• Dag lieve users!

    Ik verwacht niet dat iemand mij hiermee kan helpen, maar niet geschoten is altijd mis.
    Een vriendin en ik doen allebei aan paardrijden (tenminste, ik ben al een tijd gestopt, maar heb het niet verleerd) en wij wilde heel graag een ruitervakantie doen in Schotland. Nu dacht ik, misschien zijn hier wel mensen die dat toevallig hebben gedaan of er iets over weten.
    Ons plan was dan om in Schotland van Pub naar Pub te reizen, te paard en dat dan een paar dagen en dan weer terug naar het beginpunt. En dan het liefst zonder begeleiding, (of het moet een hele knappe knul zijn (wbw) )
    Dus is er hier iemand die hier wat informatie over heeft of denk: dat lijkt me ook wel interessant, want met meer mensen lukt het makkelijker om informatie op te doen ^^
    Ik hoor het graag!

    X


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Wauw, klinkt echt leuk! Helaas heb ik daar geen info over...


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik denk eigenlijk niet dat het zonder begeleiding is! Ik heb wel eens een ruitervakantie gedaan - maar da's bijna altijd mét begeleiding, omdat je anders de weg gewoon niet weet. Maar dat was in Frankrijk.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Volgens mij is dat niet toegestaan zonder begeleiding.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Sarafina schreef:
    Volgens mij is dat niet toegestaan zonder begeleiding.


    nee daar had k al op geregeld. Het liefst willen we natuurlijk zonder, maar dat zal wel een droom zijn dan haha


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ruitertocht Schotland:
    nl.thecircumference.org/drive-the-scottish-highland

    Ruitertrektocht Ierland:
    www.adventure-on-horseback.com/donegaltrail-new.htm

    Nederlandse site voor ruitervakanties
    www.horseholiday.com


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Nou ik heb een ruitervakantie gevonden, zonder begeleiding en met 6 overnachtingen in Ierland! Alles zit inbegrepen en er is keuze uit 100 Ierse knollen!

    http://www.horse-holiday-farm.com/donegaltrail-new.htm


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Super gaaf


    i put the fun in funeral

    Ik hou niet van paarden en paarden houden al helemaal niet van mij. Maar echt een super leuk idee voor een vakantie, alvast veel succes met zoeken!! :3


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    SonOfGondor schreef:
    Wauw, klinkt echt leuk! Helaas heb ik daar geen info over...


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn