• Hi

    Kan iemand me helpen? Ik heb opeens geen internet meer, en wanneer ik op probleem oplossen klik zegt ie iets over een ethernet kabel, maar ik heb nog nooit zo'n kabel erin gehad?

    Internet van mijn ouders pc doet het wel....

    Alvast bedankt!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Opnieuw opstarten, misschien?


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Phanism schreef:
    Opnieuw opstarten, misschien?


    Al drie x gedaan, nog steeds het zelfde helaas


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Router resetten?


    I am an idiot, I move.

    Heb jij op je toetsenbord een knopje waar een lichtje brandt? Als je die hebt, dat knopje moet blauw kleuren. Kleurt ie een andere kleur, moet je eventjes op het knopje drukken.
    Op deze manier willen wij thuis namelijk nog wel eens geen internet meer hebben. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Internet verbinding verbreken en weer opnieuw verbinden?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Fisher schreef:
    Router resetten?


    Net uit gedaan en even gewacht, nog steeds het zelfde. Er staan ook geen streepjes wel een * staat er boven.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Escapism schreef:
    Heb jij op je toetsenbord een knopje waar een lichtje brandt? Als je die hebt, dat knopje moet blauw kleuren. Kleurt ie een andere kleur, moet je eventjes op het knopje drukken.
    Op deze manier willen wij thuis namelijk nog wel eens geen internet meer hebben. :')


    Nee, alleen mijn aan/uit knop geeft licht.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    buckynat schreef:
    (...)

    Nee, alleen mijn aan/uit knop geeft licht.


    Oh oke, dan heb je denk ik dus helemaal niet zo'n knopje. Bij mij zit dat toetsje trouwens op de f12, mocht dat helpen. :p haha
    Maar dan weet ik het verder niet. Sorry. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    IK zou het eerlijk gezegd ook niet echt weten als ik moet gokken gok ik dat het ergens bij de router ligt? Of is jullie internet beveiligd met een wachtwoord? Misschien dat je het wachtwoord opnieuw in moet voeren. Want wat zegt die geen verbinding of geen toegang?


    Everything should have a balance, There is no light without darkness.

    Ik heb dit maandag gehad en toen deed hij het de hele dag niet. :')
    Vliegtuigstand aan en uit zetten? ;x


    wat was dit ookalweer