015 - 18:47 ]


    A girl who wonders.

    Maak jullie rollen nou eens af!
    Anders ga ik het laten sluiten en komt er nooit een speeltopic van!

    [ bericht aangepast op 4 dec 2015 - 16:54 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik denk dat ik me toch ga uitschrijven. Ik heb namelijk meer werk dan gedacht en daarbij ben ik nog eens ontzettend ziek ook.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2015 - 12:41 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    Ik schrijf me ook uit. Het spijt me.


    A girl who wonders.

    Weet je. Erg leuk dit, echt. Super!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    Weet je. Erg leuk dit, echt. Super!


    Het spijt me Jonty. Ik weet dat het niet fijn is als het zo loopt.
    Als ik kon had ik zelf mijn personage al lang afgemaakt en had ik nog meegedaan maar het gaat nu echt niet.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Van mij ook m'n verontschuldigingen. Ik heb oprecht niet zo veel tijd nu. Dus tenzij je het niet erg vindt te wachten, is het beter als ik me uitschrijf.
    Vergeef me alsjeblieft dat ik dit zeg, maar ik vind je reactie ook niet zo fijn. Waarom niet gewoon - vriendelijk - vragen of iedereen z'n rol wilt afmaken ipv het met uitroeptekens te bevelen? (Waardoor ik al zeker niet de neiging zou hebben me te haasten, zo'n koppigaard ben ik.) En nu ook dit.
          Ik snap maar al te goed dat het alles behalve aangenaam is als mensen zich uitschrijven voor je RPG, werkelijk. Ik heb hetzelfde al meegemaakt. Maar probeer het gewoon gezellig te houden. Je idee is heel leuk en het kan alsnog een fijne RPG worden, zelfs met minder mensen.


    A girl who wonders.

    > Slotje op aanvraag.


    Caution first, always.

    Nou, ik word het een beetje zat als ik het al twee keer eerder gevraagd heb en niemand het doet. Begrijp me niet verkeerd, maar dan word ik boos. Maar ik heb al een slotje aangevraagd, dus hij wordt binnenkort gesloten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.