• Ik heb dus al een tijdje last van jeukende beten. Ik ben erg zeker dat het van een insect is, maar het vreemde is dat ik er als enige last van heb. Mijn ouders hebben het niet, dus vlooien van mijn kat zou het niet kunnen zijn.
    Ik heb mijn bed ook al onderzocht naar bedwantsen maar daar vind ik ook niets...
    Ik raak echt paranoia en ik kan er moeilijk van slapen, omdat ik de hele tijd het gevoel heb dat er één of ander insect over mij kruipt. (Ja, ik heb last van insectenfobie :/ )
    Ik heb het niet constant, misschien slechts één maal per maand. Misschien is het een allergische reactie? Ik heb echt geen idee. Hebben jullie hier ook last van gehad? En wat zouden jullie doen? Ik heb mijn ouders al gevraagd om met insectenspray te spuiten, maar zij vinden dat ik overdrijf omdat zij er geen last van hebben.

    In de spoiler een voorbeeld van de beet




    [ bericht aangepast op 20 dec 2015 - 0:07 ]

    Gewoon even langs de dokter gaan, die kan je het beste helpen.


    16 - 09 - '17

    Ongeveer een jaar geleden kreeg ik op een donderdag opeens jeuk en een bult aan mijn knie. Alsof er een mug geprikt had zeg maar. Nou, niets aan de hand, ik ging slapen. De volgende dag was het alleen een heel stuk erger. Ik googlede en kwam uit op netelroos. Een allergische reactie op... Iets. Aangezien het alleen maar erger werd en ik uiteindelijk van top tot teen onder de bulten zat, ben ik een aantal keer met spoed naar de huisarts geweest omdat ik geen lucht kreeg. Zaterdag was het alleen nog maar erger, maar ik kon ook niets. Het zat onder mn voeten, op mn ogen, overal. Nogmaals naar de dokter, middel gekregen dat mijn witte bloedlichaampjes tijdelijk zouden stoppen en een middel tegen jeuk en pijn.
    En zondag. Poef, bijna alles weg! Maandag zag ik er weer normaal uit en ben ik naar school gegaan (':
    De bulten vind ik er op lijken. Een foto staat in de spoiler, maar als je er niet tegen kan, echt niet klikken.



    Aangezien het blijkbaar terug blijft komen, zou ik naar de dokter gaan. Ik denk dat je toch ergens allergisch voor bent

    [ bericht aangepast op 20 dec 2015 - 0:39 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Nou sorry, maar ik heb ook last van vlooienbeten gehad door mijn kat en mijn ouders hadden daar ook geen last van. Dus vlooien uitsluiten is geen optie. Mijn hele benen zaten vol vlooienbeten, toen heeft mijn moeder met een vlooienmiddel gespoten en daarna heb ik er geen last meer van gehad. Ik had het ook op mijn armen en middel. Ik vind de plekjes ook bekend voorkomen, vooral ook omdat ze zo dicht op elkaar zitten. Het zouden dus vlooien kunnen zijn. Als je twijfels kun je altijd even langs de huisarts gaan (:
    Er is een middeltje dat helpt tegen de jeuk en dat heet nestosil, heel erg fijn. Misschien kun je dat in de tussentijd halen? ^^

    [ bericht aangepast op 20 dec 2015 - 0:48 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RoyLockhart schreef:
    Ongeveer een jaar geleden kreeg ik op een donderdag opeens jeuk en een bult aan mijn knie. Alsof er een mug geprikt had zeg maar. Nou, niets aan de hand, ik ging slapen. De volgende dag was het alleen een heel stuk erger. Ik googlede en kwam uit op netelroos. Een allergische reactie op... Iets. Aangezien het alleen maar erger werd en ik uiteindelijk van top tot teen onder de bulten zat, ben ik een aantal keer met spoed naar de huisarts geweest omdat ik geen lucht kreeg. Zaterdag was het alleen nog maar erger, maar ik kon ook niets. Het zat onder mn voeten, op mn ogen, overal. Nogmaals naar de dokter, middel gekregen dat mijn witte bloedlichaampjes tijdelijk zouden stoppen en een middel tegen jeuk en pijn.
    En zondag. Poef, bijna alles weg! Maandag zag ik er weer normaal uit en ben ik naar school gegaan (':
    De bulten vind ik er op lijken. Een foto staat in de spoiler, maar als je er niet tegen kan, echt niet klikken.



    Aangezien het blijkbaar terug blijft komen, zou ik naar de dokter gaan. Ik denk dat je toch ergens allergisch voor bent


    Bedankt voor de reactie! Dat ziet er echt pijnlijk uit. Gelukkig is het bij mij niet zo erg. Daarnet herinnerde ik me dat ik dit ooit nog al eens had gehad toen ik klierkoorts had maar toen over mijn hele lichaam. Misschien is het inderdaad één of andere allergische reactie of misschien wel door stress.

    Jonty schreef:
    Nou sorry, maar ik heb ook last van vlooienbeten gehad door mijn kat en mijn ouders hadden daar ook geen last van. Dus vlooien uitsluiten is geen optie. Mijn hele benen zaten vol vlooienbeten, toen heeft mijn moeder met een vlooienmiddel gespoten en daarna heb ik er geen last meer van gehad. Ik had het ook op mijn armen en middel. Ik vind de plekjes ook bekend voorkomen, vooral ook omdat ze zo dicht op elkaar zitten. Het zouden dus vlooien kunnen zijn. Als je twijfels kun je altijd even langs de huisarts gaan (:
    Er is een middeltje dat helpt tegen de jeuk en dat heet nestosil, heel erg fijn. Misschien kun je dat in de tussentijd halen? ^^


    Bedankt voor de reactie. Ik sluit natuurlijk niet uit dat mijn kat vlooien heeft, maar ik ben onlangs nog met hem naar de dierenarts geweest en zij heeft geen vlooien ontdekt. Daarnaast hebben mijn ouders er ook geen last van dus ik ben wel redelijk zeker dat het geen vlooien zij n... Maar het kan altijd.

    Nestor schreef:
    (...)

    Bedankt voor de reactie. Ik sluit natuurlijk niet uit dat mijn kat vlooien heeft, maar ik ben onlangs nog met hem naar de dierenarts geweest en zij heeft geen vlooien ontdekt. Daarnaast hebben mijn ouders er ook geen last van dus ik ben wel redelijk zeker dat het geen vlooien zij n... Maar het kan altijd.


    Neten kunnen zich wel in je bed verstoppen (:
    Ligt jouw kat wel eens bij je of op je bed?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    (...)

    Neten kunnen zich wel in je bed verstoppen (:
    Ligt jouw kat wel eens bij je of op je bed?


    Neen hij komt normaal nooit in mijn kamer tenzij hij er stiekem in is geslopen...

    Ik heb dit ook met mijn kat gehad hoor! Toen had ik er ook als enige last van! (:

    De vlooien bestrijden op je kat zou een goed idee zijn + een vlooienspray voor in je kamer en dan even luchten


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales