• Hoi allemaal,

    Is reizen een passie? Hou jij van het ontdekken van culturen, nieuwe plekjes en de levensgewoonte van volkeren?
    Dan is mijn blog misschien een kijkje waard! In mijn nieuwe blog deel ik mijn ervaring, reisdoelen en leuke reistips!
    Tips voor het schrijven zijn natuurlijk ook welkom! Ik hoop dat jullie een kijkje nemen!

    Liefs Demi

    ultimate travellist
    Reisboek

    Stedentrips
    Reistips
    Londen

    [ bericht aangepast op 25 dec 2015 - 11:29 ]


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling

    Zooo, het begint al wat concreter te worden (:
    Er zijn twee pagina's bijgekomen; stedentrips en reistips

    Zijn er misschien nog meer mensen die een blog hebben? Ik was dat vergeten te vragen, want het lijkt me ook leuk om die van jullie te lezen!

    Liefs,
    Demi


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling

    Klinkt cool. Ik zal het volgen. Mijn nicht is een half jaar in Azië geweest en heeft een blog bijgehouden, misschien vind je dat leuk om te lezen? >wonderlandisoutthere(?). Het is wel gebaseerd op eigen avonturen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Awesome! Ik ga naar Japan voor een paar weken ;D


    No growth of the heart is ever a waste

    Patholoog schreef:
    Klinkt cool. Ik zal het volgen. Mijn nicht is een half jaar in Azië geweest en heeft een blog bijgehouden, misschien vind je dat leuk om te lezen? >wonderlandisoutthere(?). Het is wel gebaseerd op eigen avonturen.


    Ja ga zeker kijkje nemen!


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling

    HANAYA schreef:
    Awesome! Ik ga naar Japan voor een paar weken ;D


    Vet! Waarom Japan?


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling

    Laat het me alsjebliefd weten als je toevallig informatie hebt over een ruiterreis is Engeland, Schotland of Ierland! Dat is een reis die op mijn bucketlist staat! ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Laat het me alsjebliefd weten als je toevallig informatie hebt over een ruiterreis is Engeland, Schotland of Ierland! Dat is een reis die op mijn bucketlist staat! ^^


    Wow, heel vet! Dat is een heel ander soort reizen dan waar ik zelf aan zou denken, maar dat maakt t juist heel leuk! Ik kan alleen niet paardrijden (: Ik laat het je weten! Zal voorlopig nog niet aan bod komen, omdat ik al dingen aan het voorbereiden ben, maar misschien is het handig om af en toe mijn blog in de gaten te houden! Ik vind het een heel leuk idee en ga er zeker meer informatie over zoeken!


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling

    Aangeraden reisboek


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling

    Medi schreef:
    (...)

    Wow, heel vet! Dat is een heel ander soort reizen dan waar ik zelf aan zou denken, maar dat maakt t juist heel leuk! Ik kan alleen niet paardrijden (: Ik laat het je weten! Zal voorlopig nog niet aan bod komen, omdat ik al dingen aan het voorbereiden ben, maar misschien is het handig om af en toe mijn blog in de gaten te houden! Ik vind het een heel leuk idee en ga er zeker meer informatie over zoeken!


    Je bent een held!! Ik was ook al gaan kijken, zou wel met paarden zo'n van herberg naar herberg trektocht willen maken ofzo. Dat lijkt me zo gaaf!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    LONDEN
    Nieuwe post (: Fijne kerstdagen!


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling

    Medi schreef:
    LONDEN
    Nieuwe post (: Fijne kerstdagen!


    Jack the Ripper tour is geweldig! Wij hadden dat van een Ierse gids en dat was echt lachen. Ontzettend leuk gedaan.
    Ken je overigens al deze site? >klik Toen ik op rondreis was kwam ik die organisatie tegen en die geven onder andere gratis rondleidingen aan studenten in grote steden en pubcrawls en alles.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Jack the Ripper tour is geweldig! Wij hadden dat van een Ierse gids en dat was echt lachen. Ontzettend leuk gedaan.
    Ken je overigens al deze site? >klik Toen ik op rondreis was kwam ik die organisatie tegen en die geven onder andere gratis rondleidingen aan studenten in grote steden en pubcrawls en alles.


    Nee, die kende ik nog niet! Thanks voor het delen! Ik ga er denk ik in de toekomst zeker nog wat aan hebben!


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling