• Ik heb het terug! Het geweldige gevoel als ik naar Tokio Hotel luister... Ik was het een tijdje kwijt, en ik bleef ze maar verdedigen... Maar eigenlijk vroeg ik me af wrm ik nog fan was. Maar nu ik heb het terug en ik weet weer waarom ik fan ben! Door de geweldige stem van Bill, de geweldige muziek die Tom, Gustav en Georg samen maken... Ik voel me weer helemaal happy! En weet je hoe dat komt? Doordat ik gistere avond 'Monsoon' luisterde, ineens kreeg ik het gevoel weer terug. Dat was ook het gevoel dat ik kreeg toen ik fan werd, dankzij 'Monsoon'. Bij alle liedjes, iedere keer als ik Bill zijn stem hoor voel ik het weer! Ik ben zo gelukkig!

    Nu mijn vraag:
    Waarom is dat ene bandlid van TH nou zo speciaal voor jou? Omdat hij er leuk uit ziet of omdat hij het instrument bespeelt dat jij ook bespeelt? Ik zal je uitleggen waarom Bill voor mij nou zoveel betekent;
    Bill Kaulitz, hij is zichzelf, durf dat aan heel de wereld te tonen, zijn vrouwlijke trekje inbegrepen. Hij laat zien wie hij echt is van binnen en hoe hij zich voelt door zijn liedjes. Als ik zou moeten letten op wie het knapst is zou ik Tom of Gustav aanbidden, als ik zou letten op mannelijkheid zou ik Georg aanbidden. Maar ik aanbid Bill omdat hij zo speciaal is, hij doet hoe hij zich voelt, en dat zie je in zijn ogen...
    Nou wie is jullie favouriet, en waarom?!


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)Toch is hij homo, want ik zeg dat :Y)
    & ik sluit me daarbij aan xD


    Life is hard and then we die

    (...)Toch is hij homo, want ik zeg dat :Y)

    En ik zeg dat hij BI is en ik hb altijd gelijk! ^^


    Tears are crashing out of my eyes