• Nou, wat de titel dus zegt. Ik maak vaak op mijn kamer huiswerk, omdat ik in de huiskamer te vaak gestoord wordt door geluid. Maar mijn kamer is de koudste kamer van het huis en ik heb het standaard koud. Vooral als ik op mijn laptop bezig ben, omdat ik me dan bijna niet beweeg. Ik trek al extra truien aan, maar het helpt niet echt. En mijn ijskoude vingers zijn niet heel prettig als ik daarna iets normaals ga doen.
    Als ik me tien minuten lang daarna weer heb bewogen komt de normale temperatuur van mijn vingers wel weer terug, maar tien minuten als een konijn door de kamer hopsen is ook een beetje vreemd :')

    Hebben jullie tips? Of blijven jullie altijd lekker warm? :')

    [ bericht aangepast op 25 nov 2015 - 22:01 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Kaarsen c: Oh en ik heb van BIack een panda gekregen die naar lavendel ruikt en die je in de magnetron kan opwarmen. Ik heb overigens ook een uiltje en een koe die je kan opwarmen. Dat werkt bij mij ook altijd goed tegen de kou. En een fleece deken en thee. Dat is het wel zo'n beetje.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb dat ook op mijn kamer thuis thuis, en heb serieus eens met die handschoenen zonder vingertopjes aan mijn computer gezeten haha.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Jaa, dat probleem heb ik ook. Echt irritant en het probleem is dat hier de verwarming 't hier 't alleen in de winter doet, maar om die constant aan te hebben.. dat geeft me trouwens ook koppijn.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb ook regelmatig dat probleem, want het is wel moeilijk om mijn kamer goed warm te krijgen. Ik heb mijn eigen verwarmingsknop altijd op maximale hoogte gedraaid staan, maar hij is nog steeds afhankelijk van de centrale verwarming, die van beneden ook dus.
    Wat mij wel opvalt is dat ik het kouder heb wanneer ik moe ben, en dat geldt ook voor de meeste anderen volgens mij. Dus in ieder geval zorgen dat je goed genoeg blijft slapen, I guess. ^^ Zegt degene met eigenlijk wel wat te veel slaapgebrek ;x


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Dikke sokken aan en een dekentje over je benen of waar je wilt. En ik heb nog een oudere lamp als bureaulamp die super heet wordt, dus dat ik wel lekker warm als ik aan mijn bureau bezig ben.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb een periode gehad dat de verwarming in mijn slaapkamer niet werkte, heb je nergens zo'n elektrische verwarming? Misschien moet je dat eens aanschaffen. Ik denk niet dat het super duur is, zelf zou ik in de keuken of woonkamer mijn huiswerk maken, als ik van jou was. En anders één of meerdere truien aantrekken of een deken rond je slaan (:

    [ bericht aangepast op 26 nov 2015 - 9:26 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik vind zo'n ding kopen wel een heel goed idee eigenlijk. Super bedankt allemaal (:

    @ Histoire, daar zijn mijn zusjes al met al hun lawaai :')


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Maak een warme kruik.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mijn zus heeft een elektrisch deken. Misschien is dat wat? (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb eigenlijk het zelfde probleem. Ook ik heb het altijd koud en mijn kamer moet perse de koudste kamer van het huis zijn -.-
    Ik denk dat je super veel sokken aan moet doen en een hele dikke trui plus een dekentje erover heen (: dat helpt bij mij wel oh en maybe ook iets warms drinken zoals thee of warme chocomelk.

    Ik heb altijd heel veel truien aan, plus een sjaal en handschoentjes waar de vingertoppen van zijn afgeknipt. Ideetje van Kittel. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Een electrishe deken.

    Even een MT. Ik heb het ook altijd koud.

    Ik draag trouwens nu een thermoshirt onder mijn trui, ik weet niet of je daar iets aan hebt?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Zelfde probleem hier, alleen heb ik altijd koude handen. Ze worden gewoon nooit warm haha. Ik heb me er maar bij neergelegd dat het voor mij onmogelijk is om mijn handen warm te krijgen en te typen tegelijk, maar nu ik deze tips bekijk begin ik te twijfelen hehe


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Kruik maken, en lekker warm drinken (:


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.