• Ik ben een tijdje geleden begonnen aan een nieuwe story, een OP story om precies te zijn.
    Aangezien ik heel veel fanfiction zie staan hier op Q, was ik eigenlijk wel benieuwd of er veel animo is voor OP story's.
    Daarbij zoek ik ook proeflezers die het misschien leuk vinden om een voorproefje te lezen van wat ik al geschreven heb.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Ik lees alleen FF over HP en LotR/Hobbit. Verder alleen maar OP's, dus ja onbekende-personen zijn heel erg welkom, vind ik. Ik schrijf zelf nu ook nog enkel OP. ^^

    Ik lees in eerste instantie liever OP dan pure fanfiction, al sluit ik niets bij voorbaat uit. Zelf zou ik me niet zo druk maken om de animo, want ik geloof dat dit veel meer te maken heeft met de daadwerkelijke verhaallijn dan uitsluitend het stempeltje 'OP' of 'FF'. Gewoon lekker doen waar jij zin in hebt dus! :'D

    Ik wil ook best proeflezen hoor. :)


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:
    Ik lees in eerste instantie liever OP dan pure fanfiction, al sluit ik niets bij voorbaat uit. Zelf zou ik me niet zo druk maken om de animo, want ik geloof dat dit veel meer te maken heeft met de daadwerkelijke verhaallijn dan uitsluitend het stempeltje 'OP' of 'FF'. Gewoon lekker doen waar jij zin in hebt dus! :'D

    Ik wil ook best proeflezen hoor. :)


    Haha daar heb je zeker een punt :')
    Roep maar wanneer je het toegestuurd wilt hebben :)


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Hoii!

    Ik vind zowel FF als Op leuk om te lezen, als het maar goed is!! Zowel inhoudelijk, als in stijl en spelling. Toch soms moeilijk te vinden hier (:

    Proef lezen vind ik erg leuk, daar zal ik ook zeker de tijd voor nemen. Ik ben wel wat kritisch, misschien.

    Puellae schreef:
    Hoii!

    Ik vind zowel FF als Op leuk om te lezen, als het maar goed is!! Zowel inhoudelijk, als in stijl en spelling. Toch soms moeilijk te vinden hier (:

    Proef lezen vind ik erg leuk, daar zal ik ook zeker de tijd voor nemen. Ik ben wel wat kritisch, misschien.


    Dat je wat kritisch is maakt niet uit, daar kan ik alleen maar van leren. Als het maar opbouwend is ;)


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Ik lees graag OP! Als je nog proeflezers zoekt, laat maar weten!


    16 - 09 - '17

    Thominho schreef:
    Ik lees graag OP! Als je nog proeflezers zoekt, laat maar weten!


    Laat maar weten wanneer je het toegestuurd wilt hebben!


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Je mag het altijd doorsturen (:


    16 - 09 - '17

    Het is "makkelijker" om een fanfiction onder de aandacht te krijgen, inderdaad, maar uit ervaring kan ik zeggen dat het heel goed mogelijk is om een mooi aantal lezers te verzamelen met een OP. De story meteen als je begint in de spotlight zetten doet wonderen (of dat heeft het voor mij toch gedaan.) Verder gewoon zorgen dat je story er verzorgd uitziet, in alinea's typen, je taal verzorgen, je abo's de liefde geven die ze verdienen, een trailer (laten) maken... - dus eigenlijk gewoon hetzelfde als je bij een fanfic zou doen. En de moed vooral niet opgeven. Succes!


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Een trailer is geen must voor een goede verzorgde opmaak. Vind ik, dan.

    Puellae schreef:
    Een trailer is geen must voor een goede verzorgde opmaak. Vind ik, dan.


    Nah, inderdaad, trailers zijn eerder optioneel. In principe hoef je eigenlijk zelfs geen cover of zo, maar alle beetjes helpen om je story onder de aandacht te brengen. ^^


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    In wat voor genre schrijf je?


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Festus_ schreef:
    In wat voor genre schrijf je?


    Ik vind het vaak leuk om romantiek, avontuur en historie te schrijven

    [ bericht aangepast op 27 dec 2015 - 11:01 ]


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Rewritten schreef:
    (...)

    Ik vind het vaak leuk om romantiek, avontuur en historie te schrijven


    ik wil je helpen, maar ik weet niet wat OP is

    floraflora schreef:
    (...)

    ik wil je helpen, maar ik weet niet wat OP is


    Onbekende personen.


    16 - 09 - '17