• ...en me kan vertellen tot hoe laat de supermarkt nog open is voor vakkenvullers?

    Just curious:)


    Our brains are sick, but that's okay.

    Scribe schreef:
    (...)

    wauw. Een kwartiertje later. Zal ik er maar niet over beginnen hoevaak ik moet overwerken. (Tot 10-12 werkuren op een dag)


    Vat ik dit nou verkeerd op of zeg je letterlijk dat je 10-12 uur per dag overwerkt? Dat lijkt me namelijk nogal sterk, haha. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Tiva schreef:
    (...)

    Vat ik dit nou verkeerd op of zeg je letterlijk dat je 10-12 uur per dag overwerkt? Dat lijkt me namelijk nogal sterk, haha. :')


    Haha nee dat ik zoveel uur per dag werk. Dus als je van eenwerkdag van 8 uren uitgaat.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Het hangt echt gigantisch af van de winkel waar je werkt en wat je verantwoordelijkheden zijn. Mijn vriend heeft er een tijdje gewerkt en die hadden ochtendshifts vanaf een uur of half zes geloof ik, ergens een middagdienst van 3-5 en dan nog een avondvulploeg vanaf een uur of zeven. Maar als ze de vrachtwagen moesten lossen en splitsen begonnen ze om 22:00 (aka: een uur na sluit) en werkte hij soms over tot een uur of 01:00 (waarvoor ik hem nog steeds voor gek verklaar, maar waar hij wel zelf voor koos.


    For those I love, I will sacrifice

    Scribe schreef:
    (...)

    wauw. Een kwartiertje later. Zal ik er maar niet over beginnen hoevaak ik moet overwerken. (Tot 10-12 werkuren op een dag)


    Ik bedoel in vergelijking met dat sommigen AH's om acht uur al sluiten. Ze heeft ook weleens langer gewerkt, maar wat ik zei bedoelde ik toen ze net begon.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2015 - 18:18 ]


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Waar ik werkte sloot de AH om 20.00, en ik begon altijd om 17.30. We waren nooit voor sluitingtijd klaar, met uitschieters denk ik naar 22.00. Meestal was het 20.30-21.00 als eindtijd. Blij dat ik er niet meer werk tho.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Scribe schreef:
    (...)

    wauw. Een kwartiertje later. Zal ik er maar niet over beginnen hoevaak ik moet overwerken. (Tot 10-12 werkuren op een dag)


    Mijn werkdagen zijn standaard 12 uur lang en dan moet ik ook vaak overwerken, lang leve DC's..