• Hello!

    Ik heb al een heel aantal 3DS spelletjes, maar ik wil er graag nog een hebben. Ik sta open voor een hoop dingen en allerlei soorten. Waar ik het niet zo dik op heb zijn de echte Japanse diehard-rpg spellen. Ik heb er één, maar die vind ik niet zo fantastisch.

    Dit zijn de spellen die ik momenteel heb:

    Cooking Mama - Bon Appetit
    Laura's Passie - Ballerina (gekocht toen ik like 13 jaar oud was)
    Super Mario 64 DS
    Pokémon White Version 2
    Style Boutique (voor de gewone DS)
    Tomodachi Life (maar die vind ik niets aan dus die ga ik weggeven)
    Super Mario 3D Land
    Bravely Default (de rpg game waar ik het in het vorige stukje over had)
    Pokémon Alpha Sapphire
    Pokémon Omega Ruby
    Pokémon Platinum
    Pokémon X
    Animal Crossing - New Leaf
    Animal Crossing - Happy Home designer
    Guitar - Rock tour
    Pokémon Conquest
    Professor Layton - en het masker der wonderen (is niet echt mijn ding :c)
    Lego Movie the video game
    Super Pokémon Rumble


    Dus ehhhh. Hebben jullie nog aanraders?


    26 - 02 - '16

    Super smash brothers en Mario maker.:Y)

    The Legend Of Zelda!

    Van de Professor Layton spellen zijn er twee voor de 3DS, maar het is veel leuker om de eerste vier dan ook gespeeld te hebben. En je moet van raadsels en mysteries houden.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik speel zelf vaak Mario Kart 7 dat vind ik wel een tof spel. Verder vind ik Freaky Forms (te koop in de e-shop, maar Freaky forms deluxe kun je in de winkel kopen) een heel ontspannend spel. Het heeft niet zoveel diepgang, maar je doet een soort van explore game achtig iets (net zoiets als Mario Bros), en kun je de hele wereld zelf vorm geven.


    ©1998

    Krampus schreef:
    Super smash brothers en Mario maker.:Y)


    Die tweede is volgens mij niet voor de 3DS verkrijgbaar, maar toch bedankt ^^

    Grassi schreef:
    The Legend Of Zelda!

    Van de Professor Layton spellen zijn er twee voor de 3DS, maar het is veel leuker om de eerste vier dan ook gespeeld te hebben. En je moet van raadsels en mysteries houden.


    Welke van de twee zou je dan aanraden? Mayora's Mask of die andere? Daar komt trouwens bij dat ik enkel Spirit Tracks van de voorgaande heb gespeeld en voor de rest ken ik die spellen niet zo goed ;x

    BlackAlpha schreef:
    Ik speel zelf vaak Mario Kart 7 dat vind ik wel een tof spel. Verder vind ik Freaky Forms (te koop in de e-shop, maar Freaky forms deluxe kun je in de winkel kopen) een heel ontspannend spel. Het heeft niet zoveel diepgang, maar je doet een soort van explore game achtig iets (net zoiets als Mario Bros), en kun je de hele wereld zelf vorm geven.


    Mario Kart vind ik vreselijk, het is totaal niet mijn ding. Freaky Forms zal ik eens bekijken ^^


    26 - 02 - '16

    Ik heb Style Boutique 2 besteld via Bol.com c;
    Gewoon doordat de eerste versie van het spel me ontzettend goed beviel (;


    26 - 02 - '16

    Alle spellen die ik je wou aanraden, heb je al.

    Ik weet nog de goede tijden dat ik tijdens Super Mario 3D Land 891 levens had.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Digimon spellen? Als je Pokémon leuk vindt, bevalt Digimon maybe ook wel (: Ik weet niet precies welke voor de 3ds zijn, gezien ik geen nintendo's heb.

    Dankjulliewel voor de aanraders. Digimon heb ik even bekeken, maar dat is het gewoon niet helemaal ;x

    Als jullie nog spellen voor de gewone DS weten, mag dat ook! Die kunnen namelijk ook gewoon in de 3DS (;


    26 - 02 - '16

    Style Boutique 2 is zo leuk! Ik kan hem iedereen aanraden c;
    (Als je van girly spelletjes met mode, make-up en haarstijlen houdt)


    26 - 02 - '16

    Harvest Moon (:


    No guts no glory.

    Pia schreef:
    Harvest Moon (:


    Die heb ik ooit gehad op de gewone DS, maar Harvest Moon is het niet echt voor mij


    26 - 02 - '16