• Ik heb morgen geen school dus. Ergens weet ik ook niet of we hiermee veel gaan bereiken... Heeft er nog iemand geen school?


    I don't think you quite understand, honey

    Tja, tuurlijk is er een dreiging, maar die dreiging zal de komende maanden wel blijven. Wat gaan ze doen? Bij elke zucht die de terroristen laten horen een hele stad/land platleggen?


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden. Gaan we nu bij elke terreur dreiging een hele stad platleggen? Als aanwijzingen zijn voor een dreigingen is dat ook wel logisch, maar het maakt mensen ook meteen wel heel bang.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik denk dat dat dreigingsniveau niet voor niets zo hoog staat.
    Dus ik vind het heel goed dat zulke voorzorgsmaatregelen getroffen worden.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Stones schreef:
    Eh ja, ik weet niet echt wat ik hier nou van moet vinden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind het goed dat grote evenementen afgelast worden, maar om nou alles dicht te gooien... Ik weet niet. (Misschien heb ik er ook wel niet genoeg verstand van om hier een concrete mening over te kunnen zeggen)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik vind het best wel knap dat jullie er best wel kalm onder blijven, ik zou niet weten wat ik zou doen. Dus hier krijgen jullie wel al mijn respect voor!

    Ik weet niet of jullie het weten maar de stad is letterlijk gek aan het worden nu. Ik denk dat het hoogtepunt ondertussen voorbij is, maar een paar van mijn vrienden hier die vlakbij het centrum leven hebben gezegd dat de straten letterlijk overlopen met politieagenten. Ik hoop gewoon dat morgen alles weer een beetje rustiger is. De sirenes die er hier allemaal te horen zijn zijn niet echt rustgevend


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Enerzijds snap ik het wel, en het is goed dat ze die inwoners die bescherming geven, maar aan de andere kant, als die mannen een aanslag willen plegen, dan zullen ze daar wel in slagen... Er zijn zoveel plaatsen in het land waar er niet gecontroleerd wordt...


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Het is best vreemd. Zelf woon ik in Nederland, maar we zijn vanochtend vertrokken naar Antwerpen voor een excursie.

    Ik denk niet dat ze zulke extreme maatregelen zonder reden genomen worden. Misschien zijn er concrete dreigingen geweest, maar ik hoop het niet.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2015 - 11:33 ]


    Tijd voor koffie.

    Sherrinford schreef:
    Het is best vreemd. Zelf woon ik in Nederland, maar we zijn vanochtend vertrokken naar Antwerpen voor een excursie.

    Ik denk niet dat ze zulke extreme maatregelen zonder reden genomen worden. Misschien zijn er concrete dreigingen geweest, maar ik hoop het niet.


    Ze hebben een hoop arrestaties verricht bij bepaalde terreurverdachten.

    Morgen blijven de scholen dicht en rijden de metro en zo nog niet. Normaal gezien vanaf woensdag weer wel.


    I don't think you quite understand, honey

    Ik snap er helemaal niks meer van, haha


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik vind het iets té, voorzorgsmaatregelen kan ik begrijpen, maar heel Brussel afzetten? Het kan in ieder andere stad gebeuren, lijkt mij.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Better safe than freaking sorry. Just saying ^^ Het maakt niet uit hoeveel van die alerts er zullen zijn. Straks neem je niet die ene keer geen voorzorgmaatregelen ....


    -

    Ze doen dit voor een groot deel omdat één van de terroristen uit Parijs nog op vrije voeten is en er aanwijzingen zijn dat hij in Brussel rond loopt. Als dat de enige reden is om dit te doen, vind ik dat wel gek, want die man liep daarvoor ook al tijden in Brussel rond en met hem waarschijnlijk nog anderen die zo ver zouden willen gaan. Dat hij net een aanslag heeft gepleegd, lijkt in mijn ogen meer een teken dat hij nog moet bekomen. Maar natuurlijk weet ik niet wat politie en defensie weten en misschien hebben ze concretere aanwijzingen :')
    Nu is het in heel België best een gek gevoel. Iedereen zit te wachten op nieuws, maar er is geen nieuws, want de man wordt niet gevonden.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.