• BLOED VERMENGT ZICH MET WATER



    De door verdriet en wanhoop gedreven Sophia begeeft zich op de reling van de Oranjebrug, klaar om een einde te maken aan haar ellende. Op het laatste moment begint er toch een gevoel van twijfel bij haar op te komen.

    Een moment te laat, zo blijkt...

    De Dood heeft haar gezien,
    haar geroken,
    haar gevoeld.
    Hij is vastbesloten haar te halen en nooit meer te laten gaan...




    EN DE DOOD DIE WACHT...


    Alle leeftijden || Nederlandstalig
    Samenwerking tussen Lovelyreads en Whelve
    Onbekende personen, fantasy en romantiek
    Soundtrack I || Soundtrack II
    Start: 22-11-2015 || Einde: -

    [ bericht aangepast op 22 dec 2015 - 21:44 ]


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    De proloog staat inmiddels online!


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Spannend! (: Lezen, lezen, lezen!


    she believed she could & so she did

    Hoofdstuk 1


    she believed she could & so she did

    Hoofdstuk 2


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Kei mooi geschreven!


    You are my piece of paradise.

    Mag ik even zeggen dat ik dit verhaal stiekem volg en fantastisch vind? Tevens vind ik de cover ook geweldig! C:


    26 - 02 - '16

    Saberhagen schreef:
    Mag ik even zeggen dat ik dit verhaal stiekem volg en fantastisch vind? Tevens vind ik de cover ook geweldig! C:

    Eens. (:

    Ik heb al een abo maar ik raad iedereen aan hier om er ook een te nemen!


    i wanna die with you once or twice.

    Saberhagen schreef:
    Mag ik even zeggen dat ik dit verhaal stiekem volg en fantastisch vind? Tevens vind ik de cover ook geweldig! C:

    Eens. (:


    i wanna die with you once or twice.

    Wat een leuke reacties! Dit maakt mijn dag helemaal goed :)


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Wauw! Dit vind ik ook echt... Super om te horen! Dank jullie wel (: We doen ons best.


    she believed she could & so she did

    Even noemend dat ik amper verhalen lees en super kieskeurig ben, puur omdat ik een aandachtspan van niets heb, me heel snel irriteer aan iemands schrijfstijl en heel veel verhaallijnen niet leuk vind, wilde ik even zeggen dat ik helemaal weg ben van dit verhaal.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jep, en daar hebben we: hoofdstuk 3!

    Veel leesplezier! :)


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Tadaaaa: Hoofdstuk 4


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass