• HOW TO GET AWAY WITH MURDER?
    Op een doodgewone hoge school wordt een vreselijke ontdekking gedaan: in een van de laatste weken van het schooljaar wordt een van de leerlingen dood aangetroffen in een meer niet ver van de campus.
    De doodsoorzaak is duidelijk: dit meisje is om het leven gebracht. Als niet veel later ook een tweede, mannelijk, lichaam opduikt is de paniek in zijn volle vorm.
    De school is in rep en roer en een onderzoek wordt ingezet, maar niets wordt duidelijk. Een zomervakantie trekt voorbij, en alle leerlingen keren terug om zo normaal mogelijk door te gaan met het schoolse leven. Onder de 'normale' leerlingen leven echter ook [X] mensen met een groot geheim.
    Weten zij zich zo onverdacht mogelijk op te stellen terwijl de campus nog steeds frequent bezocht wordt door detectives, of zwichten ze onder de last op hun schouders?



    Voor deze RPG ben ik op zoek naar 10 à 20 mensen die het leuk vinden om regelmatig te posten.
    Ook lijkt het me leuk om een IC Whatsappgroep aan te maken, maar dit alleen als daar genoeg animo voor is.
    Daarnaast speelt dit verhaal zich af in 2015/2016 en welke moderne leerling (en of moordenaar) heeft nou geen sociale media? Een twitter-account voor je personage is dus een must. Hier kun je altijd hulp bij vragen.

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd: [tussen de 18 en 25]
    Verjaardag:
    Opleiding:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Twitteraccount:
    Relaties:
    Familie:
    Geschiedenis:
    Overig:


    Regels:
    - Minstens 300 woorden per post. Haal je dat een keer niet, dan is dat geen probleem.
    - Post minstens één keer per week. Natuurlijk houden we er rekening mee als je dat een keer niet lukt, meld het dan wel eventjes.
    - Geen perfecte of cliché karakters. Een van de moordenaars hoeft geen enorme slechterik te zijn.
    - Maximaal twee personages per persoon, waarvan minstens één een 'normale' leerling.
    - Je mag zelf een opleiding voor je personage kiezen, ze hebben wel allemaal een aantal vakken samen.
    - Liefdesrelaties mogen van tevoren afgesproken worden, maar houd het origineel. Niet iedereen heeft een relatie, en niet iedereen heeft zevenhonderd exen.
    - Ik open het speeltopic pas aan het begin van de kerstvakantie, rond de 19e. Je hebt dus twee weken om je personage af te maken. Als het dan niet af is, wordt je reservering verwijderd.
    - Het aantal moordenaars wordt bepaald aan de hand van het aantal algemene inschrijvingen. Het moet realistisch blijven.
    - Het groepje moordenaars mag onderling bepalen waarom ze de moorden hebben gepleegd, maar again, realisme is key.
    - Het aantal meisjes/jongens moet ongeveer gelijk blijven.


    Rollen:

    Moordenaars:
    x Phoenix Lucia Mellet Gunnulfsen
    x Rhoden Louisiana Bellavere. Khronos
    x
    x Miles William Knight Negan
    x Gereserveerd, Styles
    x

    Leerlingen:
    xMeredith Vallen Reyes Savages
    x Nereida Calypso Angelopoulos Negan
    x Gereserveerd, LanieH
    xBlade Neal Harper Thanatophobia
    x
    x

    [ bericht aangepast op 6 dec 2015 - 15:16 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik wil meedoen als moordenaar (jongen), maar ik ga géén twitter aanmaken of in de app-groep.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    Ik wil meedoen als moordenaar (jongen), maar ik ga géén twitter aanmaken of in de app-groep.


    Dat eerste is een vereiste van de RPG. Het is een extra laag voor je personage en maakt het makkelijker om op de hoogte te blijven als je niet post.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Nou dan doe ik niet mee. Veel plezier verder.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag ik vragen waarom dat twitteraccount per se nodig is?


    16 - 09 - '17

    Thominho schreef:
    Mag ik vragen waarom dat twitteraccount per se nodig is?


    Natuurlijk is het niet per se nodig in een doorsnee RPG, maar uit ervaring weet ik dat het een ontzettend leuke toevoeging is. Kijk, mocht het er toe leiden dat er niemand meedoet, dan kan ik dat altijd nog skippen, maar voor nu laat ik het openstaan omdat ik weet dat er mensen zijn die het wel heel leuk vinden.
    Zeker omdat ik zelf ook weet dat je niet altijd iets weet te schrijven/posten. Het is een leuke, snelle manier om toch te interacten met je karakter zonder 300 woorden te hoeven typen.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Vrouwelijke leerling, please? Ik vind dat twitter idee wel leuk.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Normale jongen voor mij?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Gunnulfsen schreef:
    (...)

    Natuurlijk is het niet per se nodig in een doorsnee RPG, maar uit ervaring weet ik dat het een ontzettend leuke toevoeging is. Kijk, mocht het er toe leiden dat er niemand meedoet, dan kan ik dat altijd nog skippen, maar voor nu laat ik het openstaan omdat ik weet dat er mensen zijn die het wel heel leuk vinden.
    Zeker omdat ik zelf ook weet dat je niet altijd iets weet te schrijven/posten. Het is een leuke, snelle manier om toch te interacten met je karakter zonder 300 woorden te hoeven typen.


    Het is een leuk idee, maar je moet mensen niet verplichten een twitter aan te maken. Beetje raar.. ik had er best veel zin in, tot je zei dat het moest. No thanks. :/


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    (...)

    Het is een leuk idee, maar je moet mensen niet verplichten een twitter aan te maken. Beetje raar.. ik had er best veel zin in, tot je zei dat het moest. No thanks. :/


    Jij vindt het niks en dat is jouw mening. Die respecteer ik. Er zijn echter ook mensen die het wel leuk vinden, en op hen is dit idee gericht. Ik zou het erg waarderen als je dat ook in zijn waarde laat. (:


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Zou ik een moordenaar (meisje) mogen?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jongen (moordenaar) please.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    PHOENIX LUCIA MELLET
    my youth, my youth is yours.






    Naam:
    Phoenix - from the name of a beautiful immortal bird which appears in Egyptian and Greek mythology - fee-niks
    Lucia - Roman praenomen, or given name, which was derived from Latin lux "light" - loo-chee-ah
    Mellet - origin unknown - mel-let

    Leeftijd:
    20

    Verjaardag:
    6 juni, 1995

    Opleiding:
    Rechten/Law

    Karakter:
          Grappig.
          Intelligent en wijs.
          Ongeduldig.
          Muzikaal
          Impulsief.
          Naïef
          Emotioneel.
          Kunstzinnig.
          Snel geïrriteerd.

    Uiterlijk: [Arden Rose]
          1.70
          Slank met rondingen
          Schouderlang, donkerbruin haar
          Hazelkleurige ogen
          Inked. I, II.
          Kleedt zich vrouwelijk met stoere accenten.


    Twitteraccount:
    @suchphoenix

    Relaties:

    Familie:
    Richard Mellet - vader
    Linda Mellet - moeder
    Raven Mellet - zusje (8)

    Geschiedenis:
    Phoenix is geboren in Australië en is met haar ouders en haar twaalf jaar jongere zusje Raven op haar veertiende naar de US verhuisd.
    Haar beide ouders zijn nogal geobsedeerd door vogels, vandaar de namen.


    Overig:
    Phoenix praat met een licht Aussie-accent.
    Ze valt op zowel jongens als meisjes.
    Ze heeft een enorme voorliefde voor 70's muziek als Fleetwood Mac, Queen, Kiss, Blondie, ABBA en indie-artiesten. Ook The 1975 en Arctic Monkeys zijn favoriet.
    Ze speelt piano, gitaar en viool.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2015 - 19:47 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Zou ik daarnaast ook een normaal meisje mogen? (:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Iedereen staat er tot nu toe bij!


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Blade Neal Harper

    - Naam -

    Blade - Glorie - Engels
    Neal - Kampioen - Keltisch
    Harper - Iemand die de harp bespeelt of de harp maakt - Engels

    - Leeftijd -

          Blade is negentien jaar oud, geboren op 5 mei 1996

    - Opleiding -

          Blade volgt een opleiding tot Forensisch Onderzoeker.

    - Karakter -

          Blade is om te beginnen vaak erg sarcastisch. Normale opmerkingen komen niet in hem op. Hij zegt ook snel wat hij denkt, wat hem wel eens in de problemen brengt. Hij is vaak dan ook erg rap in praten over zijn emoties. Tegen mensen die bitchy tegen hem doen, doet hij net zo bitchy terug.

    - Uiterlijk -

          [Faceclaim: Tom Holland]
    x Donkerbruine ogen
    x Lichtbruine haren in een warrige stijl
    x Bleke huid
    x Opvallende moedervlek op zijn kin
    x 1 meter 73
    x Kleed zich in een lederen jas, band- of fandom shirts, jeans en normale gympen.

    - Twitteraccount -

          @BladeNotSword

    - Relaties -

          Komt u maar! ^^

    - Familie -

    Thomas Harper - Vader
    Annelise Harper (née Kaiser) - Moeder

    - Geschiedenis -

          Geboren als het kind van de Britse Thomas en de Duitse Annelise, leerde Blade zowel Engels als Duits spreken. Hij groeide op in Stuttgard. Zijn moeder was vaak weg gezien ze in het leger zat. Zijn vader was wel vaak thuis, gezien hij overdag huisman was en nachtdiensten draaide bij de brandweer.
          Blade heeft een hechte band met zijn vader. Met zijn moeder heeft hij een iets minder hechte band. Verder is zijn jeugd normaal geweest, misschien is hij wel vaak buitengesloten op school (iets wat hem niet veel deerde, hij was op zijn eigen manier gelukkig).

    - Overig -


    [ bericht aangepast op 12 dec 2015 - 0:23 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."