• Ik heb het terug! Het geweldige gevoel als ik naar Tokio Hotel luister... Ik was het een tijdje kwijt, en ik bleef ze maar verdedigen... Maar eigenlijk vroeg ik me af wrm ik nog fan was. Maar nu ik heb het terug en ik weet weer waarom ik fan ben! Door de geweldige stem van Bill, de geweldige muziek die Tom, Gustav en Georg samen maken... Ik voel me weer helemaal happy! En weet je hoe dat komt? Doordat ik gistere avond 'Monsoon' luisterde, ineens kreeg ik het gevoel weer terug. Dat was ook het gevoel dat ik kreeg toen ik fan werd, dankzij 'Monsoon'. Bij alle liedjes, iedere keer als ik Bill zijn stem hoor voel ik het weer! Ik ben zo gelukkig!

    Nu mijn vraag:
    Waarom is dat ene bandlid van TH nou zo speciaal voor jou? Omdat hij er leuk uit ziet of omdat hij het instrument bespeelt dat jij ook bespeelt? Ik zal je uitleggen waarom Bill voor mij nou zoveel betekent;
    Bill Kaulitz, hij is zichzelf, durf dat aan heel de wereld te tonen, zijn vrouwlijke trekje inbegrepen. Hij laat zien wie hij echt is van binnen en hoe hij zich voelt door zijn liedjes. Als ik zou moeten letten op wie het knapst is zou ik Tom of Gustav aanbidden, als ik zou letten op mannelijkheid zou ik Georg aanbidden. Maar ik aanbid Bill omdat hij zo speciaal is, hij doet hoe hij zich voelt, en dat zie je in zijn ogen...
    Nou wie is jullie favouriet, en waarom?!


    Tears are crashing out of my eyes

    Wel Gustav ^^
    Omdat hij, ja hij kijkt anders op de posters. Dus ja, Bill en Tom kijken dan zo sexy en van 'ik krijg je wel' maar Gustav kijkt zo heel anders.
    Hij begeeft zich op de achtergrond, hoe beroemd hij is, hij blijft een schattig muurbloempje, en volgens mij wilt hij dat ook. En ik vind hem gewoon zo aantrekkelijk ^^


    death to the one at the end of the serenade.

    Kyk, dat vind ik dus een reden, sommige komen aan met zo iets van, 'Hij is het knapste'


    Tears are crashing out of my eyes

    Gustav; Like; hij is speciaal op zijn manier. Hij is volwassen kalm en hij heeft humor. Voor mij echt wel de perfecte jongen/man.

    Ik bn ook fan geworde mee Monsoon :D


    Vn mij Bill en Tom, omda , ondanks da ze zo gepest waren op hun lagere school, da ze blijven doorgaan en nu ook , ook al hebben ze haters!

    Egt wel sterk!!

    ik werd ook fan bij monsoon omdat ik iedere keer kriebels kreeg door mn hele lijf als ik dat liedje zag of hoorde.

    als ik een favoriet moet kiezen zou k zeggen dat het onmogelijk is.
    Ik bewonder ze allemaal even erg, en juist omdat ze allevier zo verschillen, allemaal zijn ze stuk vor stuk ubergorgeous, en ze hebben allemaal hun eigen ding, want hen zo bijzonder maakt!


    i need you like a heart needs a beat.

    idd!


    Tears are crashing out of my eyes

    ik werd ook fan bij monsoon omdat ik iedere keer kriebels kreeg door mn hele lijf als ik dat liedje zag of hoorde.
    als ik een favoriet moet kiezen zou k zeggen dat het onmogelijk is.
    Ik bewonder ze allemaal even erg, en juist omdat ze allevier zo verschillen, allemaal zijn ze stuk vor stuk ubergorgeous, en ze hebben allemaal hun eigen ding, want hen zo bijzonder maakt!

    ik denk dat je tog wel gelijk hebt! ik werd ook fan door monsoon.


    Love is the world. And that's make my smile.

    MONSOON IS HIP! <33


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)
    ik denk dat je tog wel gelijk hebt! ik werd ook fan door monsoon.



    whaha dankje!

    en nog steeds, geniet ik echt als ik dat nummer hoor!!!


    i need you like a heart needs a beat.

    Bill is voor mij nogaltijd de speciaalste,op een of andere manier heeft die iets rond zich hangen,don't know what

    Weetje, By mij is dat gevoel ook terug.
    Ik was het echt al super lang kwijt.
    Dit is mijn idee van wat er gebeurd is,
    Ze gingen té veel naar Amerika en ik begon steeds minder gevoel by de liedjes van Tokio Hotel te krijgen, en na een tijd sloeg ik ze gewoon over.
    Ik heb heel de tijd op mijn tanden moeten bijten om niet af te haken, maar 2 dagen geleden...
    Zette ik reden nog eens op en ineens kreeg ik dag gevoelterug...dat licht gevoel in men buik xd


    We'll never be as young as we are tonight

    weetje.
    ik hou niet meer zovel van TH als in het begin, maar ik vind ze nog wel leuk
    maar jeweetwel, in het begin was alles over tokio hotel, nu heb ik meer een leven zonder

    en Bill is vette sex, maar ook lekker Homo :Y)


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    Bill.
    Híj heeft het lef om de hele wereld te tonen dat hij zich niet schaamt voor het anders-zijn. Ik heb respect voor hem omwille van die reden. Ook is hij zo mysterieus. Hoe vaak het ook misgaat in zijn leven, hij blijft doorgaan. Niet altijd op de goede manier, maar hij gaat verder met zijn leven.


    Sing the song of the stars for me.

    Bill.
    Híj heeft het lef om de hele wereld te tonen dat hij zich niet schaamt voor het anders-zijn. Ik heb respect voor hem omwille van die reden. Ook is hij zo mysterieus. Hoe vaak het ook misgaat in zijn leven, hij blijft doorgaan. Niet altijd op de goede manier, maar hij gaat verder met zijn leven.
    en niet te vergete, hij is lekker homo xD


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    ik bn me eigen favoriet(A)
    Jaa ,wnt volgens een Hèèèl slim *kuchkuch* kind van my school zit ik in tokio hotel >< en dat zit in de 2de xD


    Crack a bottle