• Hoihoi! Omdat de kerstvakantie dit jaar zo vroeg valt, vallen de Belgische examenperiodes (in het middelbaar in elk geval, ik weet niet hoe het in de hogeschool en op de universiteiten zit) ook extra vroeg! Ik dacht dat het wel een leuk idee zou zijn dit topic aan te maken, zodat we elkaar wat kunnen steunen bij het leren, klagen over leerstof en examens op zich. (: Wanneer beginnen ze bij jullie? Bij ons de eerste al, aaargh.


    Veel succes, iedereen!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik begin op de 8e en eindig op 15e.
    Heb wel kerstvakantie van 15 december tot 8 januari :Y)
    Dus ik mag niet klagen :Y)


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Heeft er iemand een officieel mondeling examen?


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Heeft er iemand een officieel mondeling examen?


    Ugh, me!

    Spaans, Frans, Duits :Y)


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Debbaut schreef:
    Heeft er iemand een officieel mondeling examen?


    Duits. :') En op het eind van het jaar geloof ik ook voor geschiedenis, biologie en Frans, maar dat ben ik niet zeker.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dan ben ik niet de enigste!

    Ik ga in kostuum, doen jullie iets speciaals aan?


    Queer zijn is gewoon alles

    Ja, uniform, as always. :') We hebben geen speciale dresscode nu, dus moeten we gewoon in ons schooluniform op school staan, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Debbaut schreef:
    Heeft er iemand een officieel mondeling examen?


    Frans. Ik ben nu al bang.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Scandal schreef:
    (...)
    Tijdens de examens moet je net optimistisch naar het leven kijken. Als je te depressief naar examens kijkt, heeft dat een negatieve invloed op je examens zelf. Het is beter om te denken: 'ik kan het' dan 'ik kan het niet'. Geloof me. ^^
    Dus een blije smiley is wel op zijn plaats. En ik vind het stiekem ook gewoon leuk dat ik voortaan geen examens meer heb en dus vrije kerstvakanties. *O*


    Ik vond de examens in het middelbaar persoonlijk echt niet leuk, haha. Vooral het laatste jaar staken ze me tegen, omdat ik wist dat ik minstens de helft van de vakken nooit meer nodig ging hebben. Het ergste vond ik nog dat ik die twee weken veel minder kon gaan zwemmen. :'D
    *Jaloers.*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Debbaut schreef:
    Dan ben ik niet de enigste!

    Ik ga in kostuum, doen jullie iets speciaals aan?


    Ik wil een foto dan. (wbw)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik begin de 9de :') En ik eindig de 16e met Grieks, bah.


    I don't think you quite understand, honey

    RlNGO schreef:
    Ik begin de 9de :') En ik eindig de 16e met Grieks, bah.


    Grieks is na het weekend, dan heb je lekker veel tijd. ^^

    [ bericht aangepast op 25 nov 2015 - 19:42 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb vorige week net examens gehad en de volgende zijn eind januari, dus ik ben nog niet echt bezig met examens op dit moment. :')


    Take me to wonderland

    Ik heb wel zin om te huilen. IK WIL GEEN BIO LEREEEEEN. Stomme osmose.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Tiva schreef:
    Ik heb wel zin om te huilen. IK WIL GEEN BIO LEREEEEEN. Stomme osmose.


    Ik vond bio echt verschrikkelijk om te leren op één namiddag. Bij mijn laatste examens viel dat samen met het kennisgedeelte van Frans. Dat was echt niet te doen. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Ik vond bio echt verschrikkelijk om te leren op één namiddag. Bij mijn laatste examens viel dat samen met het kennisgedeelte van Frans. Dat was echt niet te doen. D:


    Maar het is zo veeeeeeel. D: Ik heb er wel al wat voor gedaan, uiteraard, maar we moten heel de cel kennen (met organellen, functie, de opbouw en eigenschappen van die spellementen, et cetera), mitose, meiose en stofuitwisseling met de omgeving kennen en dat mens geeft overal niet normaal veel uitleg bij. D: Maar god thanks dat ik het niet tezamen heb met Frans, want dan zou ik echt dood gaan.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried