• Ik heb het terug! Het geweldige gevoel als ik naar Tokio Hotel luister... Ik was het een tijdje kwijt, en ik bleef ze maar verdedigen... Maar eigenlijk vroeg ik me af wrm ik nog fan was. Maar nu ik heb het terug en ik weet weer waarom ik fan ben! Door de geweldige stem van Bill, de geweldige muziek die Tom, Gustav en Georg samen maken... Ik voel me weer helemaal happy! En weet je hoe dat komt? Doordat ik gistere avond 'Monsoon' luisterde, ineens kreeg ik het gevoel weer terug. Dat was ook het gevoel dat ik kreeg toen ik fan werd, dankzij 'Monsoon'. Bij alle liedjes, iedere keer als ik Bill zijn stem hoor voel ik het weer! Ik ben zo gelukkig!

    Nu mijn vraag:
    Waarom is dat ene bandlid van TH nou zo speciaal voor jou? Omdat hij er leuk uit ziet of omdat hij het instrument bespeelt dat jij ook bespeelt? Ik zal je uitleggen waarom Bill voor mij nou zoveel betekent;
    Bill Kaulitz, hij is zichzelf, durf dat aan heel de wereld te tonen, zijn vrouwlijke trekje inbegrepen. Hij laat zien wie hij echt is van binnen en hoe hij zich voelt door zijn liedjes. Als ik zou moeten letten op wie het knapst is zou ik Tom of Gustav aanbidden, als ik zou letten op mannelijkheid zou ik Georg aanbidden. Maar ik aanbid Bill omdat hij zo speciaal is, hij doet hoe hij zich voelt, en dat zie je in zijn ogen...
    Nou wie is jullie favouriet, en waarom?!


    Tears are crashing out of my eyes

    Bill.

    Hij durft zich helemaal te tonen, anders of niet. Het kan hem niet schelen, en daar heb ik respect voor. Bovendien is hij (ook Tom) vreselijk gepest, maar nu staan ze erboven.


    -

    Tom.

    Hij is en blijft zichzelf, hij mag zich dan wel sterk opstellen, maar volgens mij is hij helemaal niet zo *kijkt in glazenbol*. [/oftewel de DVD.] Ja. mee eens. x'D

    JULLIE VERGETEN ALTIJD HET BELANGRIJKSTE DETAIL VAN BILL :'(
    hij is homoooooooo!


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    JULLIE VERGETEN ALTIJD HET BELANGRIJKSTE DETAIL VAN BILL :'(
    hij is homoooooooo!

    go Abby ,Go Abby
    En ik vergat nixx ,coz ik ben mijn eigen favoriet(A)
    Wnt een hèèèèll snugger kind van mijn school zei een keer dat ik in tokio hotel zat ,, Mogt ik willen xD But ,, ik vind omdat die mensje dat zei ik ook op mezelf mag stemmen(A)
    En waarom bn ik mn eigen favoriet? OMdat ik gwn Tha Bomb ben ^^


    Crack a bottle

    ik vind georg de leukste ^^
    Hij ziet er gwn zo lief uit, en hij lacht altijd zo vrolijk, ik vond hem eerst totaal niet leuk, maar hoe meer ik hem 'leer kenne', hoe leuker ik hem vind ^^

    en bij mij is dat gevoel nooit weggeweest :')

    BILL IS BI! Geen homo x'D
    Wrm had hij vroeger dan een vluggertjw in het zwembad x'D ??


    Tears are crashing out of my eyes

    BILL IS BI! Geen homo x'D
    Wrm had hij vroeger dan een vluggertjw in het zwembad x'D ??
    Toch is hij homo :Y)


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    (...)Toch is hij homo :Y)

    Nee logies gezien is hij Bi :9~


    Tears are crashing out of my eyes

    Wel mijn favo is...ik heb geen favoriet.!
    En gewoon, omdat ze allemaal even speciaal zijn, en ieder gewoon anders is.
    Vroeger zei ik wel; Georg is mijn favoriete. Maar na een dag was dat al terug Tom, Bill of Gustav.
    Het gevoel van enkele jaren geleden, dat ga ik vast nooit meer terug krijgen. Gewoon, ze zijn verandert en ik ook... Ik ben verandert van stijl, en muziek... ik ben nu helemaal mezelf geworden.
    Maar ondanks dat ik verandert ben Blijft TH toch een deeltje van mijn leven.


    We could Be the talk across the Town. ♥

    Iedereen zegt dan zo,Monsoon trut! Tegen je.Maar dat is het helemaal niet.Mijn eerste liedje dat ik kende was Monsoon.Ik vond het geweldig.Ik ben een jaar fan,en toch blijft Monsoon zitten.Het is een lied met gevoel en passie.I Love That Song.<3

    Dan mijn favo heb ik niet.Eigenlijk zijn het ze allemaal.Ik zeg tegen iedereen dat Tom het is,maar eigenlijk zijn ze het gewoon allemaal.Tom is gewoon Sexx.<3 Hij is knap,sexy en dat straalt hij ook uit.Hij durft gewoon zichzelf zijn,en hij speelt prachtig muziek.Bij Bill heb ik ongeveer hetzelfde als jou.Hij durft ook zichzelf zijn,ook met dat tikkeltje vrouwelijkheid.Dat is speciaal aan hem,en hij zingt ook prachtig.Iedereen zegt dat hij een vuil wijf ofzo is,maar hij durft het teminste te laten zien.En trouwens,als hij nu zo wil zijn,nou en?Nu Gustav,Hij lijkt heel stil en teruggetrokken.Dat is hij niet,hij is heel open.Met Bill,Georg en Tom alleen,is hij heel open.Hij staat ook heel anders op foto's en posters.Hij straalt heel veel uit,maar dan van binnen.Georg is een lekkerding weetje.x3 Hij is sterk,en mannelijk.Hij heeft superveel humor,en hij lacht super cute^^.Ik vind zijn haren super,ze hebben een mooie kleur,en vooral als ze in de wind waaiien^^.Zo weet je genoeg zeker?Me vingers doen pijn xD


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Gustav; Like; hij is speciaal op zijn manier. Hij is volwassen kalm en hij heeft humor. Voor mij echt wel de perfecte jongen/man.

    hoezo typisch Enya?

    Tom kaulitz.En de reden is veel te veel om te zeggen. Maar om het samen te vatten zal ik mijn leven voor hem geven.

    Ik ben ook fan dankzij monsoon, en ooh, dat gevoel is zo geweldig hé ^^

    Maar mijn favoriet is Bill, ik weet niet precies waarom, maar ik vind Bill echt een interessant persoon, hij heeft zoiets misterieus. Hij lijkt wel een gesloten boek

    (...)
    Nee logies gezien is hij Bi :9~
    Toch is hij homo, want ik zeg dat :Y)


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    Geen.
    Omdat ik fukking fan ben van de muziek en niet van de jongens zelf.


    Life is hard and then we die