• ...en me kan vertellen tot hoe laat de supermarkt nog open is voor vakkenvullers?

    Just curious:)


    Our brains are sick, but that's okay.

    20:15 ben je meestal op zijn laatst klaar en je begint op zijn vroegst om acht uur in de ochtend als vakkenvullers


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    20:15 ben je meestal op zijn laatst klaar en je begint op zijn vroegst om acht uur in de ochtend als vakkenvullers


    Echt? Ik dacht juist dat de AH langer door zou gaan, omdat die om 21:00 dicht gaat.


    Our brains are sick, but that's okay.

    Ligt eraan bij welke Albert Heijn je werkt. Waar ik werk is het meestal half negen/ negen uur. Soms met uitschieters tot half tien. Ik ken ook een Albert Heijn waar ze pas om acht uur beginnen en werken tot een uur of elf.
    Je moet rekenen op ongeveer een uur na sluitingstijd.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2015 - 19:19 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Plottwist schreef:
    (...)

    Echt? Ik dacht juist dat de AH langer door zou gaan, omdat die om 21:00 dicht gaat.


    Huh oh, wij sluiten altijd om 20:00, maar het is onwaarschijnlijk dat je veel langer dan sluitingstijd hoeft te werken.


    You were born original, don't die as a copy.

    Het ligt aan de openingstijden van de Albert Heijn waar je werkt. Sommige sluiten namelijk om 20.00 en anderen pas om 22.00.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Mijn zus werkte weleens tot tien uur, en dan kon ze om kwart over tien pas weg...


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Aleatory schreef:
    Ligt eraan bij welke Albert Heijn je werkt. Waar ik werk is het meestal half negen/ negen uur. Soms met uitschieters tot half tien. Ik ken ook een Albert Heijn waar ze pas om acht uur beginnen en werken tot een uur of elf.
    Je moet rekenen op ongeveer een uur na sluitingstijd.


    Pas om acht uur? Zijn er AH's die al om zeven uur beginnen?


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Toen ik bij onze XL werkte was ik er op z'n vroegst 6u. Ik denk dat ik op z'n laatst 22.30 weg ben gegaan, maar het zal af en toe nog wel later zijn geweest voor andere vullers. Ondanks dat de winkel om 21u sluit, moet er vaak daarna nog een shitload gebeuren (rot werkplaats).


    i put the fun in funeral

    In elke supermarkt werk je tot sluitingstijd en totdat je echt buiten de winkel staat en de winkel op slot is, is meestal 15-30 minuten later (verschilt echt of alles goed loopt etc). Iedereen gaat namelijk tegelijk de winkel uit, kassa, groente, vakkenvullers etc etc.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    In elke supermarkt werk je tot sluitingstijd en totdat je echt buiten de winkel staat en de winkel op slot is, is meestal 15-30 minuten later (verschilt echt of alles goed loopt etc). Iedereen gaat namelijk tegelijk de winkel uit, kassa, groente, vakkenvullers etc etc.


    Nee hoor


    i put the fun in funeral

    Bij ons gaat de vulploeg meestal nog wel even door, ik denk wel ruim een uur na sluiting.
    Iig, toen ik een keer tot 10 als cassière moest, waren er nog zat vakkenvullers aanwezig.


    Stenenlikker

    De Albert Heijn waar ik werkte is tot 22.00 open en op normale dagen werken vakkenvullers dan ook tot uiterlijk 22.00, maar soms als vertraging van vracht is of heel veel vragen, vragen ze ook mensen of ze na sluitingstijd nog door willen.
    Als je het echter wilt weten voor de AH bij jou in de buurt, dan kun je het beter daar vragen, want van wat ik uit de reacties haal, verschilt het per winkel.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik weet niet hoe het bij de ah zit, maar bij Kruidvat is het wel eens 23.40 geworden terwijl we om 18.00 sloten.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Beater schreef:
    Mijn zus werkte weleens tot tien uur, en dan kon ze om kwart over tien pas weg...


    wauw. Een kwartiertje later. Zal ik er maar niet over beginnen hoevaak ik moet overwerken. (Tot 10-12 werkuren op een dag)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik werk zelf als caissière, maar mijn beste vriend werkt als vakkenvuller bij dezelfde AH als mij. Hij begint meestal rond 21:00-21:15 en is klaar rond 23:00. Mijn AH sluit om 22:00 (behalve op zondag) dus je moet wel rekenen op een uurtje denk ik.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2015 - 10:09 ]


    El Diablo.