• Hi :) zo mijn besten vriendien die is altijd al irritant geweest en bazig....maar omdat ik geen anderen vrienden kon maaken moest ik wel met haar doen.....dus ik woon in griekeland en we hebben net vakantie en ik ga best vaak met mijn besten vriendien wandelen en ze wou morgen ook graag wandelen maar morgen is kerst dus wil ik de hele dag lekker binnen blijfen ik texten haar en zei het tegen haar en ze wert boos en zei tegen me dat ik altijd thuis met mijn ouders blijf en dat ze mij niet meer wilt zien.......het is kerst avond en ik ben verdrietig omdat we 4 jaar besten vrienden zijn maar door 1 stomen ding wilt ze niet meer omgaan.....wat moet ik doen? En niewen Vriendien maakem is niet echt mijn strerkste punt ...... (sorry voor mijn spelling enzo maar ik woon in griekeland en ik kan niet zo goed nedelands praaaten......maar ik hoop dat jullie mij begrijpen)

    je reactie van je vriendin lijkt wat overdreven inderdaad. Logishc toch dta je bij kerst thuis wilt zijn, en dat mag zeker ook wel een keer los daarvan! Misschien is ze moe en komt ze er nog op terug (of speelt er meer)? Vier jaar vriendschap vergooi je niet zomaar.
    Ik zou er op een rustig moment met haar over praten, en qua vrienden maken ben ik ook social awkward, dus kan ik niet veel helpen. Sorry. Succes!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ze moet nu eenmaal sommige keuzes accepteren. Kan ze het niet aan iemand anders vragen? Drama om niks.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zou me er niet druk om maken, ze trekt vanzelf wel weer bij! (:

    [ bericht aangepast op 29 dec 2015 - 10:14 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Ik heb precies hetzelfde. Ik heb ook een vriendin die altijd de baas over me speelt, en als ik iets niet wil doen is ze boos, en dan heb ik het er nog niet over dat ze spullen van me steelt...


    You are my piece of paradise.

    Ik heb precies hetzelfde maarja zo is het leven nou eenmaal:(


    Ariana Grande

    Wijngaard schreef:
    Ik heb precies hetzelfde. Ik heb ook een vriendin die altijd de baas over me speelt, en als ik iets niet wil doen is ze boos, en dan heb ik het er nog niet over dat ze spullen van me steelt...


    Het is dat je haar nog "vriendin" noemt lol. Dumpen die kut.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    (...)

    Het is dat je haar nog "vriendin" noemt lol. Dumpen die kut.

    Precies.


    † Love? I want to sleep.