• Hoi mensen van Quizlet,

    Ik had geen idee hoe ik dit topic moest noemen, dus daarom deze super onoriginele titel, go me.

    Ik ben bijna jarig (hoera, hoera) en ik heb geen idee wat ik nu voor mijn verjaardag wil. Nu heb ik bedacht dat een abonnement op Netflix wel leuk zou zijn, zodat ik ook 'Netflix & Chill' kan hebben... alleen... met een zak chips. In ieder geval, ik ben een ongelovelijke Netflix Noob en ik heb dus geen idee hoe alles werkt en of ik het wel moet doen. Eigenlijk weet ik ook niet of ik Netflix zelf moet nemen, want ik heb ook heel veel mensen horen praten over HBO en dat ook goed is. Mocht iemand hier advies in hebben, zou ik het graag horen.

    Dit was het eigenlijk wel weer.

    Dus mijn uiteindelijke vraag, wie heeft hier Netflix/HBO en wat vind je er van?

    Alvast bedankt ^^

    (Ik besef me nu pas dat de titel eigenlijk voor geen meter klopt. Ik zou graag een mod vragen om het te veranderen in iets, maar ik heb geen idee wat.)

    [ bericht aangepast op 13 dec 2015 - 11:39 ]


    wat was dit ookalweer

    Ik heb Netflix, ik gebruik het af en toe. Er zijn heel veel leuke films, maar het helpt als je een beetje cheat en je gegevens op je tv veranderd. Hierdoor heb ik ook de Amerikaanse versie van Netflix en heb ik veel meer keuze.

    HBO heb ik zelf niet. Het is natuurlijk handig als je bepaalde series zo snel mogelijk wilt zien. *Kuch* Game of Thrones. Haha.

    Ik heb beide (HBO komt bij KPN abonement), moet bekenen dat ik HBO nog niet gebruikt heb tho.
    Je moet denk ik kijken wat het aanbod is van beide en kijken in welke series/films je het meest geintresseerd bent. Wel kan ik zeggen dat er behoorlijk wat goede Netflix originals zijn.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''