• Haaii hunnz<3
    Njh voor julli gaan denken dat ik lekker zielig hier wil doen, NOT! Heb gewoon ff jullie noujaah uhmm ding hierover nodig. Cuz ik heb een klein probleempje zo zeg maar^^ Hier komt ht.
    Ik en mijn zus, ik 12 en zij 15 schieten goed op enzoo,dat terzijde want daar gaat het niet over. Het is iets raars, vind ik zelf. Het zit namelijk zo. Ik eet gezond, snoep niet veel&n beweeg, en mijn zus snoept veel, sport amper enzoo snap je? Maar tóch blijft ze mager,magerder dan mij allesinds. En dát snapik niet echt. Like, ze zit de hele dag op d'r kont&doet niets anders dan snoep eten terwyl ik gezond eet en sport&tóch molliger ben dan mijn zus. Weet er iemand doorwat dit komt? Komt het misschien omdat ik gewoon 'molliger' ben? Ofzoo...
    Nou, g nuniet meteen denkn dat ik niet bly ben met mezelf, maar vind dat gewoon kinda weird 8D

    <3

    Ze heeft gewoon en beter metabolisme dan jou. x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ze heeft gewoon en beter metabolisme dan jou. x'D

    En dat is x]?

    (...)
    En dat is x]?

    Haar stofwisseling.
    Als je stofwisselign hoger ligt, zal je niet zoveel bijkomen enzo^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    DAT is gwn zo

    je bent daar voor aangelegd x]


    A. ikmisje.

    Njaa, jouw zus is zeker nog maar pas in de pubertijd en dan kom je helemaal niet bij...


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    ik bn ook magerder dan mijn zus en zij is 11 maanden jonger, ik eet veel snoep en doe bijna niets, en zij 'probeert' gezond te eten, en ze snoept niet xD.
    Eigenlijk wel grappig, want ik kan haar nu daarmee plagen xD

    nja ik heb da ook en men broer ook wij ete een hele dag door en zitte dag in en dag uit op ons kont en komen ook niet bij sommige mensen komen gewoon veel sneller bij dan een ander ;)

    Waarschijnlijk een snellere stofwisseling.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat ligt aan je stofwisseling. Had mijn opa en oma ook. Mijn opa kon zich volproppen met het vetste eten en hij kwam geen gram aan en mijn oma was zo rond als een tonnetje en at weinig.


    Think before you act.