• Ik opende een Word document en Word raadde me aan een automatisch opgeslagen document te openen. Nu dacht ik dat ik de andere sloot, sluit ik de automatisch opgeslagen.

    In diegene die ik dus nu zelf heb opgeslagen op mijn PC staan 4000 woorden, in de ander -die Word opsloeg- bijna 13.000. Ik kan hem nergens meer terug vinden en dit was voor SOTY.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Welke Word gebruik jij?


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Oef, wat ontzettend balen! Je kunt het met Recuva proberen? (Er vanuit gaande dat je al bij laatst geopend etc. hebt gekeken).


    She's imperfect but she tries

    Welke word heb je?
    Ik heb een vrij nieuwe word, dus ik weet niet of dit voor jou werkt. Maar als het goed is kan je naar openen en dan staat er onder het tabje recent 'Niet-opgeslagen documenten herstellen.'


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    IJsvogel schreef:
    Welke word heb je?
    Ik heb een vrij nieuwe word, dus ik weet niet of dit voor jou werkt. Maar als het goed is kan je naar openen en dan staat er onder het tabje recent 'Niet-opgeslagen documenten herstellen.'

    Probeer dit ^ Hier heb ik echt al 10.000 vermiste docs gevonden (;


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Cibis schreef:
    Welke Word gebruik jij?

    Word 10

    Constantinople schreef:
    tried this?

    Ja, alles al. Ik kan hem nergens vinden!

    IJsvogel schreef:
    Welke word heb je?
    Ik heb een vrij nieuwe word, dus ik weet niet of dit voor jou werkt. Maar als het goed is kan je naar openen en dan staat er onder het tabje recent 'Niet-opgeslagen documenten herstellen.'

    Er staat daar 1 document, van eeuwen geleden. Ik denk dat ik hem met sluiten gewoon heb verwijderd. Ah, kan wel janken!


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    xClaudiaaa schreef:
    (...)
    Er staat daar 1 document, van eeuwen geleden. Ik denk dat ik hem met sluiten gewoon heb verwijderd. Ah, kan wel janken!

    Eigenlijk zou ik gewoon even zelf op je computer moeten kijken, denk ik... Maar oké, dat kan niet ^^

    Als ik het goed heb begrepen opende jij jouw doc, maar opende Word een andere versie, die jij toen per ongeluk opsloeg?


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Cibis schreef:
    (...)
    Eigenlijk zou ik gewoon even zelf op je computer moeten kijken, denk ik... Maar oké, dat kan niet ^^

    Als ik het goed heb begrepen opende jij jouw doc, maar opende Word een andere versie, die jij toen per ongeluk opsloeg?


    Nee, wacht.

    Ik opende het document. Word zei 'Automatisch opgeslagen" dus ik opende die van gisteravond. Toen wilde ik het originele, met maar 6000 woorden sluiten. Sloot ik de verkeerde, die automatisch was opgeslagen was dit verwijderd.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    xClaudiaaa schreef:
    (...)

    Nee, wacht.

    Ik opende het document. Word zei 'Automatisch opgeslagen" dus ik opende die van gisteravond. Toen wilde ik het originele, met maar 6000 woorden sluiten. Sloot ik de verkeerde, die automatisch was opgeslagen was dit verwijderd.

    Oh, zo. Ik zit nu heel hard te denken of ik eerder zoiets heb gehad.

    [EDIT] Nu ik er zo over nadenk is dat idd het geval, hoewel dat niet erg goed afliep toen...

    [EDIT] Holy moly, dit klinkt deprimerend...

    [ bericht aangepast op 17 feb 2016 - 15:53 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Cibis schreef:
    (...)
    Oh, zo. Ik zit nu heel hard te denken of ik eerder zoiets heb gehad.

    [EDIT] Nu ik er zo over nadenk is dat idd het geval, hoewel dat niet erg goed afliep toen...

    [EDIT] Holy moly, dit klinkt deprimerend...


    Ja, super rot. Ik zit nu maar de dingen die ik weet weer op te schrijven en mijn hoofdstuk indeling is helemaal weg, dus ik maak dat ook maar weer en ugh


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    xClaudiaaa schreef:
    (...)

    Ja, super rot. Ik zit nu maar de dingen die ik weet weer op te schrijven en mijn hoofdstuk indeling is helemaal weg, dus ik maak dat ook maar weer en ugh

    Echt rot voor je...


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Cibis schreef:
    (...)
    Echt rot voor je...


    Ik zeg net tegen mijn moeder: "Heb er helemaal geen zin meer in."


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Heb je Recuva nu al geprobeerd?


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:
    Heb je Recuva nu al geprobeerd?


    Oh, ja, vergeten te reageren. Die download nu!


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Recuva vind me ook niet


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe