• Eén jaar was lang niet genoeg voor Kadyn Nelson om bij te komen van de dood van haar zielsverwant, maar haar vrienden drukken haar erop om te blijven leven. Xander, Kadyn's zoon heeft zijn moeder in het eerste jaar amper gezien, haar vrienden hebben het jochie opgevoed. Ondanks dat Kadyn altijd had gezegd dat haar zoon haar tweede zielsverwant was, ze moest er niets van hebben toen Lloyd stierf.
          Eén jaar vonden haar vrienden genoeg om haar eens een goede interventie te geven. Het verhaal van Kadyn start de dag erna, wanneer ze ontwaakt. Zal ze het eens zijn met haar vrienden — van wie ze er heilig in geloof dat zij ieder een eigen agenda hebben — of zal ze zwichten voor de lichtgroene kijkers van Xander? Al bestaat er ook nog een kans dat ze hen allen een theoretische middelvinger toezend en haarzelf terugtrekt naar haar bed.

    Een emotioneel verhaal van een vrouw die alles verloren leek te zijn, en vergeet wat er nog belangrijk lijkt te zijn in het leven. Volg haar start naar verbetering, zie haar falen, voel haar emoties en moedig haar aan.





    Alle leeftijden. —
    Alle rechten voorbehouden. —
    Onbekende personen en drama. —
    Start 21.12.15 —
    Ik update wanneer ik update. —


    Foto is aanklikbaar. c:
    Proloog staat er al.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2015 - 11:47 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik zal eens een kijkje nemen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.