• Jup, ik heb een nieuwe username :-) Omdat ik de hele HP serie opnieuw ging lezen, en me herinnerde dat Remus wel echt een van mijn favoriete HP personages is. Dit is nu mijn tweede HP username, de andere was Cissy, wie ook een van mijn favoriete personages is.



    Wie is/zijn jullie favoriete HP personages? De mijne zijn Remus, Narcissa en Hermione :-)

    [ bericht aangepast op 12 dec 2015 - 21:10 ]


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Leuk! c: Mijn fave HP personage is Sirius Black. c;


    Caution first, always.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Remus, Sirius & Luna blijven toch echt wel mijn favorieten -daarom dat 'k Lupin even als username hebt gehad-.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2015 - 20:53 ]


    Ex astris, sciencia

    Yay, Remus! ^^

    Mijn favoriet blijft Percy, denk ik, al is het maar om de wereld een beetje uit te balanceren naast al die Percy-had-dood-moeten-gaan mensen. Andromeda Tonks-Black en Charlie Weasley staan ook hoog bovenaan mijn lijstje, samen met wat meer mainstream keuzes zoals Sirius en McGonagall. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Whoo Remus!

    Mijn favorieten zijn: Remus, Luna, Draco, Fred, Albus S. Maar ik vin dnog vele meer karakters gaaf (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik houd ervan! Draco definitely


    Don't believe the lies you've been told

    Ooohshit, ik wist wel dat ik iemand vergeten was :x Sorry Draco.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oeh me likes. Ik heb altijd problemen met een favoriet noemen, want er zijn zoveel geweldige personages, maar ik ben dol op de marauders en Lily. Dus ik ga dan denk voor Lily (bloos)


    Happy Birthday my Potter!

    Niceee!
    Ik ben altijd heel slecht in favorieten kiezen, maar ik vind Remus, Sirius en Luna echt geweldig. ^^

    Snape en Harry for sure! En Draco op een sterke derde plek.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.