• Hààj^^

    okay of het nu dom iis ofni kan me gèèn bàl schéle Xd

    ik will graag een snakebite maar wéét niiet goed hoe iick mijn ouders moet overtuige ^^
    iiemand rààd fzu ^^
    dànkjewél x'D

    Heel veel foto's tonen en zeggen dat het kunst is x'D


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Heel veel foto's tonen en zeggen dat het kunst is x'D

    Wl da's een idee!
    Maar ik en men ouders hebben een deal.
    Pas als ik
    -16 ben
    -beroemd ben
    -véél geld verdien
    -en dom te staan springen op een podium
    Krijg ik 1 piercing XD
    Dus nu oefe ik mijn bass kunsten om beroemd te worden x'D


    death to the one at the end of the serenade.

    Heel veel foto's tonen en zeggen dat het kunst is x'D
    x) jup was het mààr zo makelijk Xd

    Daar hoef ik niet mee aan te komen, me pa word al boos als ik op een EMO site zit en als ik me te zwart opmaak -.-


    Tears are crashing out of my eyes

    Foto's tonen

    en zeggen dat je dat egt graag wil , dat je je eigen style wil.

    En dat veel mensen dat hebben en zo... EN BLYVEN ZAGEN ALS JE NIET DIRKT MAG x3


    A. ikmisje.

    Gewoon vragen, ik wil 1 in men lip,, hebbe, maar men moeder wil da ni ,ze vindt da vies -_-, ik mag er wel 1, ma dan moe da in mijn neus xD, ik da vin ik lelijk, srr voor mense die da ebbe!!

    Die topic kan ik owk gebruiken. Ik wil ook een snakebite en heb redens nodig om hem te mogen! :P


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Die topic kan ik owk gebruiken. Ik wil ook een snakebite en heb redens nodig om hem te mogen! :P
    jaa ick duuzz oock ^^ snakebite is coewl

    wacht gewoon tot je zestien bent. Als je het dan nóg wilt ben je er wel zeker van en heb je een keinere kans dat je spijt krijgt.
    Dat emo enzo nu in is betekendniet dat dat over een paar jaar nogsteeds zo is. Wie weet heb je dan wel een heel ander ideaalbeeld.

    Die topic kan ik owk gebruiken. Ik wil ook een snakebite en heb redens nodig om hem te mogen! :P


    Wouw ik ook al Ö

    Wat hebben ouders tegen Snakebites?

    Ik haat die dingen >.<
    Maar goed, dat boeit nu ff niet. :']
    Wat ik wou zeggen is: wachten tot je wat ouder bent en dan voor jezelf nagaan of je het nog steeds wilt. In de puberteit leer je anders tegen jezelf aankijken, onderdeel van het volwassen worden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Uhm weet niet, like ik krijg zondag mijn Snakebite piercing, maar dat krijg ik gwn omdat ze het mooi vinden:)


    Ice-cream Rockt more than you x3